2023-09-18

Mici reflexii. Pisica in gradina

Micile reflexii sunt mai mult sclipiri, dar am vrut să public poza cu pisica, pentru că și sclipirile și pisica erau în aceeași grădină de vară, într-o zi din septembrie 2019...

mese si scaune, umbrele de soare inchise intr-o gradina de vara bistro, seara, cu luminile aprinse

Pentru pisica ghimbir din poza de mai jos am ales fotografia de mai sus pentru - jocul Reflexii în oglindă, lansat de SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/) și găzduit acum de Carmen, pe blogul Între vis și realitate, unde sunt invitați toți cei care publică pe blogul lor fotografii cu reflexii în oglindă (link-ul se va înscrie în tabel).


Autor foto: Dan F.

Știați că...

- fiecare parte a creierului pisicii este compartimentată, specializată și conectată cu celelalte părți (ca la oameni)? Acest fapt le oferă pisicilor o capacitate aproape umană de a înțelege, de a răspunde și chiar de a manipula mediul înconjurător;

- pisicile pot fi cu adevărat loiale? Deși pisicile tot ceea ce fac, fac pentru că vor, pot fi loiale dar spre deosebire de câini, care vor să facă pe plac prietenilor umani, loialitatea pisicilor izvorăște din voința lor de a fi loiale colaboratorilor umani.

14 comentarii:

  1. Es una linda foto y un lindo gato. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fotografie frumoasa! Ce sclipiri interesante... un tablou ca o acuarela 😍
    Iar pisicuta... curioasa si poate flamanda sau doar rasfatata 🤣🤗😻
    O draguta care stie ca va fi tolerata,indiferent ce face 💞
    Am vazut careva videoclipuri pe Instagram cu pisici, atat de devotate, atat de iubitoare si inteligente. Una canta impreuna cu prietenul ei biped, alta raspunde dragastos ... adorabile. Daca nu ar fi aleegia mea, imediat as avea siveu o pisicuta in familie ❤️
    Pupici si imbratisari, pentru voi trei si pentru Michi si Mishu 😘😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochiul de artist! 😊 Eu am vazut doar sclipiri si mobilier de gradina. 😊
      Curioasa si foarte atenta! La ce-o fi asa concentrata stie doar ea - eu stiu doar ca la un om nu, din atitudine/pozitie. Oooo! Rasfatata e in mod sigur!
      Daaaa! Adorabile imaginile cu pisoi care se gudura...! ❤ Sunt incredibil de inteligente! (indraznesc sa zic) 😊 Dar, ca si in cazul oamenilor, sunt si unele tare... mai putin inteligente. 😃
      Multumeeeesc, Carmen draga! 💖 🐾 🐾
      Pufitica era motanul nostru portocaliu si demential. Acum il mai avem doar pe Johnny, care e o pisica-pisica: ii place sa fie mangaiat, tinut in brate (dar fuge de straini). Mishu era motanelul Ellei (Olanda) si, din pacate, a plecat si el in raiul animalutelor - sper ca l-a intalnit pe Pufitica. :(
      Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! ❤ 😘 💕 💞

      Ștergere
  3. Simpatică poza cu Ghimbir! Pare că stă comod acolo :D
    Zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca statea comod, pana cand a vazut ceva foaaaarte interesant. 😊 Da' si mie-mi e simpatic.
      Multumesc, Potecuta! Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Știi că mie îmi place lucrul ăsta la pisici? Sunt loiale doar dacă vor considera că meriți, nu pur și simplu pentru că exiști.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loialitatea pisicilor e, cumva, greu de castigat (un fel de a spune). 😊 Si mie imi place "firea" lor.

      Ștergere
  5. Pisica ghimbir? E o dulcica. Imi place mult prima imagine, cam complicata, usor vintage. Si fara nimeni pe acolo, desi mi-ar placea sa stau la o masa sa privesc prin preajma.
    Nu stiam ca jocul e inca deschis.
    Seara buna, Diana draga! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era dupa ploaie - cativa oameni erau, dar i-am "camuflat" (s-ar fi deslusit chipurile lor altfel) O terasa cu mai putini oameni, seara, cu muzica in surdina, eventual, permite sa ne ascultam si gandurile, nu doar vocile comesenilor si/sau ale celor de la alte mese. 😊
      Cand au astfel de atitudini li se "ascute", cumva, fatza - de zici ca-i alta pisica (asa-s de concentrate). 😊
      Din ce stiu, jocul e deschis pana marti noaptea...
      Multumesc, Suzana draga! Seara buna si tie! Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  6. Frumoasă poza cu reflexii. Mă duce cu gândul la ET, oamenii aceea din spate par cei din film cu costumele de protecție.
    De pisică ce să spun. M-a corupt domnisoara mea si au inceput să-mi placă localurile cu astfel de „musafiri” permanenti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Nu-mi amintesc scena din ET (semn ca ar trebui sa revad filmul - tare mi-a placut!) 😊 Am aruncat o "plasa" pe ei pentru ca... "dreptul la propria imagine". 😊
      O domnisora pe cinste! ❤ E distractiv cu astfel de clienti pe langa noi! 😃
      Ca veni vorba: nu stiu daca mai sunt in Ro localuri in care erau pisici aduse acolo cu intentie, pentru placerea clientilor. De doua stiam: in Bucuresti si, cred, in Cluj...

      Ștergere
  7. Ce poze faineeeee!! Ador pisicutele. Cand eram mici am salvat cateva si le hraneam cu pipeta. Cand sunt mici sunt atat de irezistibile.. bine si cum sunt mari.. dar :))).
    Pupici cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac pozele! 😊 ❤
      O singura data am avut un pisoi atat de mic incat mama a fost nevoita sa-i dea papa cu pipeta. 😊 Am avut mai multi de-a lungul timpului si toti ne-au iesit in cale cand erau deja intarcati (din fericire!) 😊
      Oh, daaa! Mici-mici sunt irezistibili! Pe Pufitica l-am "crescut" in buzunarul unei rochii/halat de casa. 😃 El voia in buzunar si cand nu mai incapea! 😂
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.