2020-12-11

Trei omuleți de zăpadă

În dimineața zilei în care am confecționat omuleții, pe capotele mașinilor era suficientă zăpadă pentru a modela trei oameni de zăpadă cu dimensiuni de 4 și 8 centimetri, dar la ora 14 nu mai era deloc așa că... i-am modelat pe cei trei din motocei albi, și alte cele. Văzusem pe undeva, cândva, o decorațiune om de zăpadă purtând căciuliță cu urechi, și care mi-a plăcut foarte mult. Pentru că s-a activat piticul cu urechi la căciulă le-am făcut și căciuli la omuleții pregătiți pentru jocul „Pufos” – Împodobim bradul virtual, la Rux. I-am zis „Crăciun pufos”, dar, se pare, nu va fi zăpadă de Crăciun – bine ar fi să se înșele meteorologii. Măcar să fulguiască! Fulgi mari, pufoși și strălucitori.
Revin la omuleții mei.
trei oameni de zapada din pompon in decor de iarna
Capetele celor care au 8 cm sunt din pânză subțire și umplute cu melană. 
ilustrare confectionare bulgare entru om de zapada din material textil si pompon
Capul celui mic e motocel, cum sunt corpurile tuturor.
corpul omului de zapada din material textil
Căciulițele cu urechi sunt din fetru albastru, garnisite cu melană în loc de blăniță.
confectionare caciula om de zapada; caciula cu urechi e din fetru albastru
Ochii sunt din paiete, la cei mari, și din mărgeluțe la cel mic. Nasturii celor mari sunt cei mai mici nasturi pe care i-am găsit, iar ai celui mic sunt paiete. Morcovii sunt vârf de creion colorat: am ascuțit, am rupt, și-am avut nasuri pentru omuleții de zăpadă.
Pot fi agățați, pentru că le-am atașat fire aurii, dar prefer să îi așez grupați, pe o crenguță, să nu se caute prin brad.

15 comentarii:

  1. Sunt topită de dragul lor! Ce făţucă au şi căciulile sunt mortale! Ioi, ce frumos! Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am umflat putin in pene citind cuvintele tale. 😊 Ma bucur tare mult ca iti plac.
      Multumesc, Potecuta!

      Ștergere
    2. Am scris si am pierdut textul! 😊
      Imi place ca sunt simpatici si rad voios mosii tai! Si solutia pentru nasuc este chiar interesanta!
      Inca nu m-am gandit. Am inceput altceva, mai complicat.
      Oricum, sper ca te-ai amuzat facandu-i! Vor arata fain in bradut!
      Pupici si weekend placut, Diana draga! <3

      Ștergere
    3. Ooofff! Din cauza ca multe texte am pierdut si eu am ales sa scriu in Word si sa copiez pe bloguri atunci cand scriu mai mult, de exemplu, dar nu ma tine mult, apoi iar se intampla...
      Oh, da! M-am amuzat lucrandu-i. 😊 Daca mai aveam motocei mari albi mai faceam trei.
      La unul dintre nasucuri s-a cam dizolvat un pic culoarea in adeziv si se vede la o privire atenta, dar... nimeni nu-i perfect. 😊
      Multumesc, Suzana draga! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! Pupici! ❤️

      Abia astept sa vad "complicatul". Mai complicat decat mi s-au parut unele dintre felicitari? Embosarea ma da gata! 😊

      Ștergere
  2. Poți să te umflii in pene, căci ai și de ce. Sunt nemaipomeniti! Îmi plac rău. De la căciulițe la obrăjori. De năsuc ce sa zic?? Așa reușiți sunt si-ti induc o stare de bine..
    Mulțumesc! Weekend plăcut! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, ina draga! 😊 Atunci, ma mai umflu un pic. Ma bucur ca iti plac si tie.
      Cu drag!
      Weekend frumos iti doresc sa ai si tu. ❤️ 😘

      Ștergere
  3. Eu sper, totusi, sa ninga - macar la tine, vorba aia!!
    Revenind la oamenii nostri! Adorabil de pufosi sunt :D! Si imi place asa mult sa le citesc povestea <3!
    Stau cu pufosul langa mine (dl Muza Kouki) si el doarme, eu ma uit la omuleti :D.
    Ce idee grozava ai avut sa le faci caciulite cu urechi ;)). Si eu cred ca le va sta bine asezati impreuna in brad :D.
    Pup cu drag!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai sper sa ninga - doar imi doresc sa ninga. Nu sunt pesimista! Sunt o optimista bine informata! 😂
      Ma bucur ca iti plac omuletii facuti de mine - sper sa se potriveasca bine si in bradul virtual.
      Am profitat de ocazie si mi-am satisfacut piticul cu idei fixe. 😊
      Multumesc! Pupici cu drag! ❤️

      Ștergere
  4. Wow! Ce frumosi sunt!
    Sunt tare invidioasa pe caciulitele lor! Si mie imi trebuie una, dar daca o cumpar sau tricotez precis nu o voi purta! Aici iar a venit "primavara"
    Dar ... am uitat!CE e aia melana?
    Hugs 🤗 Kisses 😘😘😘, and Christmas wishes 🎅🎄🎁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca ii vezi si tu faini. ❤️
      Hahaha! Esti mare figura! De ce sa n-o porti?! 😊
      Nici aici nu e iarna, dar nici primavara desi... pe ramurile teiului se vad ceva mugurasi (de pe la sfarsitul toamnei).
      Melana e lana sintetica (scarmanata - arata ori ca "umplutura" pentru perne ori e tasata, ca o captuseala de vatelina la haine).
      Imbratisari cu drag! Pupicios! 😘 ❤️ 😘
      Christmas wishes 🎅 🎄 🎁

      Ștergere
  5. These look so cute and cool. Thank you for sharing this DIY project.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/elizabeth-arden-sparkle-on-holiday.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce familie frumoasă de oameni de zapadă. Ingenioasă ideea cu vărful de creion. O s-o împrumut și eu la nevoie.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.