2019-03-27

Careu de păsări. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Braşov, oraşul sufletului meu.
 HAPPY WW!

26 de comentarii:

  1. Simpatic careu! Mierloiul ăla e super, m-a făcut să-mi amintesc cum sună cântecul mierlelor. Deocamdată, pe aici se aud numai vrăbii rebegite de frig. Da' vine ea primăvara, până la urmă!

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mierloiul a fost fotografiat marti, in ziua cand a plouat de numa'-numa' si a fost foarte frig (cum e si azi, dar nu ploua) :) Nici eu nu i-am auzit cantecul, inca, dar e o pasare care scoate niste sunete tare ciudate inca inainte de a se lumina - e un fel "tiu-tiu" ascutit (e mortala!) :) Ieri am vazut mai multe vrabii adunate printre ramurile unui arbust si toate aveau penele infoiate de frig (tare dragalase erau, asa "grasune") :)
      Vine ea, primavara! :)
      Multumesc, Zina draga! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  2. Ce pasaret aici, la tine! Imi place cum le-ai aranjat!
    Ai realizat un efect coloristic fain!
    Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere! :) Am asezat pozele astfel incat sa para ca stau la discutii doua cate doua si a iesit efectul coloristic. :)
      Multumesc. Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Nu recunosc toate pasarile, dar par asa de frumoase-n verde. Multumim. Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. mierla mascul, 2. ? (a scris Carmen mai jos ca e femela de mierla - eu n-am stiut cand am ales foto) :) 3. raţa salbatica, 4. cioara. :)
      Multumesc, la fel!

      Ștergere
  4. și zgribulite și curioase
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Diana!
    Frumos ai surprins,îmi plac pozele tale!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Eu doar am ales pozele, nu am fotografiat aceste pasari - autorul e fotograful care detine pagina FB "Brasov, orasul sufletului meu".
      Multumesc! Zile minunate iti doresc sa ai si tu! Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. Dragele de ele ... în sfarsit a venit Primavara si pot si ele sa gaseasca hrana mai usor!
    Sa ai o zi însorita, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu frig, cu ploi, primavara se instaleaza (zilele trecute a fost zapada in Poiana BV si pe V.Prahovei).
      Multumesc, Ella draga! Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Bună dimineața, dragă Diana! E clar că primăvara a venit, de vreme ce „călătoarele” cu aripi s-au întors acasă. Frumoase poze.
    Toate cele bune și o zi de primăvară cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, Alex draga! :)
      Exceptand prima foto celelalte sunt mai vechi, dar calatoarele chiar au sosit - si au parte de o surpriza cu frig.
      Multumesc pentru apreciere, in numele fotografului.
      Multumesc, la fel! Zile frumoase iti doresc si multe bucurii! :)

      Ștergere
  8. Fain careu ai realizat! Să ai o zi veselă și luminoasă, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dana draga!
      Zile vesele si luminoase iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
  9. bine te am regasit Diana draga 😀 Dupa o lupta asidua cu setarile google, iata ma din nou in blogosfera 😁 multumesc mult pentru toate sfaturile pe care mi le ai dat, mi au fost de folos.
    Minunate imagini ai ales astazi, doua mierle - un el si o ea, un ratoi si...un cioroi? nu stiu exact ce e ultima pasare.
    o zi frumoasa draga mea. Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro. Happy WW 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, Carmen draga! <3 (emoticoanele mele sunt "sarace" in expresii din cauza de sitem operare) :)
      Pfoa! Ma bucur ca ai reusit si armonia s-a reinstaurat si in acest "segment". :) Stiu cum e cand placerea se transforma in "chin".
      Cu multa placere.
      Dadada! Le-ai recunoscut pe toate! Cine stie cunoaste! :)) A doua pasare nu stiam ce este - cineva zicea, pe FB, ca e femela mierla (tu zici la fel).
      Multumesc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3 Pupici in plus pentru botic! <3
      Weekend frumos!

      Ștergere
  10. Îmi era dor de gălăgia pe care o fac astea mici când au concert. Sunt tare frumoase fotografiile tale :D
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici e o pasare (mai multe) :) care face tiu-tiu (ascutit) inca inainte de a se lumina de ziua. :) Vrabii nu am prea vazut in apropierea blocului unde locuiesc, dar le-am vazut prin pomii de pe la alte blocuri (ciripitul lor, inca, nu ajunge si la urechile mele).
      Multumesc, Potecuta!
      Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  11. Cip,cirip...La Fagaras in tuia sunt o multime de cuiburi.Sa vezi cand au pui,mamele se mai lovesc in geamurile mari ale casei si nu stiu de ce.La tine sunt diverse si linistie.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in poze sunt linistite! :)
      Acum, ca zici, imi amintesc ca am vazut in tuia care s-a lungit foarte mult niste pasari, un pic mai mari decat vrabia, negre si cu cioc negru (nu sunt ciori, categoric! dar nu-mi dau seama ce sunt).
      Altfel, la ferestre nu-i deloc liniste, mai ales dimineata - dar e o galagie care incanta sufletul! :)
      Multumesc! Weekend frumos!

      Ștergere
  12. In poza a doua din dreapta...verdele acela..atat de primavaratic..
    Minunate imagini.
    😗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incet-incet s-a conturat si verdele din acest an (prima poza e facuta marti, celelalte le-a facut fotograful cu ceva timp in urma).
      Multumesc.

      Ștergere
  13. Toata lumea la apel! La noi sunt pescarusii! Mai lipsesc doar valurile marii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la noi sunt pescarusi! :) Cand pomii sunt infrunziti, si bate vantul, fosnetul frunzelor pare fosnet de valuri si se aud pescarusii! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.