2018-10-01

Grafică la Ludotecă

In centrul comercial Coresi, considerat a fi cel mai mare din România (in afara Bucureştiului) are o mulţime de magazine, o mulţime de pizzerii şi alte standuri cu dulciuri, mâncăruri etc. dar are şi un centru de distracţie, unde, cred, se încadrează şi Ludoteca, un loc mai mult pentru copii, un loc unde se organizează anumite ateliere de creaţie şi alte activităţi recreeatoare.
Aici, la Ludotecă - spaţiu situat aproape in centrul complexului, mi s-a părut mie, care am fost in 14 septembrie (parcă) pentru prima dată - este expoziţia permanentă de grafică semnată de Robert Nicolaescu.
Am stat in Ludotecă aproape o ora, pentru că e situată într-o zonă care era aerisită la acel ceas din zi, deloc aglomerată. 
Am privit desenele - unele, îmi amintesc, le-am văzut şi pe blogul lui Robert - şi mi s-au părut… mai vii. Ulterior am aflat că desenele expuse la Ludotecă sunt cópii - aşa cópii cum sunt mi-au plăcut tare mult. 
Mi-a plăcut şi ideea de a vedea, in realitate, unele dintre desenele pe care Robert le lucrează cu plăcere - şi muuult talent!
Când văd o lucrare într-o expoziţie îmi imaginez aproape imediat autorul, in timpul in care lucrează: înconjurat de cele necesare lucrării, locul in care lucrează, lumina din cameră/atelier şi aşa mai departe.
Am fotografiat desenele expuse, dar nu m-a ajutat nici lumina, nici telefonul şi nici… talentul.
Pentru că am plăcerea de a păstra desenele lui şi aici postez fotografiile pe care le-am făcut (aşa mai puţin reuşite cum sunt). Pentru a le vedea mai clar vă invit să vizitaţi blogul lui Robert.
Mulţumesc, Robert, pentru invitaţia la Ludotecă.

22 de comentarii:

  1. Multumesc ca ne-ai spus. Iar pozele sunt foarte reusite!
    Nu mai vorbesc de desenele lui Robert! Ca el e in centrul atentiei!

    Seara frumoasa, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana draga! :)
      Mie-mi plac tare mult desenele - si pentru ca nu am reusit sa redau mai mult din realitatea acestora regret. :)
      Multumesc, la fel! Noapte buna! Zile senine! Pupici! <3

      Ștergere
  2. intr-adevar interesanta expozitie. Felicitari lui Robert! Multumim Diana draga pentru aceasta superba prezentare!
    pupici si imbratisari, de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen draga!
      Din punctul meu de vedere, expozitia lui RObert e "o picatura de cultura" in acel centru comercial. Cei care trec prin zona nu pot ignora desenele - atrag privirile (stiu, pentru ca am stat un pic pe acolo) :)
      Saptamana minunata iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  3. Multumesc pentru gestul tau frumos. Cei de la Coresi au prelungit expozitia, nu stiu pentru cat timp. Altii s-au mobilizat pentru mine, era bine sa pot sta acolo...
    Cineva care are Salvador Dali original acasa, a luat cateva din desenele mele si a remarcat ca nu am incredere in mine... Ce pot spune, am un pic moralul scazut, in ultima vreme iar am inceput sa tusesc cu sange. Niciodata nu am pus pret pe asa ceva(de desene vorbesc), eu doar mi-am dorit sa muncesc, imi e tare dor de Metrorex, mereu mi-au placut trenurile.
    Deocamdata, multumirile sunt verbale:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare rau ca nu te simti bine... Iti doresc sa treaca aceasta perioada cat mai repede! Multa sanatate!
      *
      Cu multa placere, Robert! Eu iti multumesc, pentru ocazia de a vedea desenele tale in "marime naturala". :)
      Am crezut ca expozitia e permanenta.
      Ai vazut?! :) Sunt super desenele! Cine stieee, stie! Sunt convinsa ca cei care au lucrari originale ale lui Salvador Dali stiu despre ce vorbesc - nu degeaba a ales lucrari facute de tine. Nu stiu de ce ar fi spus ceva despre lipsa de incredere...

      Lucrarile tale sunt tot un fel de munca, asa as zice, pentru ca nu e tocmai usor sa desenezi, chiar daca ai mana deja formata si poti desena repede. Iti doresc sa valorifici toate lucrarile - si atunci se poate spune ca ai imbinat utilul cu placutul. :)

      Sunt convinsa ca e tare greu sa fii departe de ceva ce iti place, de o meserie pe care iti placea sa o faci...
      Iti doresc sa ai o saptamana linistita!
      Asa si trebuie sa ramana. :) Multumesc.

      Ștergere
    2. Pentru o raceala nu imi trebuie si aparat de oxigen:)
      Multumesc cu aceasta ocazie si celor care au vizitat si comentat la aceasta postare:)

      Ștergere
    3. Robert, stiu ca, din nefericire, nu este vorba despre raceala... Si nu stiu ce sa scriu, pentru ca nu vreau sa dau cu băţul in baltă si nu vreau sa sune de complezenţă cuvintele (pentru ca nu sunt).
      Situatia ta, si a altora aflati in situatii dificile, ma zapaceste... Scriam mai sus, la finalul mesajului, despre multumiri... Nici nu trebuie sa imi multumesti pentru ceva!
      Iti doresc tot ce iti doresti tu! :)

      Ștergere
  4. Fotografiile sunt bune,nu ai ce sa-ti reprosezi,iar lucrarile sunt foarte
    expresive,desi par facile!Sunt lucrate cu drag !
    O saptamana frumoasa iti doresc,draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desenele imi plac mai mult decat pozele care mi-au reusit mie :) (arata mult mai fain desenele, cu destule detalii care nu se observa in poze).
      Multumesc, Natalia draga!
      O minunata saptamana iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. Hello dear Diana!
    What a lovely exhibition for Robert!
    He’s so talented with photography and drawing! Great artwork!
    I admire his work!Thank you for sharing!
    Wishing you a lovely week and a happy October!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello dear Dimi!
      October happy to you, too!
      Thanks for your thoughts.
      I wish you a lovely evening!
      Hugs!

      Ștergere
  6. Un talent mai putin mediatizat.Sper ca totul sa se rezolve cu bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel ma gandesc si eu, si ma gandesc la cate ciudatenii sunt expuse pe te miri unde! inclusiv la expozitii deschise de Institutul Cultural Român prin strainatate...
      Seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Din nou mă bucur să aud de un alt nume cunoscut cîndva pe wordpress Robert Nicolaescu despre care nu mai știam nimic. Mă bucur enorm pentru faptul cî și/a putut deschide o expoyiție. Desenele sunt minunate! Și minunată este voința lui. Te felicit Diana pentru gestul tău frumos de a/l promova. |Imbrățișări cu drag.

      Ștergere
    3. Multumesc, Aurora!
      Ma bucur tare mult ca esti prezenta la... Ludoteca. :)Si iti multumesc pentru gandurile pe care le-ai "transcris" aici.
      Zile senine iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  7. Ce desene frumoase!!! :)
    Ma bucur mult ca ai facut pozele (care sunt foarte reusite - se vad desenele foarte bine !) si ne-ai plimbat si pe noi in expozitie!!
    Eu m-am bucurat mult si m-am incarcat pozitiv. (Stii ca si mie imi place sa imi imaginez cum au prins forma?)
    Felicitari autorului!! Ii doresc sa isi implineasca visele - cu siguranta are un suflet frumos, se vede din desenele sale :).

    pupici cu drag :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Sunt foarte faine desenele - in expozitie se vad mult mai clar detaliile. Ei, si dupa ce am tot admirat lucrarile lui Robert (pe blogul lui) iti dai seama ca mi-era tare... nu-stiu-cum (adica jena) sa-mi etalez propriile "opere". :)
      Cand am fost la Ludoteca - pentru prima data in acest mall deschis de cativa ani - si eu m-am simtit bine: era ca o insula frumoasa intr-o mare agitata. :)
      Daca m-as fi gandit as fi putut sa banuiesc ca si tu iti imaginezi cum iau forma lucrarile. :) Acum stiu sigur si nici nu e de mirare - esti toata numai suflet. <3
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  8. Bună Diana!
    Sunt superbe desenele lui Robert,se vede că are talent!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Da, asa le consider si eu, si ma bucur ca am avut ocazia sa le vad in "marime naturala". :)
      Multumesc, la fel! Zile senine iti doresc sa ai!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  9. Olá, Robert Nicolaescu consegue a beleza com traços maravilhosos, os mesmo formam os belos desenhos, gosto de apreciar o género.
    Continuação de feliz semana,
    AG

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Boa noite!
      Eu também gosto desse tipo de arte.
      Obrigado! :)
      Dias felizes!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.