2015-08-25

Pe cont propriu

Scriitorii mari cu adevarat fauresc o lume si fiinte, asemenea lui Dumnezeu  (nu mai stiu la cine am citit-o)
Cu ani in urma, eram acasa la o colega de serviciu si am vazut cartea “Stramosii”. Am rasfoit-o si am rugat-o sa mi-o imprumute, sa o citesc. Mi-a spus simplu: Ia-o tu, ca eu nu citesc; nu stiu cum a ajuns aici. La intrebarea “de ce nu citesti?” a raspuns la fel de simplu: La ce-mi ajuta? O fi avut dreptate…

Am cunoscut un batranel (am cunoscut mai multi aflati in situatii asemanatoare) care avea nevoie de bani (in plus) pentru operatia sotiei… A vandut, cred, vreo 500 de carti, la pret de anticariat… Se vedea ca sufera facand aceasta, dar nu avea de ales in acel moment… Operatia sotiei a reusit… Se poate spune ca (si) cartile au contribuit la salvarea unei vieti… Au, deci, si valoare materiala si ar putea fi considerate o… investitie…

Vrei sa intelegi majoritatea românilor (de fapt, cred ca pot scrie majoritatea oamenilor pentru ca tembelonovelele sunt in voga in cam toata lumea)? E suficient sa-ti tii firea si sa ai rabdare sa urmaresti un singur episod dintr-o tembelonovela si… nu le mai pretinzi nimic, pentru ca fiecaruia trebuie sa-i cerem numai cat poate oferi…

Cand deschizi televizorul si vezi ce urmaresc majoritatea oamenilor e alt motiv de nemirare pentru ceea ce sunt, pot si fac cei mai multi oameni si stii ca nu poti avea vreo pretentie de la ei - esti pe cont propriu!

(text preluat de pe un blog pe care îl voi şterge)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.