2018-11-09

Un dans. Provocare muzicală

    Şi Bruce Willis cântă. N-am aflat ieri asta, dar dacă tot l-am amintit, in postură de cântăreţ, pe actorul Hugh Laurie, am zis să nu-l omit pe Bruce Willis, care interpretează rolul eroului din seria “Greu de ucis” (Die Hard).
Versiuni ale acestei melodii au fost interpretate de mai multi artişti, de-a lungul timpului.
Bruce Willis - Save The Last Dance For Me
(vizualizare pe YT)
Dacă e vineri, e Friendship Friday! Ne întâlnim la Carmen pe blog, Între vis şi realitate.
Bruce Willis este unul dintre actorii care încă îmi plac, şi am văzut multe filme in care a jucat - unele mi-au plăcut foarte mult, altele mai puţin. Prima data l-am văzut in serialul “Moonlighting” (1985-1989), alături de actriţa Cybill Shepherd - acţiunea se derulează in jurul unei agenţii de detectivi particulari (un serial din categoriile dramă, comedie, mister). Un serial “uşor”, hazliu.

14 comentarii:

  1. No waaaay! Tocmai am vazut-o pe "Maddie" cantand intr-un filmulet cu actrite care au doveditca au si voce - si ma gandeam la serial (noi asa ii spuneam "Maddie si David" hahahahaha). Ce surpriza faina mi-ai facut :D.
    Carismatic mai este omul acesta;))).

    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici! Si eu am vazut-o pe "Maddie" cantand - cu ceva timp in urma (cred ca era o emisiune legata, cumva, de nu stiu ce premii). Mie mi-a placut tare mult serialul! Da, "Maddie si David" era titlul cand a fost difuzat in Ro.
      Poate o intamplare ca l-am amintit, poate nu. :) Ma bucur ca s-a potrivit.
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  2. wow - iti vine sa crezi ca îl iubesc pe Bruce Wilis de când l-am vazut în serialul Moonlighting?! Rolul pe care l-a jucat acolo, a reprezentat cumva idealul meu masculin ☺☺☺ Un tip simpatic, istet, spiritual, frumusel, curajos, manierat... Da, David Addison este cel mai interesant barbat! Acum a îmbatrânit... dar tot interesant a ramas. Nici Jason Statham nu-mi displace ;-)
    Foarte faina interpretarea! Excelent videoclip... Cat de mult imi place!
    Te pup. Imbratisari si ganduri bune, de la trio pentru trio. Un weekend minunat! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place genul simpatic, istet, curajos... :) Acel serial a fost un deliciu! Filmele lui (cele mai multe) au un "ceva anume" - poate pentru ca mai mereu e si umor in aceste filme. :)
      Oooo! Pe Jason Statham l-am vazut prima data in "The Transporter", si-apoi am cautat sa vad cat mai multe filme cu el! Daca n-ai vazut "Spy" (2015), merita sa-l vezi! Are un rol... atipic. Am râs cu lacrimi!
      Multumesc, Carmen draga!
      Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc!
      Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  3. Bună Diana!
    Minunat clipul,nu am știut că actorul Bruce Wilis cântă,
    mulțumesc pentru superba melodie!
    Weekend minunat îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Ma bucur ca ti-a placut cantecul!
      Multumesc, la fel! Zile senine iti doresc!
      Imbratisari si pupici cu drag!

      Ștergere
  4. Hello dear Diana!
    Oh...Bruce Willis is my favorite actor! I have seen all his movies!
    I didn’t know that he sings too! Great song and beautiful music!
    Thank you for sharing! Have a lovely day and a happy weekend! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      I like the actor, a lot! I saw many movies with him and I liked it all.
      My pleasure. Glad you like.
      Thank you! I wish you a wonderful weekend! Hugs!

      Ștergere
  5. E clar, de acu, îl iubesc şi mai tare! Mulţumesc, Diana! Nu ştiam că se pricepe aşa bine la cântat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Potecuta! Ma bucur sa stiu ca iti place.
      Eee... Probabil ca, inca, se mai cere ca actorii sa stie sa si cante. :)
      Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  6. O surpriză muzicală! Nu știam că interpretează și vocal, l-am admirat pe youTube cântând la muzicuță blues și ce bine o face! Un artist foarte talentat. O prezență scenică deosebită. Un film cu el este un film ce merită vizionat. Te rog să urmărești linkul de mai jos. Un moment muzical de excepție!
    Numai bine îți doresc, dragă Diana! :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=vTfZFK1qScM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru video, Alex draga! Se pare ca are multe talente. :) E clar ca se pricepe, altfel nu cred ca l-ar fi acceptat alaturi de ei acei doi uriasi artisti!
      Multumesc, la fel! Zile senine iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.