2018-06-16

Un răsărit şi un apus

In acel unic moment când noaptea trece in zi s-ar putea spune că nu e nici noapte şi nu e nici zi, nu e nici ieri, nu e nici azi… La fel, in momentul in care ziua trece in noapte nu e nici azi, nu e nici mâine.
Acum vreo oră am citit la Adriana, “Ploaie cu repetiţie şi dimineţi noi”. Mi-a plăcut poezia... textului şi mi-a plăcut mult fotografia pe care a făcut-o in zori de zi şi care, consider eu, e “suprapunerea” unei imagini de cer dintr-o fotografie pe care am facut-o unui apus, cu câteva zile in urmă. Coincidenţa formelor atât de asemănătoare, la începutul unei zile şi la finalul alteia, m-a mirat şi mi-a plăcut. 
Mulţumesc, Adriana, pentru permisiunea de a posta aici fotografia răsăritului. © 

10 comentarii:

  1. frumoase fotografii, as vrea sa ma trezesc si eu intr-o dimineata sa prind rasaritul, sper sa reusesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pot vedea rasaritul doar din alt loc - de aici, nici daca urc pe bloc nu-l vad. :) Apusul, insa, e sub ochii mei.

      Ștergere
  2. Chiar ca parca se suprapun... nori pereche... nori care se cautau: cei de la rasarit pe cei de la apus sau / si invers :D ...
    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Nori care se cauta" - suna fain!
      Norii "despartiti" de lumina apusului par ca-si doresc norul de la rasarit, sa completeze "formula". :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. aici unde locuim noi acum in vacanta, apusul se vede peste mare... dar nu am reusit sa-l admir inca. Cadem morti de oboseala înainte de ora 20 (apusul este pe la noua...)
    Frumoase gânduri, frumoase fotografii <3 Multumim :-*
    Imbratisari cu drag de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati "schimbat aerul"! :) Apoi, atatea activitati, caldura... Te cred ca va simtiti obositi - cred ca e acea "oboseala placuta", acea moleseala care ne atrage in somn odihnitor, de regula. :)
      Cu placere, Carmen draga! <3
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  4. O vara superba iti doresc, cu rasarituri si apusuri de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Loredana! La fel!
      De odihna sa ai parte - odihna activa sa ba, dupa cum ti-e pofta inimii. :)

      Ștergere
  5. Frumoase imagini si ganduri !Chiar de m-as trezi dis-de-dimineata,nu
    pot vedea cerul,doar stralucirea soarelui,captata de teiul din fata
    balconului;se strecoara aurii printre frunze si flori...
    Rasarituri si apusuri cu soare sau nori,draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Natalia draga!
      O! :) Si noi avem o camera din care, la trezire, nu putem vedea cerul tot datorita unui tei. :) Si, cum ai observat si tu, lumina zilelor cu soare pare a a fi un decor cu luminite. :)
      Zile senine iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.