2018-06-20

Cum să nu zâmbeşti? Fleur and Color on Wednesday

Cum să nu zâmbeşti şi să nu simţi că îţi înfloreşte sufletul când vezi aceste minunate fiinţe? “Iubire frătească” (Izi, Alma, Toto). ©
trei caini dormind unul langa celalalt
Fotografia este de la Adriana, fata cu părul-noapte şi cu suflet mare. Mulţumesc, Adriana, pentru că îmi dai voie să “împrumut” unele fotografii ale tale. Am dat de poza de mai sus cu o zi sau două după ce, in drum spre piaţă, pe un trotuar, am văzut doi pisoi (un adult negru cu alb si un pui mai mult alb) tolaniţi la soare cam in aceeasi poziţie… Neavând aparat foto sau telefon care face fotografii… am rămas doar cu amintirea.
*
In balcon, o muşcată roz a înflorit… Nu ştiam că mama are şi muşcate cu flori rozali. Fotografia nu ilustrează prea bine frumuseţea plantei. Dintotdeauna mama a avut muşcate in balcon dar nu am fost prea interesată să aflu ce simbolizează planta… până azi.
Între altele, am aflat că muşcatele au şi proprietăţi terapeutice. Ce se spune despre ele: cele cu flori roşii sau albe alungă oboseala şi durerile de cap (dacă stai vreo 15 minute lângă o astfel de muşcata). O casă împodobită cu muşcate atrage o stare de spirit excelentă şi aduce noroc financiar. In Polonia, muşcatele sunt protectoare ale casei.

Teiul înfrunzit, verde şi aducător de umbră, e fix in faţa ferestrei unei camere - in fotografie nu se vede cum lumina puternică a soarelui creează un efect de “luminiţe strălucitoare” printre frunzele pomului - ca nişte bănuţi sclipitori. E ceea ce vedem când privim pe acea fereastă. Aici poposesc turturele-guguştiuc, vrăbii, coţofene, mierle şi chiar porumbei (aceştia îşi dispută cu turturelele boabele de grâu de pe marginea parapetului). Cum să nu zâmbeşti când vezi şi auzi aceste înaripate?
Particică a unui cartier dintr-un oraş de munte, într-o zi de mai, spre seară...
Şi… cum să nu zâmbeşti (şi) când dai de o căpşună ca cea de mai jos?
o capsuna aproape in forma de inima

Ella e-n vacanţă, tabel (încă) nu este dar păstrez tradiţia Fleur and Color on Wednesday.
Până revine Ella tabelul este la Rux pe blog (Copilărim). Citiţi, vă rog, textul, pentru că scrie despre un cod care poate fi preluat şi postat pe pagină pentru ca tabelul să apară la toţi participanţii. 

12 comentarii:

  1. Bună Diana!
    Frumos ai surprins patrupedele,îmi place și mușcată(eu am roșie)dar și căpșunica!
    O zi pe placul tău să ai!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Cei trei catelusi sunt ai Adrianei, ea a facut fotografia. N-am eu bafta sa imortalizez astfel de scene duioase! :)) Cand am un telefon care face poze nu "intalnesc" nimic interesant iar cand, totusi, se intampla sa am unul la indemana... ori nu se intampla nimic demn de retinut ori... ratez momentul! :)
      Multumesc! Iti doresc sa ai o zi frumoasa!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  2. Haha dragalasii Adrianei <3. Si franturi de Brasov surprinse in poze!!:)
    Ce frumoasa e muscata roz!! Eu am rosii dar vad ca nu au mai inflorit in ultima perioada. :)

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Pe langa ei mai sunt Zara, Bobita si Lupu' baiatu - si Fifi! (pisicuta neagra) :) Nu stiu daca ai vazut poza cu Alma si Fifi (la Adriana pe blog sau la mine - pe link-ul activ "Alma", in text) E o fotografieeeee... N-am cuvinte sa desciu scena! <3
      Nici la noi nu au inflorit anul acesta cele rosii - au avut bobocei dar... :)
      Pupici cu drag! <3
      P.S. Povestea gasirii lui Toto si aducerea lui acasa m-a emotionat si m-a amuzat! :)

      Ștergere
    2. Ii vad pe nebunatici cand mai intru pe FB - imi aduc de fiecare data zambete <3.
      Am actualizat articolul si adaugat linkuri articolele de care stiam [ am dat si un mail din formularul de pe blog, sper sa ajunga ] .

      Pupiiic! :P

      Ștergere
    3. Da, pe FB ii vedeam si eu, cel mai des, dar n-am mai accesat de cateva luni... din lipsa de timp.
      *
      Multumesc, Rux. Abia acum citesc aceste randuri... Am scris ceva la tine pe blog, la Fleur and color, dar o sa accesez mail-ul (pe care nu l-am mai accesat de... ceva timp - nici e-mail-urile nu prea le mai deschid) :(
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. Hi Diana!
    Lovely pictures. I love dogs, I have six!
    Greetings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Tania!
      I know! It's wonderful from my point of view! :)
      I read, a little later (or... toooo late) about, on the "Necuvântătoare" - I’m sorry.
      Adriana has six too, and a black cat. I have just one, from time to time, and two cats (tomcats). :)
      Thank you! I wish you a lovely day!

      Ștergere
  4. Faine poze !Dragutele si iubitoarele animalute,tare frumusele !
    Dar cea mai delicata este muscata roz,din fereastra;da,muscatele au aceste calitati,pe care le-ai enumarat !
    Zile frumoase,draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar delicata - atat de frumoasa! Talentul meu de fotograf insa... Mi-e ciuda ca nu-mi reusesc fotografiile! :)
      Multumesc, Natalia draga! Zile frumoase iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. vai ce haiosa este pt´rima foto! doamne ce prietenie acolo! Scumpi de tot!
    Si da, imi place si muscata si teiul cu turturele, si panorama orasului de la nivelul acoperisurilor si imi place si capsunica! Parca-i o balerina cu tutu ☺
    Te pup Diana draga. NOapte buna!
    imbratisari si ganduri bune, de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaaa! Ce lipsita de imaginatie sunt! :)) Pot vedea si eu (acum) capsuna ca fiind o balerina cu tutu! :)
      Singurul motiv pentru care mi-ar placea sa locuiesc la un etaj inalt este panorama! :) De la intaltime pare si... orizontul mai larg, in conditiile in care cladirile sunt aglomerate unele in altele (si la noi e bine!) :) Dar cei de la inaltime nu prea se pot bucura de verdele teilor sau brazilor, de turturele... :)
      Multumesc, Carmen draga! Te imbratisez cu drag! Imbratisari si ganduri bune si de la noi pentru voi! Pupici! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.