2018-07-19

Solitudine. Jocul cuvintelor

Pe stânca înaltă, separată de munte cine ştie când şi cine ştie cum, ascunsă vederii între brazii cu tulpini groase, se ghicea o căbănuţă modestă din lemn neşlefuit, ridicată de mâini nepricepute. O primise demontată, într-un pachet mare legat cu panglică, după comanda făcută direct la producător. A cărat-o şi a montat-o singur pe vârf de piatră, aproape de stele.
Îl atrăgea grafica - şi-a luat cu el multe culori, să deseneze apusul, răsăritul, luna şi stelele, norii alergându-se pe cer, stânca, pădurea, ploaia şi fulgerele. Se simţea acolo, aproape de cer, ca trezit dintr-o lungă comă. Fiecare zi era o sărbătoare. Noapte de noapte, o buhă monologa undeva aproape şi, din când in când, un lup - dulău nocturn al pădurilor - se apropia să caute mâncare, şi mereu găsea ceva. Poate că şi lupul singuratic ajunsese acolo sătul fiind de haită.
Jocul celor 12 cuvinte, găzduit de Eddi. Pe blogul lui se află tabelul pentru înscriere.
Cele 12 cuvinte sunt: grafica, stanca, panglica, sarbatoare, pachet , comanda, coma, stele, culori, dulau, nocturn, buha.

6 comentarii:

  1. Ce tare esti!!!! Exact senzatia aia canf iti vine sa-ti iei lumea in cap ai descris-o! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate pentru ca, din cauza de raceala, am tendinta de a-mi lua lumea-n cap! :)

      Ștergere
  2. Suuuuuuuperb <3!!!
    Parca l-am insotit pe carare spre stanca... si am vazut cabanuta inaltandu-se incet incet... si apoi i-am privit peste umar creioanele dansand pe hartie... dand viata unor imagini ce prindeau crampeie de viata in linii, puncte... pete...
    Poate ca eram lupul... sau poate ca nu.
    :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Rux! <3
      Eu sigur am fost pe-acolo in timp ce adunam cuvintele. :) Lupul nu eram, dar de urmat mi-ar placea sa-l urmez (metaforic vorbind, desigur). :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. Mi-a placut povestea!Poate fi reala,mai ales daca te-ai saturat de"haita"!
    E minunat deoarece in fiecare zi e sarbatoare,iar noaptea ai companie audio !
    Un placut sfarsit de saptamana,draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere si pentru urare, Natalia draga!
      Cand eram copil (pana pe la varsta de 10 ani - zicea mama) imi doream sa "fug in munti"! :) Cred ca ma influentasera povestile citite. :) Si azi imi place linistea padurii din munti - imi place noaptea in padure (dar raaaaar am parte de asa ceva). :)
      Weekend minunat iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.