2015-08-22

In Jocul Blogurilor

Suzana a invitat-o pe Zina si ea m-a invitat pe mine.
Multumesc pentru aprecieri, Zina. Raspund intrebarilor cu placere.

1. Ce crezi ca apreciaza la tine prietenii apropiati?
Nu-mi pot face o idee, asa ca le multumesc pentru prietenia lor, independent de aprecieri.

2. Care este cel mai important subiect gasit pe internet pentru propria viata?
“Subiect” e impropriu spus: comunitatea bloggerilor, ceva foaaaarte interesant. :)

3. Cat de bine crezi ca te cunosti?
Foarte bine! Stiu cand m-am nascut, unde stau, care mi-e numele. Altfel… mai am de inteles motivele / cauzele unor reactii si multe-multe altele.
4. Ce anume te face sa zambesti?
Chiar si aceasta intrebare!

5. Care este ultima idee utila despre care ai citit si pe care ai incercat sa o aplici?
Hahaha! Asta-i buna! Zilele trecute am citit ca de pui otet pe tocator nu mai plangi cand tai ceapa! Imediat am dat fuga sa probez: nu mi-au dat lacrimile (dar, poate, nu era o ceapa răutăcioasă).

6. Iti faci planuri pe termen scurt / mediu / lung?
Ce-i aia plan? Singurul plan care-mi reuseste este “acum fac asta” – programand pentru ora 15, de exemplu, stiu ca nu se va realiza planul meu, din cine stie ce motiv… La planuri pe termen mediu si lung n-are rost sa ma gandesc, pentru ca nu am idee ce va fi peste o zi, un an, 5 ani sau ce voi dori atunci / până atunci. Daca plan inseamna “maine merg in vizita” se cheama ca-mi fac planuri, dar nu prea-mi ies. Un motto potrivit pentru mine si planurile mele ar fi: azi am facut tot ce mi-am propus: nimic (din tot ce mi-am propus).
.
7. Ce este mai important: ce faci sau cat castigi?
Cat castig este foarte-foarte important, dar ce fac e de o suta de ori mai important decat foarte-foarte important.

8. Cat de des te critici?
Prea des.

9. Ce muzica iti place?
Rock, in special baladele rock.

10. Care este scriitorul preferat?
Prea sigura nu-s, pentru ca imi plac destui, dar ma gandesc la Mircea Eliade – datorita scrierilor lui mi s-au deschis o mie de usi; am intrat doar pe cateva; la cele mai multe am stat doar in prag.

11. Daca te-ai putea teleporta, te-ai duce in trecut sau in viitor?
Trecutul e prezent, prezentul e viitor; doar clipa in care suntem ne apartine. As ramane in prezent, desi mi-ar placea sa arunc o privire in trecut, ca observator al vietii celor care sunt in prezentul meu.
***
Dintre cei care ati citit intrebarile, daca v-au placut, daca va tenteaza, va rog sa le preluati pentru ca leapsa sa mearga mai departe.

2 comentarii:

  1. Frumoase şi amuzante răspunsuri!
    O duminică liniştită şi veselă, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex!
      Iti doresc, cu drag, o saptamana minunata! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.