2019-03-05

Pastile pentru zâmbit

Culmea insistenţei: Să tot formezi o parolă greşită până când computerul va ceda şi o va accepta.
*
Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor putea niciodată înlocui prostia umană.
*
Elevul care a promovat cu medie mare bacalaureatul anul trecut s-a hotărât să scrie o carte: “Cum a-m loat bacu”.
*
Un sergent se adresează trupei de 20 de soldaţi:
- Am de făcut o treabă uşoară, ca pentru leneşi. Cine e cel mai leneş să ridice mâna.
Nouăsprezece dintre soldaţi ridică mâna.
- De ce n-ai ridicat mâna, soldat? îl întreabă pe cel care n-a ridicat mâna.
- Prea mare deranjul, sergent.
*
La o bază militară, pentru al doilea an la rând, exerciţiile anuale de tragere cu arma au fost anulate, dar proba de alergare nu. Nedumerit, unul dintre soldaţi îşi întreabă camarazii:
- Numai mie mi se pare ciudat că nu îi interesează cât de bine tragem cu arma dar sunt extrem de interesaţi de cât de repede putem alerga?
*
Doi avocati intră într-un bar şi comandă nişte băuturi, apoi fiecare îşi scoate un sandviş din servietă şi începe să mănânce. Barmanul îi vede şi îi atenţionează:
- Vă rog să mă scuzaţi, dar in bar nu e permis să vă consumaţi propriul sandviş!
Cei doi se uită unul la celălalt, ridică din umeri, fac schimb de sandvişuri şi continuă să mănânce.

16 comentarii:

  1. Mulţumesc, Diana, m-ai înveselit. La cel cu parola râd numai cu juma de gură, că-s dintre cei care uită parolele :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere!
      Hahaha! Si eu uit parolele! Motivul pentru care am scris prima data "culmea". Am chemat de nu stiu cate ori pe cineva sa ma ajute cu parolele de la email. Mi-au zis sa le scriu, si le-am scris, dar am uitat unde! Acum sunt scrise la vedere! :))

      Ștergere
  2. Tare faine, dar ultimul este haios foc!
    Multumesc pentru zambet, Diana draga! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avocatii (mai ales) par a fi obsedati de exactitatea cuvantului. :)
      Cu multa placere, Suzana draga!
      Seara frumoasa iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Bai ce m-am distrat ... Auzi ... "in bar nu e permis să vă consumaţi propriul sandviş"!!! Logic ca au facut schimb! Hahahahaha ....
    Seara frumoasa, Diana draga! Mai vreau pastille din astea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Logica, deh! :))
      Cand mai gasesc unele pe care sa nu le fi stiut, mai scriu, chiar daca altii le stiu. :)
      Multumesc. Zi frumoasa iti doresc, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  4. haha super tari toate, dar ultimul m a facut sa rad in hohote. Rasul este sanatos, ne ar trebui asemenea pastile in mod regulat. poate initiezi o astfel de rubrica 😜
    te pup. o seara placuta. imbratisari si ganduri bune de la trio pentru quattro cu drag 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Candva, aveam obiceiul sa citesc bancuri la prima ora, apoi n-am mai avut timp. Cred ca trebuie sa revin la acel obicei, ca tare-i bun râsul. :)
      Multumesc, Carmen draga! Zi frumoasa iti doresc!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3

      Ștergere
  5. :) ,,Cum a-m loat bacu"... Daca ai sti cati scriu asa, desi sunt licentiati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, stiu.
      Am avut un coleg care era foarte bun la una dintre materii, dar profu' ii scadea mereu nota pentru ca scria "perfect gresit".

      Ștergere
  6. Mulțumesc pentru „pilule”! Mi-au înveselit ziua. Cât despre parole... O folosesc pe aceeași pentru mai multe conturi, aproape toate, că e mai simplu așa.
    Zi veselă să ai, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Imi face placere sa stiu ca ai zambit! :)
      Oh! La inceput asa am facut si eu, pana am patit-o cu un un cont (pe un site) - a fost "piratat" si s-a dat totul peste cap.
      Multumesc, Dana draga! Zi vesela iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. He, he, he !!! Am râs de numa, mai ales la a doua cu soldații leneși si ultima.. 😂😂😂
    Vă doresc Multă Sănătate și mai aștept și alte pilule că și așa viața asta cei mai mulți o duc cu multe pilule, că doar deaia fac ăștia atâtea reclame la ele, dar o pilulă de-a ta e formidabilă 😊

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Imi face placere sa stiu ca ti-au placut glumele; pe masura ce gasesc unele pe care nu le stiu, le voi copia aici. :)
    Multa sanatate!
    *
    Am copiat randurile, sa fiu sigura ca vor ramane aici si dupa 2 aprilie. :)
    Rof Power Brickets a scris:
    "He, he, he !!! Am râs de numa, mai ales la a doua cu soldații leneși si ultima.. 😂😂😂
    Vă doresc Multă Sănătate și mai aștept și alte pilule că și așa viața asta cei mai mulți o duc cu multe pilule, că doar deaia fac ăștia atâtea reclame la ele, dar o pilulă de-a ta e formidabilă 😊"

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelente „pilule de râs”!
    Zile vesele și multă voie bună, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex draga!
      La fel iti doresc si eu: multa veselie si zile senine! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.