2019-03-23

Diplomă de participare la Provocări verzi

M-am tot luat cu altele, am uitat, mi-am amintit, n-am găsit un pic de timp şi tot aşa… Pe scurt: am neglijat să mă laud cu diploma de participare la ediţia a noua Provocări verzi!
Am primit şi o felicitare personalizată!
Abia m-am descurcat să le descarc de pe mail - Rux a fost foarte amabilă şi a avut răbdare să mi le trimită pâna când am reuşit să le dibuiesc şi să le descarc.
Mulţumesc, Rux!
Sigur! Am primit şi premii. Premiile oferite participanţilor au fost prezentate de Rux pe blogul Copilărim.
Îmi place jocul! Cine mai vine la joacă?! Detaliile sunt pe site-ul Provocări verzi.

14 comentarii:

  1. Felicitări bine meritate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha, deci o "diploma'ta" si noua abia acum ne spui ... :))))
    Felicitari, draga Diana! Weekend placut! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot uitat. :) (mi-ai facut pofta de tort "diplomat") :))
      Multumesc, Ella draga! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Heei, felicitări! Ţi-am spus că eşti o talentată, iete dovada ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Mi-e putin neclar regulamentul, provocarea in sine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare luna (la inceput) se dau 2-3 teme; proiectele trebuie realizate si prezentate pana la sfarsitul lunii respective. Realizezi proiectul, il publici pe blogul tau (cine nu are blog trimite poze pe adresa de mail a site-ului Provocari verzi) si link-ul postarii il plasezi in tabelul de pe site scriind in dreptul numelui numarul probei (exemplu: "Diana 1" pentru tema nr. 1). E cam ca la MFC. :)
      Daca vrei sa prezinti mai multe proiecte pe aceeasi tema sau a trecut termenul de inscriere, trimiti link-ul pe mail, pentru "Am pierdut o provocare".

      Ștergere
  5. Bună Diana!
    Felicitări draga mea,ești o taletată și plină de ideii!
    Duminică frumoasă îți doresc!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Multumesc pentru apreciere si complimente!
      Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. Felicitări, Diana! La cât mai multe astfel de izbânzi în provocări care ne inveselesc zilele! 😊🌲

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dana draga!
      De-ar fi dupa mine as petrece ceva timp jucandu-ma cu multe culori si materiale si i-as da timp imaginatiei sa demareze.
      Zile senine iti doresc! <3

      Ștergere
  7. Felicitări! Ce frumoase lucruri v-ați gândit voi să faceți. Mult succes în continuare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex!
      Ne mai descretim fruntile si ne exersam indemanarea. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.