2021-07-14

Culori. Miercurea fără cuvinte

Fotografi
i pentru Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.
Fotografiile sunt și aici:
*
*
*
*

26 de comentarii:

  1. Bine ai venit cu trei imagini minunate din Brasovul tau!
    Fotograful chiar stie sa creeze simboluri!
    Cred ca fara gard s-ar simti mai bine floricelele. Pufoseniile nu stiu de la ce copac provin, dar parca este lana scarmanata. Nu stiu daca e corect termenul...
    Iar lavanda arata super. O alta planta care mi se usuca. Nu pricep si pace! Asa ca o admir pe unde pot!
    Multumesc, draga mea pentru acest crampei din oras.
    Happy WW si noapte buna! Pupicei!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada, are fotografii super din punctul meu de vedere. Sunt mai multi, pe fb, care posteaza poze cu diverse din Bv, dar aceste fotografii imi merg direct la suflet. Nu stiu cum sa zic, dar parca au viata.
      Este un arbust numit Cotinus Coggygria (Scumpie) - e o placutza langa el (a postat-o cineva pe fb, sa stim ce este) 😊 Este in curtea (parcul) de la Facultatea de Silvicultura, unde sunt mai multe specii deosebite.
      Eeee! Lavanda! Cum plantezi lavanda?! Nu-mi dadea prin cap sa intreb, daca nu scriai despre. :))
      Cu drag. Si eu iti multumesc.
      Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
    2. Nu am plantat nimic. Am cumparat ghivece. Mereu s-au uscat. Cel de anul acesta inca mai exista si recunosc ca s-au desfacut timid cateva floricele. Deci batalia nu e pierduta. Mi-a spus cineva ca nu trebuie udata prea mult si in nici un caz pe frunze. Eu nu stiu cum fac astia ghivecele...
      Totusi mai insist...
      Pupici si seara frumoasa, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
    3. Aaaa! De cate ori am avut vreo planta din magazin s-a uscat. Am gasit ceva sfaturi pe net, la un moment dat, le-am respectat, dar degeaba... Hm. Tin minte ca la momentul cand citeam despre ce-am scris mai sus, era un sfat sa ud planta bine cand o aduc acasa si sa o tin la lumina, sa nu schimb ghiveciul si pamantul decat dupa cateva zile (era vorba despre o craciunita) - am facut asa, dar a tinut din decembrie pana in ianuarie).
      Mai zicea cineva ca in magazin au si noaptea lumina, florile (mai slaba).
      Vei reusi pana la urma!

      O prietena si-a cumparat rozmarin din magazin, acum cativa ani, si avea o adevarata tufa la un moment dat. (la mine s-a uscat repede - poate pentru ca nu avea suficienta lumina).
      Iti multumesc Suzana draga! ❤️ Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Sunt imagini relaxante.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. These are really pretty!

    Have a wonderful day, Diana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am glad you like them.

      Thank you, Veronica! Have a wonderful day too!

      Ștergere
  4. Cât de interesant e arbustul ăla! Nu am mai văzut până acum dar am citit comentariile şi m-am informat :)
    Tare frumoase sunt!
    Să ai o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o pufosenie! 😊 Am aflat, cautand pe net, ca sunt si cu flori purpurii.
      Iti multumesc, Potecuta! Zi buna iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. All very different plants. The first are colourful, the second look soft and fluffy and the lavender will have a beautiful smell.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In nature, differences make up a harmonious whole. How nice it would be for us humans to succeed this. 😊

      Ștergere
  6. culori frumoase, de vara! o zi faina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi!
      Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. Fotografia cu florile de lavandă e puțin câș. Te-a îmbătat mirosul, nu-i așa? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Se poate spune si asa! 😊

      (nu eu am facut fotografia, dar nu mi-e greu sa simt parfumul lavandei - halucinatii olfactive!) :))

      Ștergere
  8. Beautiful colors too. I love all things flowers. They make me smile.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous day, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too! I smile when I see flowers in the city, among the concrete. There are also many houses that have beautiful gardens, with fragrant flowers.
      Thank you, Sandee! A fabulous day to you too! ❤️

      Ștergere
  9. Zorelele și lavanda, flori ce amintesc de vechea tihnă a caselor...
    Mulțumesc că ai împărțit cu noi aceste frumuseți!

    Să ai un weekend pe cinste, dragă Diana! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce val de nostalgie m-a lovit! 😊
      Cu placere!

      Iti multumesc, Zina draga! ❤️ Weekend minunat iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  10. What fabulous colors!

    I'm so happy to see your link at My Corner of the World this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am glad you like. 😊
      It's my pleasure. Thank you for hosting.

      Ștergere
  11. Wow ! The morning glories are refreshing. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's true. 😊 I am glad you like them.
      My pleasure. Thank you for hosting.

      Ștergere
  12. Love the dazzling hues of lavender, purple and pink. Made me instantly perk up even more.

    Have a blessed week, my precious friend.

    Thanks for leaving your lovely imprints and checking on me every week.

    Big tight hugs and happy weekend.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad to know this. And I'm glad you have the serene soul, dear Natasha! ❤️
      Thank you for your warm words.
      I wish you a wonderful weekend! ❤️
      Big hugs!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.