2020-04-01

O zi primăvară, o zi iarnă

Ȋncă mai sper că de 1 aprilie Carmen ne-a păcălit zdravăn! M-am abținut să zic ceva, cuiva, așteptȃnd miezul nopții… Miezul nopții a sosit, a trecut, dar tabelul n-a venit. Poate vine. J
Mă dau, din nou, in spectacol cu fotografiile mele. Trebuia să fie o postare fără cuvinte… Reduc numărul cuvintelor cȃnd revine tabelul. J
Luni, pe la prȃnz, am observat că a ȋnflorit corcodușul de lȃngă fereastră - avea muguri de ceva timp și, brusc, a ȋnflorit! - și m-am repezit să ȋl fotografiez:
Am ȋncercat și un “detaliu” pentru floricele - floricelele arată mai mult a pete albe.
Spre seară, luni, a ȋnceput să plouă și s-a făcut frig, iar in timpul nopții…. a ȋnceput să ningă!!! Vorba ‘ceea: “ai grijă ce-ți dorești pentru că s-ar putea să primești”. Am tot vrut zăpadă (in februarie)! Acum am zăpadă, din 31 martie! 
Am fotografiat marți, la prȃnz, același corcoduș:
Happy WW!

38 de comentarii:

  1. Are flori de gheata acum. Cam asa se intampla si cu trupul nostru. Abia am reusit sa fac o schita ieri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna fain "flori de gheață". :) Azi s-a mai scuturat zapada; unele floricele se vad - au petalele un pic pleostite.
      Sper ca macar sufletele sa nu ne inghete, tuturor...
      Imi pare rau sa aflu ca ai probleme in plus. Sa-ti fi bine iti doresc!

      Ștergere
  2. Cata vreme ninge e una, dar imi aduc aminte de acea ploaie inghetata pe care am luat-o din plin... Pe aici e frig doar, cu nori si chiar acum cand scriu soarele incearca sa se strecoare! :)
    Imi doresc sa fie doar pacaleala si sper ca totul este bine acolo la ei.
    Pupici si o miercuri linistita,Diana draga, ca parca nu o prea simt happy... <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc! Arborii pareau din cristal! si intr-o seara, cand a batut vantul mai tare, se auzea cum se crapa pojghita... Era, cumva, sinistru: o lume din sticla care se fisura.
      Si eu mai sper sa fie pacaleala, desi... Sper sa fie bine. Ma gandesc ca de nu e pacaleala ar fi spus mai mult.
      Multumesc, Suzana draga! Nici eu nu simt ziua foarte happy, dar le doresc tuturor sa le fie happy! :) Zi linistita iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Hai măi că am făcut articolul și când am intrat de la mine din articol să bifez în tabel, mi sa oprit inima.. După care am citit la tine și mi-am dat seama că totuși este vreo glumă.. Deșii acum nu sunt de două zile pe blog, și cam cunosc comportamentul bloggerilor și sunt ferm convins că a fost o glumă iar Carmen nu va opri "locomitiva" blogului chiar așa, NU VRED. 😳
    Așa că eu aștept tabelul 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel am gandit si eu: ca e pacaleala! Inca mai sper sa fie! :)
      Am vazut postarea in jurul orei pranzului, si-am tacut tocmai pentru ca la pacaleala m-am gandit in primul rand.

      Ștergere
    2. Si eu am patit la fel ...

      Ștergere
    3. Deja nu mai sper ca e pacaleala... :(

      Ștergere
  4. Ahh, Diana, Speriat pe chestia cu Carmen, mi-a fugit imaginea și am uitat să-ți spun că și la noi a nins cum nu a nins în toată iarna și azi noapte a fost cam frig..
    Ieri în timp ce mă deplasam la servici, am observat niște pomi înfloriți care erau încărcați de zăpadă, dar cum era dimineață se simțea un puternic parfum de la floricele 🤗
    Mi-a plăcut mult ultima poză, deșii nu-i stă prea bine în acest moment.
    O zi frumoasă îți doresc, Diana.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Macar acum sa ninga, daca zapada n-a avut timp sa vina la timpul ei.
      Pentru ca aerul s-a mai curatat - in tot raul e si un bine, altfel spus :) - parfumurile primaverii se simt mai intens.
      Daaa! Corcodusul si-a ales o haina frumoasa, dar demodata pentru vremea asta. :)
      Multumesc, Stef. Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  5. Asta a păţit şi pomişorul din faţa blocului meu. Cred că-i tot corcoduş. A fost plin de alb de la flori, apoi plin de alb de la zăpadă...
    Frumos ai surprins!
    Sperăm cu toţii să fie o păcăleală, Diana!
    Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ai zis! Plin de alb de la flori si mai apoi de la zapada: alb cald si alb rece (una calda, una rece). Isi vor reveni! :)
      Ma mir ca mi-a venit ideea sa-l fotografiez si plin de zapada. :))
      Ar fi cea mai tare pacaleala! :)
      Multumesc, Potecuta! Seara frumoasa, zi minunata!

      Ștergere
  6. La noi la Cluj nu a nins de data aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clujul i-a spus iernii: Stop! Aici e Primavara! :)

      Ștergere
  7. Am auzit ca au inflorit corcodusii. Totusi cel din fata ferestrei tale, din cate observ eu nu are toate florile deschise deci s-ar putea sa se mai salveze cateva si sa aveti pana la urma productie de zarzane. Ninsoarea asta este total nepotrivita. Chiar ma gandeam ca nu a nins asa toata iarna si ninge acum. Vremea asta ma supara!A trebuit sa-mi protejez pomii cu folie chiar daca au doar muguri si nu au inflorit inca dar paza buna trece primejdia rea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau total deschise numai cateva, pe cateva crengute, in rest, mai mult mugurasi. Sper! Anul trecut au fost fantastic de multe! Se aplecau serios crengile, de la rod. Acesta da corcoduse galbene; ceva mai departe e unul care da corcoduse rosii (plin de rod a fost si el anul trecut). Si a mai fost unul cu fructe rosii dar l-au taiat pentru ca... se facea mizerie pe trotuar, la coltul blocului. In anii trecuti un vecin a distrus un cires - urcau copiii si, cica, faceau galagie in dreptul ferestrei lui, si au taiat un visin... sa nu urce hotii in apartamentele de la et 1 (era departe de bloc; doar crengile subtirele se apropiau de unele ferestre)...
      Poate ca e potrivita campurilor... Oricum, anul trecut a cam fost seceta.
      Foarte bine ai facut, mai ales ca sunt mititei si nu au putere foarte mare. :)

      Ștergere
    2. Pai si culege cineva corcodusele? Spre exemplu soacra-mea face gem din corcodusele din fata blocului!

      Ștergere
    3. In general, da. In anii trecuti era un domn in varsta care aduna tot ce era pe jos, ba scutura si pomii (anul trecut nu l-am mai vazut). Mai culeg trecatorii, femeia de serviciu, dar din bloc nu am vazut pe cineva.

      Ștergere
  8. Cred ca vremea a fost conform parerii noastre de rau pentru hotararea Lui Carmen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate spune si asa... Inca nu vreau sa ma gandesc ca nu e pacaleala. :)

      Ștergere
  9. De când cu nenorocirea asta de molimă, parcă a intrat frica în toți. În orice caz, este multă îngrijorare în lume, între oameni. Nici aici, în blogosferă, atmosfera nu este prea relaxată. Dar când am citit mesajul de la Carmen....m-a trecut așa, un fior. Și eu sper să fie o glumă veselă de-a prietenei noastre, ca să ne mai facă să râdem.
    Numai bine, dragă Diana, multă sănătate și zile liniștite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa e... Pare ca frica pluteste tot mai jos deasupra noastra... Refuz sa-mi fie frica! Refuz sa ma obisnuiesc cu toate aceste restrictii (dar ma resemnez, oarecum, un timp) :)
      Am observat ca multi nici nu mai scriu, altii scriu mai rar... Au ales sa stea mai mult alaturi de familie - din fericire, pentru mine nu s-au schimbat prea multe in aceasta directie, dar nu prea am stare sa joc jocuri, sa vad filme... :)
      Multumesc, Alex draga! Multa sanatate va doresc si eu, si zile linistite! Numai bine!

      Incep sa cred ca nu ne-a pacalit Carmen... :(

      Ștergere
    2. Of, ce rău îmi pare! Sper să fie totul bine prin Bavaria.
      Bine să ne fie la toți și să scăpăm de această perioadă urâtă.
      Toate cele bune, cu drag! :-)

      Ștergere
    3. In mesajele pe care le-a scris Carmen la penultima postare ne-a spus cate ceva despre restrictii - dar nu in halul care sunt la noi - si ei erau ok.
      Sper din tot sufletul sa fie bine, si toti dragii lor!
      Multumesc, Alex! Zile senine iti doresc, cu drag! :)

      Ștergere
  10. Doua anotimpuri pe care nu le-am vazut inca :) nici zapada, nici pomi infloriti ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat apar pomii infloriti! Zapada... numai la cerere. :)

      Ștergere
  11. E o primavara foarte capricioasa... Dimineata sunt 0 grade la Bucuresti de cateva zile... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar rautacioasa! :) Si aici e foarte frig peste noapte (seara nu tocmai) si dimineata devreme la fel. Sa nu devina ca-n desert: 50 (sau mai multe) grade ziua, zero noaptea. :)

      Ștergere
  12. In Timioara copacii sunt infloriti......Parcurile sunt colorate in roz si alb .

    O zi frumoasa, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Of! :) In drumurile zilnice nu trec pe langa niciun parc - am vazut doar in poze ca sunt si ceva copaci cu flori. :)

      Multumesc, Eddie! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  13. Cred că florile au rezistat zăpezii. La noi așa s-a întâmplat, chiar dacă sunt sensibile și mi-am facut griji pentru ele. Azi ninge cu petale de corcodușe, căci, coincidență, avem și noi unul lângă bloc.
    Să-ți fie weekendul luminos și senin, Diana dragă! 😊🤗❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au rezistat! :) Are foarte multe deschise, dar si multe mai putin deschise si mugurasi (intr-o parte cu floricele, in cealalta mai mult cu mugurasi - interesant). Desi azi a cam batut vantul petalele au ramas la locul lor. :) De undeva, insa, vantul a adus un parfum tare frumos.

      Multumesc, Dana draga! La fel weekendul tau sa fie: senin si luminos! ♥

      Ștergere
  14. Am fost gând la gând cu fotografiile astea! ☺

    Draga mea, m-am hotărât !
    Tabelul pentru ”Miercurea fără cuvinte” se mută de miercurea viitoare pe blogul http://povestiripescurt.blogspot.com , unde ești așteptată cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vazand fotografiile tale mi-a venit ideea titlului. :)

      Super! Voi fi prezenta, cu drag! :)

      Ștergere
  15. Am vazut si eu postul lui carmen...sper k e bine. Frumoase poze. Ti.am lăsat o leapsa la mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Carmen si dragii ei sunt bine, si le doresc sa fie bine si de acum inainte.

      Multumesc.

      Acum vin sa vad! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.