2018-08-10

Jocul vieţii. Jocul cuvintelor

Navigam... Cunoşteam apele, şi mereu aveam surprize! Era rândul meu la cart; mereu e rândul meu, ca şi cum n-aş avea copilot. Poate că n-am.
Încerc să prind într-o frază cuvântul ”destin”, şi nu-mi reuşeşte.
Întunericul nopţii cuprinde totul. Luminiţele de la bord nu fac faţă mai mult de-un metru distanţă pe ogllinda neagră a mării. De busolă nu mai am de mult nevoie - poate doar in nopţile foarte întunecoase. Vela e strânsă acum - vântul nu dă semne că e pe aproape dar aerul miroase a furtună; pânza e legată bine, pentru că nu e de dorit ca vântul să frângă catargul dacă izbucneşte pe neaşteptate. Mereu izbucneşte pe neaşteptate! Arunc o privire peste bord şi-mi imaginez că marea îmi cântă o serenadă.
Ambarcaţiunea pluteşte lin, având cârma fixată. Un far călăuzitor lipseşte - ar lăsa urme luminoase pe luciul lichid, ca o flacără ce nu poate fi stinsă cu apă.
Asta-i! Plutesc in derivă, într-o coajă de nucă pe valurile vieţii şi, oricum, voi ajunge la destinaţie.
Jocul celor 12 cuvinte, găzduit de Eddi. Pe blogul Cartim se află tabelul pentru înscriere.
Cele 12 cuvinte sunt: far, destin, urme, flacara, navigam, copilot, serenada, carma, panza, cart, busola, destinatie.
Tema: Jocul vieţii.

8 comentarii:

  1. <3.
    Mi-am luat portia de poveste in ceas de noapte :D. Mi-am amintit de Regatul lui Kensuke... Ce mi-a placut cartea aceea :D. Mi-am reamintit pentru ca intr-o nopate in care era de cart, baietelului i se schimba practic viata, atunci cand cade peste bord.

    Dar mi-a placut mult alegoria de la final ... cat de frumos a fost. <3

    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e o poveste frumoasa cea pe care o amintesti, si cred ca e si plina de invataminte. :)
      Fraza din final, am asa, o senzatie :), e singura ceva mai buna din tot textul. :)
      Multumesc, Rux.
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  2. wow...chiar ca jocul vietii...
    Reusesti un lucru tare magic, sa cuprinzi in cuvinte esenta cat altii in sute de cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Mona! :)
      Ganduri de bine catre tine!

      Ștergere
  3. Hei! Sper ca esti bine. M-am jucat si eu un pic.
    Imi pare bine ca scrii. Tu mereu vii cu alte abordari!
    Sa-ti pui linkul si in al doilea tabel, ca doar ai comasat subiectele.
    Toate cele bune Diana draga! Pup! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana draga!
      Sunt bine si zapacita! :) Nu mai stiu nici ce zi este! :)
      Oh, am comasat subiectele dar nefiind doua postari diferite m-am gandit ca nu are sens sa dublez un link - in ideea ca cine ar fi curios sa acceseze linkuri din ambele tabele ar ajunge la aceleasi randuri... si-ar pleca urgent. :) Nu stiam ca aceasta este regula - de fapt, nu prea cred ca stiu exact regulile acestor jocuri. :)
      Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Singura regula este sa punem linkul la tabele. Cand am intrat in joc la un moment dat am inceput sa le comasez daca se potriveau. Daca nu se potriveau le potriveam eu! :D
      Dar de fiecare data le-am pus in ambele locuri, pentru ca asa mi s-a parut ca e bine. Si nu s-a suparat nimeni. Si pare mai multa lume cand e vacanta! :D

      Pupici! O seara frumoasa, draga Diana! <3

      Ștergere
    3. No bine! :) M-am alaturat tie in tabel.
      Multumesc, Suzana draga!
      Seara frumoasa! Pupici! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.