2021-05-28

Citate în patrulatere

Când „timpii morți” se învârt în jurul meu îmi găsesc de făcut ceva. Pe la ora prânzului m-am gândit să scriu citate pe „panouri”, să-mi exersez talentul. Citatele sunt culese (aproape) la întâmplare.
Am scris „anonim” ca autor pentru că n-am idee cine-a zis prima dată ce-am scris în patrulatere.
Încearcă să îndrepți greșelile lumii și vei sfârși alăturându-te. (anonim)
Se poate creierul minți pe sine? (anonim)
Ce e înainte: ieri sau mâine?
Șabloanele de mai sus sunt alese dintre cele oferite gratuit în editorul foto pixlr x.
Ia viața cum vine, pentru că un lucru e cert: nu va fi niciodată cum vrei tu. (anonim)
Cetățenii care-și formează părerile și viziunile despre lume plecând de la ziare, televizor, radio și literatura curentă vor fi cel mai puțin informați. (anonim)
Imaginile din patrulaterul negru și din cel verde sunt adăugate în editorul pixlr x.
Atâta am reușit să fac azi într-un timp relativ scurt și încă mai am poftă de-a scrie citate pe „panouri”, dar se va face noapte până reușesc să le postez pe acestea.
P.S. S-a făcut mâine - adică azi, care ieri era mâine - deoarece am tot primit mesaj de eroare la încărcarea fotografiilor.

14 comentarii:

  1. Cred ca deja ai dat startul citatelor! Bine alese!
    O exprimare de genul:'Ce e înainte: ieri sau mâine?' este chiar perfecta pentru a intelege ca multe lucruri pe care le auzim pot avea alte sensuri decat la prima vedere. Si acesta este doar un mic exemplu.
    Marturisesc ca in ultimul citat as fi spus ' cel mai prost informati, insa chiar este cert ca viata nu este cum o vad sau vreau eu!😊
    Ca sa pot indrepta greselile lumii, ar trebui mai intai de toate sa le stiu, insa cum as putea cand niciodata conexiunile nu sunt ceea ce par?
    Poate doar plecand de la rezultate, cred ca imaginea ar fi mai completa, e adevarat... Ideea 'Se poate creierul minți pe sine?' este forte interesanta si tocmai la fiction este cuvantul 'mind'. 😊 Ar fi echivalenta cu a ne minti pe noi insine? Nu mi-e clar. mai cuget...

    Multumesc pentru o noua posibilitate de a o lua pe araturi, dar tare imi place...
    Pupici si un final de saptamana cu mandale frumoase, Diana draga!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere.
      Le-am descoperit intr-o agenda veche si daca tot aveam pe creier - de mai mult timp - sa scriu citate in patrulatere am zis "de ce nu?" 😊
      Dupa atatia ani ma intreb de ce le-oi fi copiat acolo, citatele? Timpul mi-a dovedit ca nu le tin minte. :)) Poate au ramas in mintea mea (in constient sau subconstient) sub forma de "idee nedefinita".
      Ieri, maine, azi... Timpul! Scapa oricarei definiri. 😊
      Poate ca se poate minti pe sine creierul cand e vorba despre "constient" si "subconstient" sau atunci cand omul in cauza are ceva probleme psihologice: o teama teribila de... muste, sa zicem. Omul e constient ca musca nu-l ucide, dar nu poate scapa de spaima. Ceva de genul "un centru din creier minte un alt centru din creier". Habar n-am, da-mi place ideea! 😊
      Cu placere! Si eu iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Weekend minunat iti doresc! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Am uitat sa-ti spun ca la fel am primit si eu, pe cand lucram la citatele pentru luni! De aceasta data nu m-am panicat. Nimic nu e perfect, asa ca pene se tot intampla... 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit ca ar putea fi o problema "de la ei", dar tot am cautat informatii. In final s-a rezolvat "de la sine".
      Intr-o noapte, pe toate blogurile blogspot a fost "alerta de phishing" - orice blog accesam (inclusiv al meu) aparea ecran rosu si eram informata ca site-ul e periculos. S-a rezolvat de la sine, in final, dar aproape ca mi-a stat ceasul. :))

      Ștergere
  3. Thank you so much for sharing.

    www.exclusivebeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am redescoperit un program: https://www.tuxpi.com/
    E interesant tare! Pup!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeeesc! 😘
      E super! Imi place atat de mult incat greu m-am despartit de program. :)) Studiam ce poate face si cand am vazut ce ora s-a facuuuuut! Si dupa 5 ore trebuia sa ma trezesc. :))) Am uitat si sa public comentariile, cand le-am vazut. Faceam ce faceam si reveneam la editor.
      Pupici! 😘

      Ștergere
  5. Creierul se poate minti singur prin vizualizare repetata..parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru idee, si pentru ca ai facut un popas aici. 😊

      Ștergere
  6. Foarte interesante! Simpatice ilustratii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant!
    Eu am definitivat azi ceea ce trebuia publicat luni. pentru a fi citit marti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Hahaha! Cum se mai joaca timpul cu noi! 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.