2021-07-01

Și tu ai dreptate!

Judecătorul dintr-un orășel era plecat în vacanță. Nastratin a fost rugat să fie judecător pentru o zi. Hogea a acceptat imediat. S-a așezat în scaunul judecătorului cu o față foarte serioasă, a învăluit asistența cu privirea și a ordonat să fie prezentat primul caz de pe ordinea de zi.
Prima parte din cazul respectiv și-a susținut cauza.
- Ai dreptate! a zis Nastratin.
A doua parte din procesul pe rol și-a susținut, la rândul ei, punctul de vedere.
- Ai dreptate! a zis Nastratin.
- Ambele părți nu pot avea dreptate! se aude vocea unuia din sală.
- Și tu ai dreptate! a zis Nastratin.

18 comentarii:

  1. So at you words to read Diana, is that people can still be right if you look at it differently. Because everyone is equal before the judge. So Nastratin did well as a substitute. the mandala on the right was alo beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's very true! We can all be right in certain situations, looking at things from another angle.
      Thank you for the compliment on the mandala.

      Ștergere
  2. E reconfortant sa ni se dea dreptate.
    Pe vremea lui Nastratin nu exista inspectie judiciara, deci judecatorii isi permiteau extravagante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte!
      Haha! (scuze!) Azi exista aceasta "inspectie" si unii judecatori n-au taine, isi permit unele extravagante.

      Ștergere
  3. ... şi a avut dreptate! :)
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A avut! 😊 Toti au castigat!
      Multumesc, Potecuta! La fel!

      Ștergere
  4. I-a impacat pe toti ca la carte. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa! Toata lumea are dreptate in mica poveste cu Nastratin. Ce bine ca ne mai povestesti!
    Cred ca tuturor ni s-a intamplat sa credem ca avem dreptate si sa luam plasa cumva si sa ne intristeze fenomenul. Poate chiar aveam, insa nu intelegeam toate aspectele subiectului.Si anume ca anumiti oameni pur si simplu nu au voie sa aiba dreptate. Nu stiu cum au iesit aceste cuvinte, insa daca tot le-am scris le las, chiar daca par ilogice cumva...
    Insa cam asa imi pare la ora asta.

    Mandala imprumuta dreptatea tuturor si o reda tuturor! Ti-a iesit frumos, chiar daca ma repet.
    Pupici si seara frumoasa, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si in realitate, toti avem dreptate, intr-un anume moment. Fiecare are adevarul lui, realitatea lui; de ce nu si dreptatea lui? 😊
      Se mai intampla ca unii sa nu aiba voie sa aiba dreptate... Dar daca au, intotdeauna aceasta irumpe, la un moment dat.
      Am luat si eu cateva plase crezand ca am dreptate (nu vreau sa-mi amintesc); si-o sa mai iau! :)) M-am intristat, am trecut "plasele" in contul experientei de viata si-am mers mai departe.

      Multumesc si pentru apreciere! Repeta-te! Nu ma supar ca ma lauzi. 😊 ❤️
      Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Ei, ce bine ar fi să avem toți, totdeauna și în totalitate... dreptate! Am observat că există oameni care au o nevoie imperioasă de-a li se da dreptate, ca și cum ar fi ceva vital, de neconceput fără! Dar nu are rost, mă rog, în contextul unei judecăți are, dar în general chiar nu are. De ce să vrei să fie toți de acord cu tine?! Am fi la fel. Și e tare păgubos să fim la fel.
    PS Diana, cartea lui Elly e prezentată la mine pe blog, te aștept dacă vrei s-o vezi, poate ți-ar plăcea s-o citești!
    O zi minunată! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt oameni care forteaza inclusiv faptele pentru a se potrivi cu teoriile lor, incercand sa aiba dreptate cu orice pret. Paguboasa treaba, vorba ta!

      Am vazut pe blogroll ca ai postat si, inainte sa trec pe aici am trecut pe la tine! M-am bucurat sa aflu ca a publicat un volum, si-mi pare rau pentru cumpana grea de care a avut parte. Am citit si mi-am amintit "secvente" din Povestile parfumate si din Happy Weekend. Draga de Elly!
      Multumesc, Mirela draga!
      Weekend minunat iti doresc! 😘

      Ștergere
  7. Look very beautiful.

    www.exclusivebeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  8. This story made me smile! :)

    Hope you are having a good weekend :) Another rainy day here.

    Away From The Blue

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you smiled. The smile is good. 😊
      I hope it will be. Thank you!
      Oh! Here it was hot half the day, the other half it rained and was cold.
      Have a nice weekend!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.