2015-08-14

Alergatea - Liebster Award

doua pisici care merg prin iarba una in spatele celeilalte
În copilărie îi ziceam “de-a prinselea”. Unul dintre jucători îi aleargă pe ceilalţi şi când reuşeşte să atingă un alt jucător acesta din urmă trebuie să alerge pe ceilalţi, încercând să atingă pe un altul.
Se alege prinzătorul: Una-două hai că plouă, / Trei-patru hai la teatru, / Cinci-şase spală vase, / Şapte-opt suflă-n tort, / Nouă-zece, apă rece / Pentru omul care trece, / Şi-o cafea amară / Ieşi te rog afară. 
Acum, Viaţa de la Zero m-a atins pe mine.

Mulţumesc, VDZ.ro (in febr 2021 pag nu mai exista), pentru nominalizare; accept provocarea şi răspund cu plăcere la întrebările pe care le-ai adresat jucătorilor.

1. Ce schimbare pozitivă a adus în viaţa ta scrisul pe blog?
Cu ocazia blogului m-am mai acomodat cu… înalta tehnologie!
2. Ce fel de bloguri preferi să citeşti, de nişă sau generaliste?
Generaliste, pentru că am multe întrebări.
3. Care e mijlocul de comunicare preferat? (telefon, email/ facebook/ twitter etc. sau faţă în faţă)
Prefer faţă în faţă dar pentru că nu întotdeauna e posibil aleg telefonul - e mai personal şi mai comod.
4. Obişnuieşti să-ţi faci un program zilnic de care te ţii cu străşnicie sau preferi să acţionezi spontan, în funcţie de dispoziţia de moment?
Prea rar îmi iese să mă ţin cu străşnicie de un program, şi nu din vina mea (desigur!) - mereu intervine ceva ce pare mai important. Aşa că am ales (nu neaparat voluntar)… spontaneitatea (a se citi haosul).
5. Ce calitate trebuie să aibă cineva pentru a-ţi deveni prieten/ă?
Nu m-am gândit vreodată… Cred că prietenia se întâmplă, pur şi simplu.
6. Care crezi că va fi schimbarea majoră pe care o va aduce secolul actual în relaţiile dintre bărbaţi şi femei?
Având în vedere câte legi reglementează “raporturile dintre femei şi bărbaţi” aş zice că… multe frustrări se vor acumula. Mentalitatea se schimbă greu, iar educaţia omului, începând cu primii ani de viaţă, pare să fie aceeaşi, deşi vine de la părinţi care “militează” (doar teoretic, dovedesc adesea) pentru egalitatea în drepturi, împotriva violenţei domestice, pentru toleranţă etc., dar acţionează exact contrar.
Pe scurt: nu va exista o schimbare majoră altfel decât aparentă.
7. Dacă ar fi să alegi un motto al vieţii tale, care ar fi acela?
Dacă iubeşti viaţa, şi viaţa te va iubi pe tine. (Arthur Rubinstein)
8. Ce fel de filme preferi, inspirate din realitate sau ecranizări după romane?
Cât timp nu sunt siropoase şi au un subiect care mă atrage pot fi de oricare.
9. De obicei asculţi de sfaturile pe care le primeşti (cerute sau nu) sau iei decizii fără să ţii cont de ele?
Atunci când cer un sfat – şi îl primesc – ţin cont de acesta, deşi, uneori (când e contrar la ce-mi doresc să aud), se întâmplă să regret şi din acest motiv solicit sfaturi numai în anumite circumstanţe. Nu le ignor, în anumite circumstanţe, nici pe cele necerute, pentru că multe am de învăţat.
10. La cine ai apela dacă ai avea nevoie urgentă de ajutor?
Depinde de situaţia în care aş fi. În gând, însă, a fost “mama”.
11. Care este cadoul sau gestul care te-a impresionat cel mai tare?
Cel mai tare… nu ştiu care m-a impresionat, pentru că m-au impresionat câteva cadouri şi m-au impresionat câteva gesturi – în mod egal. M-am străduit să aleg, dar nu m-am descurcat.
**
Acestea sunt răspunsurile mele. Ar trebui să nominalizez 11 jucători şi să le adresez întrebări formulate de mine. N-o fac pentru că cei pe care îi cunosc au participat deja sau sunt nominalizaţi.
sursa foto: http://www.hopa.ro/poze-haioase/19118/Pisicute+care+se+joaca+de+a+prinselea

2 comentarii:

  1. Constat ca avem aceleasi preferinte la bloguri :). Multumesc pentru ca ai preluat leapsa. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca nu se mai termina intrebarile? :)
      Cu placere!
      Multumesc, la fel! Iti doresc un minunat sfarsit de saptamana!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.