2018-10-30

Borcane decorate. Provocări verzi

Acum-acum se termină luna şi nu am reuşit să rezolv cele trei teme pentru jocul de îndemânare, reciclare, Provocări verzi - octombrie 2018. Aceasta este tema numărul 2: borcănaşe drăgălaşe.
Borcănaşe sunt şi nu prea - cel care are capac roşu ar putea fi numit borcănaş, fiind cel mai mic, de circa 150 ml; celelalte sunt de vreo 400 ml (nu mă pricep). Despre drăgălăşenia lor mă abţin să scriu.
Le-am vopsit cu lac de unghii: portocaliu, roşu şi albastru. Capacele metalice, după ce le-am şmirgheluit puţin, să facă priză adezivul, le-am acoperit cu şerveţel, am colorat cu vopsea acrilică şi le-am patinat cu argintiu (cel albastru) şi cu auriu. Am desenat şi câteva floricele pe borcane, tot cu lac de unghii - sunt şi floricele mov pe undeva, dar nu prea se observă.
Am colorat doar trei borcane (câte puţin in fiecare zi), pentru că nu ştiam ce aş putea pune in ele. Mi-a venit ideea mărgelelor, aşa că le-am umplut cu mărgele păstrate pentru diverse. Şi am constatat că puteam vopsi patru borcane (mi-au mai rămas mărgele in pungă).
Capacele vopsite de mine arată cam aşa:
Capacele aranjate cu editorul foto online pixlr arată cam aşa:
Atâta am putut, atâta am făcut - şi mi-a plăcut să mă joc.

Notă. Bulina albă din foto doi e Luna. Am fotografiat-o luni noaptea, dar nu am reuşit să imortalizez haloul curcubeu; pentru că tot am fotografiat-o, am suprapus două fotografii.

16 comentarii:

  1. Am vrut si eu sa particip, dar nu am avut timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce-am mai citit la tine imi dau seama ca esti prinsa, nu gluma. :) Poate... in vacanta. :)
      Ar fi fain sa participi - ceea ce am vazut facut de tine mi-a placut (m-am si inspirat). :)

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumoase şi tare ingenios făcute! Te felicit!
    Eu nu am răbdare, îndemânare... mai multe n-am :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Potecuta!
      Tot zic ca n-am rabdare, si n-am, dar pentru unele "gasesc". :)
      Eheee! Cand vei "gasi" rabdarea vei descoperi indemanarea. :) Scrii atat de frumos incat e imposibil sa nu ai indemanare. :)

      Ștergere
  3. Acum ti-ai decorat camera tare simpatic! Nu prea sunt la curent cu lacurile de unghii. Cred ca portocaliu nici nu am vazut! :D
    Mie mi se pare ca arata frumos, asa ca nu te mai comentat atat! :D
    Cred ca poti pune si bomboane in ele.
    Sper ca esti multumita cu aceasta realizare. Asa ca iti spun pupici si o seara simpatica, Diana draga! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Camera arata, in acest moment, ca si cum a decorat-o vantul! :) Recunosc, borcanele imi plac, dar ar trebui sa le gasesc un loc la vedere - acum sunt intr-un raft unde nu se vad, in locul pungii care a fost plina cu margele.
      Nici prea mine nu prea ma pasioneaza lacul de unghii dar deh, cand e vara, cand e vreo ocazie, cumpar - nu dintre cele scumpe, dintre cele pentru folosit o data-de doua ori... :)
      As putea pune bomboane, doar ca bomboanele nu prea rezista la mine. :)
      In realitate se vede ca m-am grabit sa le vopsec. :)
      Multumesc, Suzana draga! Noapte buna! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Făină provocarea. Ai avut răbdare să le dichisești așa. Ți-au ieșit bine și , ceea ce este mai important, le-ai găsit și întrebuințarea. Să știi că se văd și floricelele mov. Seară frumoasă să ai, Diana dragă! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dana draga! In realitate se vede nerabdarea, dar arata destul de bine.
      E bine daca se vad si floricelele mov! Eu stiu unde sunt, dar monitorul nu-mi permite sa vad unele culori asa cum sunt (cat mai aproape de realitate) pentru ca a fost dat ecranul (monitorului) cu nu stiu ce substanta antireflexie si antistatica - si nu prea-mi dau seama cum vad altii.
      Noapte buna! <3

      Ștergere
  5. wow ce frumoase sunt! Felicitari Diana draga!
    imi amintesc ca si eu am facut ceva asemanator, acum cativa ani. Cred ca mai am borcanele, am pus mirodenii in ele, dar cu margele arata super excelent!
    Ce idee sa le pictezi cu lac de unghii ☺ foarte fain!
    Felicitari Fetelor! Provocarile verzi iau din ce in ce mai mult amploare <3 Bravooo!
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Carmen! <3
      Ca niste bune prietene, m-ati laudat si incep sa-mi placa tot mai mult! :)
      A-haaa! :) Probabil ca nu eram pe aici cand ai scris despre ele - sau, poate, nu ai scris sau, poate... am uitat? Nu cred ca as fi uitat dar nu mai garantez pentru memoria mea. :)
      Nu m-am gandit la mirodenii! :)
      Daca tot aveam lac de unghii si a cam trecut vara... ar fi pacat sa se usuce in sticlute. :)
      Mai e loc la Provocari verzi. ;) Cand o sa fiti mai multe super-talentate o sa... o sa... O sa perseverez! :))
      Happy Halloween, Carmen draga!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  6. Asa e ,esti plina de creativitate,si nu dai inapoi in fata unor oje,care nu
    sunt cuminti,nici in fata unor capace,care nu vor sa prinda culoare,rezultatul
    fiind foarte interesant !Acum pune-le la vedere,pentru ca...nu mai sunt borcane ci decoratiuni interioare !
    Succes pe mai departe,draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Natalia draga! <3
      Le-am scos deja "la lumina"! :) Arata bine pe raft, la vedere de data aceasta.
      Zile senine iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  7. Borcanaseleeeee <3!
    Ce tot spui au iesit super faine <3!! Si ce tare ideea sa folosesti oja ;))! Si eu vreau sa imi mut margelutele din pungute pentru ca majoritatea s-au rupt si se imprastie in cutii. :O.
    Ma bucur ca te-ai jucat asa frumos cu noi (si efectul acela e super tare - cel din ultima poza :P)
    Pupic cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux!
      Vopseaua acrilica prindea si nu prea pe sticla, dar oja a fost ok - doar ca-mi "fugea" din contur. :) Ideea am aflat-o intr-o revista, inainte de 1990, pentru a decora pahare simple, de Craciun (s-au curatat usor "decoratiunile" de pe pahare, cu diluant). :)
      Si mie imi place efectul caleidoscop (aici imi imaginez doi crabi impopotonati pupandu-se) :)
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  8. Hello dear Diana!
    Your vases are absolutely gorgeous!
    So beautifully decorated and painted!
    You did a great work! Well done!!
    Have a lovely day! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      Thank you!
      After I saw the bottle decorated by you I bought ... clay. :) I'll try, one day, too - but I do not know when.
      I wish you a lovely day!
      Hugs!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.