2023-08-04

Picaturi de cristal. Reflexii in oglinda

Picături aliniate.

picaturi de ploaie aliniate pe fire de vegetatie

Reflexii în oglindă
,
joc preluat de Carmen de la SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/)

Cine dorește să se joace postează pe blogul sau imagini cu reflexii în oglindă, apoi înscrie link-ul în tabelul de pe blogul Intre vis și realitate.

Soarele este delicios, ploaia este înviorătoare, vântul ne încurajează, zăpada este entuziasmantă; chiar nu există vreme rea, ci doar diferite tipuri de vreme bună.

John Ruskin (8.02.1819 – 20.01.1900), scriitor, filosof, critic de artă (ș.a.) englez.

Sursa foto: © Brașov, orașul sufletului meu

14 comentarii:

  1. Cat de magic !!! Imi place verdele acela atata de crud.... si picaturile sunt absolut fabuloase.
    Superba imagine :*
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte mult imi place si mie poza! M-am bucurat ca am gasit-o si am reusit sa o aduc aici. 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  2. La foto es hermosa. Hermosa forma de nombrar al clima. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me alegra saber que te gusta la foto.
      Pensé lo mismo sobre el clima.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  3. Asa ma gandeam si eu de multe ori, desi anumite idei nu le poti spune cand auzi doar carcoteli despre vrwme. Cred ca ar fi mereu fireasca, daca nu s-ar face experimente incalificabile ce o perturba. Imi place poza cu nestemate stralucitoare pe plante.
    Pupici si un final de saptamana minunat, draga Diana!🙋❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, pare ca se cam fac experimente... Unii vor sa "raceasca" Soarele, altii aduc ploaie in desert apoi nu mai stiu cum sa se descurce cu inundatiile, altii... cine stie ce mai fac?! Oare zapada de ieri, din nu stiu ce zona a Germaniei, o fi fost... cazuta natural? Sigur ca vor gasi explicatii "stiintifice". Hm. E posibil sa fi ales clima sa faca asta... in "dorinta" ei de a repara ce strica unii oameni, in "dorinta" ei de firesc.
      Ma bucur ca si tie iti place poza! 💖
      Multumesc, Suzana draga! ❤ Duminica frumoasa! Pupici! 🙋 (imi place emoticonul!) 😊

      Ștergere
  4. Trebuie să mă abonez și eu la site-ul ala, al Brasovului, să-mi mai clătesc ochii cu asemenea imagini. Numai poze superbe gășeti tu acolo. Sau poate te las pe tine să le pui pe cele mai interesante și le văd aici.
    Îmi place mult și citatul. E în ton cu ce spuneam zielel trecute că depinde cum privești vremea, chiar și o ploaie îți poate aduce o stare de fericire.
    Numai de bine, Diana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai timp de FB as zice ca nu ai nimic de pierdut. 😊 Sunt multe poze foarte faine, de prin Bv - cladiri, strazi, natura... Istorie, prezent, si multe informatii. Din punctul meu de vedere este o pagina excelenta, iar pozele - tot din punctul meu de vedere 😊 - au ceva ce lipseste fotografiilor "retusate" pe care le vad, de regula, pe ici-colo pe FB: naturalete, viata...
      Sau... treci pe aici sa mai vezi cate una. 😊
      Atunci cand incepe sa ploua si sunt pe afara - de regula nu am umbrela - doar ca nu râd de nebuna... cand vad cum oamenii fug ca potarnichile, sa se puna la adapost, strangandu-si capul intre umeri si stand usor aplecati. 😊 Tare hazliu. Imi place ploaia! (cu sau fara oameni care fug) 😊
      Iti multumesc, Mihaela! La fel!

      Ștergere
  5. O imagine superbă! Iar citatul este foarte adevărat! Zi frumoasă să ai și un sfârșit de săptămână minunat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca iti place poza si consideri, ca si mine, adevarat ce zice J. Ruskin. 😊
      Iti multumesc! Duminica frumoasa! Pupici!

      Ștergere
  6. Superb tablou! Fiecare picatura de roua este inca un tablou!
    u stiu ce greu este sa fotografiezi asa ceva, adica sa obtii o asemenea fotografie! Am incercat si eu si... hm, e greu! Ai nevoie de aparatura buna, obiectiv macro.
    Citatul ♥♥♥ este intr-adevar dulce! As putea spune ca astazi la mine vremea este la cel mai de jos tip de vreme buna! ☺☺☺ Nu e soare deloc, nu ploua, nu bate vântul, cerul e laptos... parca asteptam sa se intâmple ceva ☺ Da, practic, noi o asteptam pe Greta, care va sosi pe la 12, sa petrecem weekendul impreuna ♥☺♥
    Sper ca la voi, vremea s aprezinte un alt tip, sa fie soare delicios!
    Pupici si imratisari, de la trio pentru quattro 🐾 💕 💕 💕 💕 🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain ai zis, ca fiecare picatura e un tablou. 😊 ❤
      Nu stiu daca-mi pot imagina prea bine, dar banuiesc ca nu-i tocmai usoara realizarea unei astfel de fotografii. Eu nici n-as incerca! 😃
      Haha! "Cel mai jos tip de vreme buna"! Din descrierea succinta pare moharata tare vremea - s-o fi suparat pe oameni... Las', ca vine ea, vremea frumoasa-frumoasa (sau macar fireasca!) Asta va doresc! ❤
      Ups! Ieri a nins in nu stiu ce zona a Germaniei... Poate asta "semnaliza" cerul laptos?
      Aici au fost (si mai sunt) zile calduroase spre caniculare dar seara e racoare (si dimineata), respirabil si, din cand in cand, avem parte si de vant; azi, pe la ora 14, era foarte cald si a venit o rafala de vante foarte racoroasa! Cam ciudat, dar suficient sa ne racoreasca un pic plamanii. 😊
      Imbratisari, pupici si ganduri bune si de la noi pentru voi! ❤ 💕 🐾 🤗

      Ștergere
  7. Salut, ce faci?
    Sfarsit de saptamana minunat. o zi plăcută

    iti urmaresc blogul
    Salutări din Indonezia.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.