2018-07-20

Ce spune vulpea? Meloman pentru o zi

Fără ocazia aceasta a provocării muzicale, ca meloman pentru o zi, n-aş fi avut idee că Ylvis sunt un duo norvegian de comedie format din fraţii Vegard şi Bård Ylvisåker. Cei doi au debutat in anul 2000 şi au susţinut multe spectacole de comedie, in mai multe ţări. Au susţinut şi concerte, au apărut in spectacole de televiziune, emisiuni de radio, videoclipuri muzicale. Sunt gazde ale talk-show-ului I kveld med Ylvis (in Seara asta cu Ylvis), emisiune pentru care au scris cântecul şi au filmat videoclipul muzical The Fox (What Does The Fox Say?) - Vulpea (Ce Spune Vulprea?). In anul 2013 videoclipul a devenit viral pe Internet; la ora actuală are sute de milioane de vizualizări.
Îmi place foarte mult şi… asta este! L-am plasat aici. E vesel cântecul, ca o poveste pentru copii. (vizualizare pe YT)
Cei doi fraţi şi-au petrecut copilaria in Angola si Mozambic, unde tatăl lor a fost inginer, in timpul războaielor civile. După câţiva ani familia a revenit in Norvegia şi băieţii au primit educaţie muzicală, instruiţi fiind pentru instrumente clasice (Vegard a cântat la violă şi Bård la vioară); au renunţat la aceste instrumente, Vegard concentrându-se în schimb pe chitară, voce, pian, contrabas şi comedie, şi Bård pe chitară, voce, comedie şi acrobaţii.
₪₪₪
Iulisa, Meloman pentru o zi, şi Carmen, cu Provocarea muzicală, ne invită in fiecare vineri să ne întâlnim la Iulisa, aducând cu noi melodii preferate.
Amănunte pe blogul Între vis şi realitate, înscriere pe blogul Iulisa.
Să ne revedem cu bine la Friendship Friday!

16 comentarii:

  1. Super-haios cântec și chiar așa, cum face vulpea?...

    Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Exact intrebarea pe care mi-am pus-o cand am ascultat prima data cantecul. :) Nu stiu cum face! :)
      Multumesc, la fel, Zina draga!

      Ștergere
  2. Aceastea sunt noile provocari pentru vineri?
    Ce este Frienship Friday??

    Haios cantecul , buna postarea!
    Weekend placut!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un joc (tabel) :) cu muzica - cantece preferate, vineri de vineri. Un fel de... petrecere cu mai multi DJ. :)
      Multumesc!
      Weekend frumos!

      Ștergere
    2. Suna interesant :)
      Multumesc pentru raspuns ,Diana ,

      Ștergere
    3. Cu placere, pentru puţin. :)

      Ștergere
  3. Bună Diana!
    Super haios clipul,mi-a plăcut și îți mulțumesc!
    Îți doresc un weekend vesel și plin de bucurii,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Cu multa placere! Ma bucur ca ti-a placut si tie.
      Multumesc, la fel! Zile senine iti doresc!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  4. Tare fain, e chiar haios videoclipul şi melodia e veselă, cum ai spus. What the fox say??
    Mi-am adus aminte de Motanul Dănilă văzând vulpea aia :D
    Zi veselă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand l-am descoperit l-am tot ascultat! :)
      Haha! Uitasem de "Veronica"! (poate gasesc filmul online)
      Multumesc! Veselie si la tine sa fie!

      Ștergere
  5. Hahahahahah :))).
    Foarte tare!! L-am plasat micului N ( de fapt lui Ralu :P) sper sa ii amuze si pe ei.
    Refrenul mi-a adus aminte de un alt refren auzit la un moment dat (cica tot foarte in voga... :P).
    Oricum super ingeniosi si amuzanti fratii. hahaha :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ii va amuza! Sper! :) Protagonistii sunt hazlii!
      Hahaha! Gangnam style e foaaaarte tare! L-am ascultat de muuuulte ori! Si, legat de asta... Acum cativa ani, in Poiana Bv a fost o invazie de albine! Mii de albine navaleau pe oameni - mai ales pe cei parfumati! Si toti dadeau din tot corpul, incercand sa se fereasca. N-am avut ce face si mi-am imaginat fundalul muzical Gangnam! Nu ma mai puteam opri din râs! Parea ca toti acei oameni danseaza in ritmul melodiei! :)
      Pupici!

      Ștergere
  6. Ce melodie simpatica! 😂😊 nu cunoateam acest videoclip. Daruieste atata buna dispozitie, superb! Ce idee draguta! Multumesc ca mi-ai atras atentia asupra acestui cantatet.
    Te pup Diana draga. Imbratisari si ganduri bune de la trio pentru trio 💗
    Un weekend minunat 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place, tare mult! Are si ceva... profunzime (o atingere de profunzime) :)
      Cu placere, Carmen draga!
      Multumesc! Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! <3
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  7. Super haios clipul,faina alegere de weekend!
    Seara frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cate ori il vad zambesc. :)
      Multumesc! Zi buna iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.