2018-07-21

Pentru zâmbit

Un inspector la raionul de peşte:
- Ave
ți documente pentru peștele ăsta?
- Da' ce vă trebuie? Certificatu' de deces?
*
- Pe dumneata te-am văzut foarte des! zice judecătorul acuzatului. De câte ori ai mai fost condamnat?
- Niciodată, domnule judecător! Eu sunt portarul de la bordel...
*
Planurile de viitor care nu corespund posibilităţilor tale financiare, intelectuale sau fizice, se numesc visuri.
*
Principala problemă a medicinei cu plată este transformarea unei boli acute într-o boală cronică.
*
Nu-mi plac oamenii care n-au gust! (zice canibalul)

10 comentarii:

  1. 😂🤣😂🤣😂🤣😂 Superb! Atata buna dispozitie ai daruit prin acest articol, multumim Diana draga.
    Dupa o dimineata ploioasa, un manunchi de raze de soare de la tine parca a imprastiat putin norii 😉
    Pupici si imbratisari de la trio pentru trio. Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Carmen draga!
      A fost o vreme cand incepeam dimineata citind bancuri! :)
      Oh, ploaile acestea! Ploua aici de doua ori pe zi, cu pauze de soare... Si ce-i ciudat, nu se racoreste aerul cand ploua - parca ies aburi din pamant. :)
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Saptamana minunata iti doresc!
      (p.s. Sper ca doar faptul ca esti foarte ocupata te tine destul de departe de blog) Multa sanatate!

      Ștergere
  2. Foarte "zambitoare"toate !Foarte potrivite si timpului aiurea de afara,dar mai
    ales sfarsitului de saptamana!
    O duminica luminoasa iti doresc,draga Diana!
    PS.Mi-am reamintit ca ziarul ce a facut publicitate negativa,atat Simonei Halep
    cat monstrilor sacri,ai nostri,este Charlie Hebdeux,ce nu-i un oarecare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Natalia draga!
      Desi imi place ploaia, uneori ma satur. :) Cred ca ma influenteaza faptul ca prea multi aleg sa stea pe langa casa atunci cand ploua. :)
      Oh, da... Am auzit de revista, prima data, cu ocazia atentatului asupra jurnalistilor de acolo. Sunt celebri in a jigni pe altii, din ceea ce am inteles. :(
      Zile senine iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  3. Bune toate, mai ales ultimul: cum să mă bucur ? "dacă fac infarct !?!"
    Mulțumesc frumos pentru această plăcută surpriză !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si haz, si haz de necaz, si umor negru si ironie...
    Stii dupa ce le-am citit (i le-am citit si lui Buni) mi-a ramas pe buze un zambet si inchizand ochii am revazut veranda de la bunici intr-o zi ploiasa...si vasul cu spice de grau si tot soiul de alte flori... si m-am gandit ca tu ai adunat aici un buchet de "starnete zambete" diverse dar alese pe spranceana, potrivindu-se tare frumos in glastra ce le gazduieste.

    Pupici si multumiri pentru momentele acestea :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux! Tare fain ai scris! :)
      Mie-mi plac tare mult bancurile - chiar si cele seci! Cred ca-mi place sa râd. :)
      Cu placere!
      Pupici! <3

      Ștergere
  5. Intr-o lume plina de stres si alergatura,tu vi cu multe zambete.Imi plac atat de mult,ne descretim fruntile.Numai bine Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca suntem incruntati sau ca zâmbim lumea tot asta este - asa ca, mai bine sa zâmbim. :)
      Multumesc! Numai bine, Flori!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.