2020-04-29

Rază de soare. Miercurea fără cuvinte

Fotografie pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat de Carmen și găzduit acum de Zina.
Sursa foto: Brașov,orașul sufletului meu. (foto din septembrie 2019)
Happy WW!

Fotografia este si aici:
https://natashamusing.com/2020/04/farm-to-table-wordlesswednesday-wednesdaywisdom/
si aici:
http://myworldthrumycameralens.blogspot.com/2020/04/my-corner-of-world_29.html

30 de comentarii:

  1. Rază de soare pe floarea soarelui :)
    Ce frumos e surprinsă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au cautat si s-au gasit.
      Fotograful are multe poze super faine cu raze de soare, dar am alaes sa postez numai pe aceasta pentru ca imi place foarte mult si nu voiam sa se "piarda" intr-un "teanc". :)

      Ștergere
  2. Raza de soare ar fi si mai placuta daca ar putea sa ne si atinga, la o plimbare linistita si fara destinatie. Dar foarte frumoasa fotografia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi mai zi, nu-mi mai zi! :))
      Cand nu aveam timp sa ies departe de oras - si tanjeam dupa o pauza mai lunga in natura - nu ma ofticam asa de mult cum ma oftic acum: am timp, dar n-am voie.

      Ștergere
  3. Sa fie pentru toata lumea,multe raze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă imaginea, însă raza de soare îi oferă o valoare și mai mare acestei fotografii :)
    Lumina în arta fotografică joacă un rol deosebit, în special atunci când faci poze pe timp însorit, cum este de fapt și această imagine..
    Happy WW, Diana.!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place poza extra-mult! :)
      As fi trecut fluierand peste acest "coltisor". :) Nu doar ca nu am talent la foto, dar nici nu observ unele, plus ca si atunci cand observ pana pregatesc eu telefonul... se duc razele, fug pisicile, zboara pasarile... Doar ca nu cad si frunzele din pomi in plina primavara. :)
      Multumesc, Stef! Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  5. E prinsa la fix poza! Super! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere in numele fotografului. :)

      Ștergere
  7. Iti dai seama din ce univers ar putea veni?
    Superba imaginea!
    Happy WW, draga Diana! Pupici si alte descoeriri... solare! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult! Pana am reusit sa o descarc de pe pagina de FB a fotografului am privit-o luuuung si-am visat! :)
      Multumesc, Suzana draga! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  8. O rază de soare ce a învins opreliștile și a izbutit să se strecoare și prin hățișul verde, și peste zăbrelele gardului. Să ne fie de bun augur tuturor!

    Happy WW, dragă Diana! Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne fie, 'ca avem nevoie! :)
      Multumesc, Zina draga! Zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  9. Sunshine always makes a great image. The sunflower is such a sunny sight.

    Thanks for taking part at 'My Corner of the World' this week! It's good to see you.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right! :)
      I'm glad to be there. Thanks.
      Have a nice day!

      Ștergere
  10. Am descoperit raza miraculoasa?..."Cobori în jos Luceafăr blând alunecând pe o rază"...Ea face conexiunea intre timpul normal, încărcat de firesc, de vise frumoase, de naturalețe și timpul prezent împovărat de morbiditate, de vești sumbre, interdicții, durere, limitări, iminența primejdie...Păstrez această imagine în suflet ca pe un colț de rai.
    Speranță, Credință și mult Soare în suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Gina, pentru comentariul poezie. :) Of! Sa zicem ca e... sabia dreptatii. :)
      Multumesc, la fel iti doresc si eu, cu drag! Numai de bine! <3

      Ștergere
  11. This is such a beautiful composition! The bright yet gentle sunbeams just enliven the landscape

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Monika, for the poetic description of this photo which I really like very much. :)

      Ștergere
  12. WOW! Incredible capture! Love the stream of light!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for the appreciation, on behalf of the photographer.
      Have a nice weekend! :)

      Ștergere
  13. Sunshine always brightens our life. - Margy

    RăspundețiȘtergere
  14. It's true!
    Thank you for visiting, Margy. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dear Dear Diana,

    I love how mindfully you noticed this moment and caught it in a frame.

    Reminds me of Star Trek's: Beam Me Up Spotty! :)

    Love and light my dear friend. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, dear Natasha!
      Oh! Thank you, but I didn't take the picture. The author has a special talent in such moments: very good eyes and reflexes.
      Haha! It can be said that way: Beam Me Up in a healthy world.
      Thank you! Love and light! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.