2018-11-27

Eşti romantic? Jocul cuvintelor (197)

Ce este un romantic? Un optimist irecuperabil? Conform dicţionarului explicativ al limbii române (DEX 2009) este şi: (Om) visător, melancolic, romanţios. De ce-or fi simţit nevoia să scrie între paranteze om? S-au gândit că ograda e plină cu fel şi fel de vietăţi şi au vrut să nu existe confuzii?
V-a întrebat vreodată cineva dacă sunteţi romantic? Şi ce-aţi răspuns? Niciodată nu am ştiut să răspund la o astfel de întrebare. Îmi place cântecul la nai, dar n-aş putea asculta o zi întreagă. Îmi place să fac sport, dar n-am vreun stres dacă o lună nu fac. Mi-ar plăcea să am o carieră - de marmura - şi asta nu m-ar face carierist. Ce tare ar fi daca prin percuţie s-ar putea afla care om e sportiv, care e romantic sau carierist. Pun pariu că un singur om ar putea fi toate cele trei şi chiar mai mult.
Gata! Am noroiat* destul! Privesc la plete, îmi netezesc mustaţa-n furculiţă, şi vă las cu bine.
===========
* Nu sunt sigura că am folosit corect verbul.
================================
Exerciţiu de imaginaţie - Jocul celor 12 cuvinte, găzduit de Eddi.
Cele 12 civinte: optimist, ograda, nai, sport, noroiat, stres, cariera, pariu, tare, plete, mustata, percutie.

14 comentarii:

  1. cred ca toata lumea are momentele lui de romantism, nu? chiar si cei care neaga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea, dar nu ma hazardez sa afirma ca nu sunt si oameni care... nu simt romantismul. :)

      Ștergere
  2. Buna Diana!
    Sunt de acord cu,Coco!
    O săptămână minunată îi doresc,draga mea!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Posibil sa aveti dreptate. :)
      Multumesc. Iti doresc sa ai si tu o saptamana minunata!
      Imbratisari si pupici cu drag!

      Ștergere
  3. Hello dear Diana!
    You wrote an excellent article with those words! Well done!
    Sometimes I feel romantic,maybe it’s in what mood i am!
    Thank you for sharing! Have a lovely day and a happy week ahead! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      Thanks for appreciation.
      Yes! :) Sometimes I'm in a romantic mood, too, but I can’t say I'm a romantic women; and I can’t say that I am not.
      Thank you the same. I wish you a lovely evening! Hugs!

      Ștergere
  4. hahaha, mortal! ce idee excelenta! mi-a placut total cum ai "noroiat" pe marginea definitiei. Excelent text, Diana draga. Felicitari 🤗
    pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult pentru apreciere, Carmen draga. Ma bucur sa stiu ca ai zambit. :)
      Seara frumoasa in continuare! Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  5. Salutare !!! Super idee :D Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, hei, hei! :) Ma bucur sa te "revad"! Multumesc!

      Ștergere
  6. De cand am citit textul s-a scurs ceva vreme.. sa vezi! Mi-am amintitcaera ceva piesa cu ”suntem romantici”. Si de la piesa aia am ajuns la alta mai recenta. Noi ne potrivim (aici) dupa care m-am trezit uitandu-ma aiurea la unii caretestau dulciuri romanesti (care nu prea erau romanesti si am ajuns la... Titanic2 (huh??). Asa ca m-am intors sa nu imi uit gandul :)))
    Mi-a plcut mult ideea pe care ai avut-o si cum te-ai jucat cu cuvintele.
    Eu sunt in pauza azi (pentru ca am calculat gresit si nu stiu daca sa ii lasa niste pasaje asa sau le modific - la articolul de azi zic. astept tema finala... maine).
    Si... cred ca, daca tot nu am spor in nimic, ma voi indrepta cu K spre camera sa incercam un somn. poate ca ne iese ... :D (ar fi ceva - desi la cum ma cunosc ... parca vad ca intervin alte planuri pe drum.. cine stie .. mai aflu ca vine si Titanic 3.. haahahaa)

    Pupici cu drag!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Figura ce esti! :))) Sper ca, in drum spre somnic, n-ai uitat incotro ai plecat! A! N-ai cum! Kouki stie bine ce vrea, ce-i trebuie. :)
      *
      Am ascultat din melodia cu potriveala numai pana la cuvintele "tu prea sexy, eu prea gelos". :(
      *
      Se termina SB?! Sunt sigura ca n-as face faţa la un astfel de... sprint! :) Poate ca as putea scrie povesti in ritm alert dar nu despre fel si fel de produse si servicii! Esti o forta!
      Iti doresc succes!
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  7. Acum ca ai scris despre romantism, cred ca este o intrebare care nu prea se pune. Doar se simte si atunci nu intrebi ci afirmi. Asta daca nu o intalnesti intr-un test de personalitate! :D
    Multumesc pentru zambet, Diana draga! O seara excelenta de Mos Nicolae! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! nu se intreaba asa ceva. :) Hahaha! Pe vremuri, cand ma jucam cu "testele" de prin reviste am intalnit intrebarea. :) Nu mai stiu ce variante de respuns erau, dar sigur n-am stiut ce sa raspund. :)
      Cu multa placere, Suzana draga! Ma bucur sa stiu ca ai zambit. Zambetul e bun! :)
      Multumesc! Zile senine iti doresc! Pupici!
      P.S. Mos Nicolae mi-a adus... lipsa cablu tv, telefon, internet. :) Dar si dulciuri, portocale; un elefantel si un soricel cu magnet. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.