2020-04-22

Cu blană, cu pene. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat de Carmen și găzduit acum de Zina.
Sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (fotografii din 2012)
Happy WW!

Fotografiile sunt si aici:
https://natashamusing.com/2020/04/on-a-lockdown-food-trail-wordless-wednesday-natasha-musing/
si aici:

20 de comentarii:

  1. Caniche-ul vrea sa sara... parca-i pisica... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nooo! Vrea sa vada mai bine cine trece pe sub fereastra lui. :)
      :))) Sunt foaaarte multi caini la fel de curiosi ca pisicile.

      Ștergere
  2. Este adevarat ca toate sunt frumoase, dar frizura din prima imagine... uneori parca sunt eu dupa ce ma culc cu parul ud...! :D
    ... Nu am parul cret, doar putin ondulat si mereu zic ca ma coafez adormind cu el umed! Sigur ca efectul este aleator, cred ca iti imaginezi... :D
    Doamne, ce dor mi-e de orasul tau!!!
    Happy WW, Diana draga! Pupici si zambete! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa fii tare haioasa coafata cu perna. :) Tata avea parul cret si imi pot imagina cam cum esti si tu in acele dimineti. Nu mai dormi cu parul ud! :)
      Haha! In aceste momente si mie mi-e dor de orasul meu! :)
      Multumesc, Suzana draga! Pupici si zambete! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  3. M-a topit prima fotografie, e delicios ciufulitul ăla :D
    Seară bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dadada! :) Am tendinta sa-mi incurc degetele in ciuful lui! :)
      Multumesc, la fel, Potecuta!

      Ștergere
  4. Ce freză poate avea cățelul ăla! Un scumpici! Da' și ochioasa aia de pisică!
    Hapy WW, dragă Diana!

    PS Am mutat întâmplările povestite de Irina la adresa
    http://zinnaida3.wordpress.com Scuze pentru inconveniente! Te aștept acolo cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-au "frezat" cu carare pe mijloc. <3
      Imi creste glicemia cand vad animalute dragalase! :)
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Am facut modificarile necesare. Important e sa stiu unde-i gasesc pe Irina si Andrei. :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. :) Rasfatate frumoase dar mai putin empatice decat cainii.

      Ștergere
  6. An adorable dog!!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/04/aruba-archived.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad to know you like it!
      The pleasure is mine. Thanks for hosting! :)

      Ștergere
  7. You captured some really cute creatures!

    It's delightful to see you over at 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for the appreciation on behalf of the photographer. (the photos are not mine, I borrowed them)
      I'm glad to be there. Thanks for hosting! :)

      Ștergere
  8. Love the photos. The cat is my favourite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you on behalf of the photographer. :)
      Beautiful green eyes. :)

      Ștergere
  9. Sunt imagini odihnitoare.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca si tie iti par astfel.
      Cu drag! :)

      Ștergere
  10. Awwwww, he/she is such a doll, Diana. Thank you for linking up with this adorable animal post. They are my most favourite people in the whole wide world. :))

    Bless you. Take good care. Hugs

    https://natashamusing.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Live toys! :) I love them too!
      My pleasure.
      Thanks, Natasha! Same to you! Hugs! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.