2018-10-25

Iedera. Jocul cuvintelor (192)

Ascunse printre copacii cu frunza ruginie acum, îmbrăţişând strâns trunchiurile bătrâne, vrejurile de iederă urcă, verzi, ca-ntr-o despletire, spre cerul cu umbre de nori albi printre care râd Pământului razele soarelui blând de toamnă, luminând punct cu punct frunzele lucioase ale plantei agăţătoare care îşi face loc pretutindeni, răsucindu-se pe ici colo ca un semn de întrebare, acoperind aici un mal, acolo un trunchi câzut, ca un covor care te aşteaptă pe tine, om rătăcit in pădure, ea, iedera, exercitându-şi doar rolul sâu: să te învelească in sănătate.
Jocul celor 12 cuvinte, găzduit de Eddi. Pe blogul Cartim se află tabelul pentru înscriere.
Cele 12 cuvinte sunt: umbre, tine, intrebare, ascunse, strans, ruginie, punct, rad, loc, mal, despletire, sau.

Fotografiile făcute de Carmen mi-au dat ideea împletirii cuvintelor pentru această ediţie a jocului.

12 comentarii:

  1. excelent text! tragi puternic aer in piept inainte de a incepe sa citesti, pentru ca fraza are exact lungimea unui vrej de iedera 👍 Ce idee faina! Zau ca ai reusit sa bati toate recordurile! sa incluzi intr-o singura fraza toate cele 12 cuvinte! este cu adevarat maiestrie! Felicitari Diana draga. O superba poveste de toamna.
    o zi minunata sa ai. pupici si imbratisari de la trio pentru trio. 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti simpatica foc! :) "Tragi puternic aer in piept..." :)
      Multumesc, Carmen draga!
      Cuvintele au curs singure - si-au inceput sa se impleteasca de cand am vazut pozele acelea la tine - nu stiu daca "gardul viu" langa care ai transformat frunzele in fluturasi este iedera rosie, dar nu conteaza - in spatele tau, unde esti cu Leo in brate, sigur e o iederea care imbratiseaza trunchiul unui copac. :)

      Iti doresc sa ai o duminica minunata! Te imbratisez cu drag!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
    2. acea planta agatatiare cu frunze rosii din GIF, este o vita de vie salbatica. E superba la inceput de toamna 💕 pupici

      Ștergere
    3. Multumesc, Carmen!
      Chiar ca e superba vita de vie! Dar si poza, in sine - acolo pari a fi un spiridus al toamnei. :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  2. Ce-mi place cum te-ai jucat!
    Mi-a placut mult ideea!... Mai vreau! :)
    Inspiratia mea a luat vacanta...

    Pupici si un final de saptamana fara... haos, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana draga!
      Si eu as mai vrea... :) ca-mi place sa ma joc, dar nu intotdeauna se potriveste dorinta cu putinta. :) Haosul inca se mai zbenguie, dar tot ii pun lesa! O lesa pentru haos, desigur.

      Inspiratia ta o fi luat vacanta, dar si cand a revenit! :)

      O duminica minunata iti doresc, cu drag, sa ai! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Frumos joc, frumoasă imagine. Eu am rămas la tema cealaltă. Sper să termin astăzi articolul pentru că altfel se închide tabelul. Să ai o zi cu bucurii, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speranta s-a implinit. Si a iesit ceva frumos!
      Multumesc, Dana draga!
      Duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  4. O fraza de fraza:). Imaginatia nu are limite:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Haaaa genial!! :D Asta da provocare! Si e exact ca o iedera ce urca si se infasoara si creaza un soi de plasa care tine cald si... bine!Dupa ce termin povestea (am facut praf capitolul 9, dar macar am facut 5 sticle cu rosii) cu Mihai si Clara si fac o pauza (ca e nevoie lol) am sa incerc sa fac si eu sportul acesta de 12 :P. Sper de dataasta sa imi iasa „pasentele” lol. Ca vreau sa ma joc cu voi :D.

    pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi foarte fain sa practici si tu acest sport! :) Sa ne jucam impreuna si cu cele 12 cuvinte.
      Multumesc pentru apreciere, Rux!
      Oooo! Am uitat complet de sucul de rosii! Nu e ca si cum eu l-as face, dar contribui! Si cat e de buuuun! Poate o conving pe mama. :)
      Trebuie sa iasa cum vrei! :)
      Te imbratisez cu drag! <3 Pupici!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.