2021-07-28

Flori de vară. Miercurea fără cuvinte

Fotografi
i pentru Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.
*
*
*
*

24 de comentarii:

  1. Si la noi a inflorit magnolia a doua oara...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca sunt unele specii de magnolii care infloresc si primavara si vara. Am aflat cand m-am mirat ca se intampla.
      Multumesc! Happy joi! 😊

      Ștergere
  2. Si-acum intrebarea de fond: Cum se numeste copacul? Cred ca l-am vazut, evident ca nu mai stiu unde, insa arata genial cu inflorescentele cele galbene. Ai 'impodobit' Brasovul cu floricele! Sper sa-i fi placut!
    Pe aici a inceput sa ploua si sa tune. Cred ca maine va fi ca in sera! 😊
    Noapte buna, Diana draga! Pupici si Happy WW!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai o parere prea buna despre mine. :)) Am cautat pe net si pare a fi otetar galben - nefiind sigura am ales sa nu scriu. 😊
      Lu' Brasov cred ca-i place cu floricele - fostul primar l-a obisnuit cu floricele foaaaarte scumpe.
      S-a intunecat si aici, pe la ora 15 si un pic, dar la 16 era senin si soare; pe la 21:30 au fost vreo doua rafale de vant si gata. La ora 23 aerul era foarte placut, racoros si respirabil.
      Sper sa nu fie ca-n sera - nici la voi, nici la noi sau la altii. 'Ca nu suntem plante (inca) :))
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Noapte buna! Pupici! 😘
      Happy joi!

      Ștergere
  3. Magnifice perspectivele tacerilor înflorite. Merci!
    O vara mereu verde si înflorita, cu vremuri blânde, linistite, draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da!
      Cu drag.
      Mi-ar placea sa-mi permit sa traiesc intr-o contemplatie vesnica. 😊
      Iti multumesc, Iosif! Iti doresc sa fie si vara ta minunata!

      Ștergere
  4. Adorabil copacul, adorabilă și magnolia îmbobocită! Parcă m-am mai răcorit privindu-le!

    Să ai o zi superbă, dragă Diana! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine daca a mers spre tine o adiere de racoare. Azi, aici, nu e foarte cald - in acest moment soarele chiar s-a ascuns, si-n departare se aud tunete. 😊

      Iti multumesc, Zina draga! ❤️ Superba zi iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. Am vrut să te întreb şi eu de copac, am citit comentariile, gata, am înţeles, nu mai întreb :D
    Important e că-i frumos şi că-i stă bine aşa, oricum s-ar numi el.
    Zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut prea mult cum arata aborele - nu-l puteam lasa fara sa-i dau atentie, chiar daca nici nu stiu (sigur) ce e. 😊 Altfel spus: pe frumusetea lui am mizat.
      Iti multumesc, Potecuta! Zi frumoasa sa ai si tu!

      Ștergere
  6. That is a very pretty tree, Diana! I've never seen anything like it before.

    Happy Thursday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is very beautiful. I think it's a species of Koelreuteria paniculata.
      Thank you, Veronica! Happy Thursday to you too!

      Ștergere
  7. Beautiful flowers. I love all the colors of summer.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous day, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love too all the colors of summer.
      My pleasure!
      Thank you, Sandee! ❤️ A fabulous day for you too!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca iti plac aceste flori de vara din pomi. 😊

      Ștergere
  9. Beautiful post ! Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you like it!
      My pleasure! Thank you for hosting.

      Ștergere
  10. Gorgeous flowers! Nicely captured.

    Thanks for sharing your link at My Corner of the World this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nature smiles at us! 😊
      My pleasure. Thank you for hosting!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.