2020-04-05

Iepurașul dezorientat

Iepurașul nu e dezorientatat pentru că aduce ouă colorate, ci pentru că… cineva i-a zis că-i miel.
Ideea iepurașului cu puncte colorate am preluat-o de pe blogul Laurei, dar nu l-am reușit la fel de frumos, așa că am adăugat contur cu creionul și am colorat pe ici-colo (am pus și lipici cu sclipici pe ouăle de lȃngă el).
Pȃnă să-l conturez, prima persoană care l-a văzut a zis: “ce mieluț drăguț!”
Aproape că m-am repezit să fac acest iepuraș, pe un pătrat cu latura de 10 cm. Multe văd online, pe ici-colo, și-mi spun că o să fac și eu… dar in cazul unora impulsul e greu de ȋnvins și trec la “acțiune” (cȃnd nu trec la "acțiune" ideea nu-mi iese din cap pȃnă o materializez) - și cum răbdarea ȋmi lipsește in general, dar acum mai mult decȃt oricȃnd, nu-mi reușesc toate măcar la fel de frumoase ca originalele (dar cine nu vede originalul…) J

10 comentarii:

  1. Cum sa fie mielut? Doar are urechile lungi … E clar ca e iepure!
    Si nu … nu aduce oua! De aia e dezorientat! Doar glumesc! :)
    Nu te mai grabi si poate ca o sa iasa bine sau cauta un iepuras pe care îl poti copia pe hartie.
    O dupa amiaza placuta, Diana draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am dezlipit "autocolantul" urechile pareau mult mai scurte (si nu avea nici puful din coada lipit)... Am copiat iepurasul, dar in final a iesit ce-a iesit ("modelul" e tare dragalas, nu si iepurasul meu) :)
      Dar cine aduce ouale colorate?! :))
      Cred ca ma grabesc si pentru ca vreau sa vad cat mai repede rezultatul si, probabil, nici hartia aleasa ca suport nu e tocmai indicata. :)
      Multumesc, Ella draga! Saptamana frumoasa iti doresc! Pupicios! <3 Muaaah! :)

      Ștergere
  2. In seara aceasta o sa lucrez impreuna cu fiica-mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miel? Totusi nu cred ca se poate confunda pana acolo! Vad ca ai inceput pregatirile pentru decoratiuni. Eu am luat rosu pentru colorat ouale!
    Ma gandesc ca intrebarea unde plecam in micro vacanta Pascala nu se mai potriveste cu vremurile! Trebuie sa fac un circuit in casa: sufragerie, dormitor, balcon, bucatarie si invers! :) Mai cuget!
    Oricum delimitarea unei figurine cu puncte este interesanta. Ma gandisem acum ceva vreme la delimitari cu linii, dar nu m-am incumetat.
    Imi plac inititivele tale. Spor la tot, Diana draga! Eu aproape am citit cartea. Mai am un pic. In rest, saptamana asta vreau sa fac curat mai serios! Parca aud o soapta la ureche: serios? In fine...nu baga in seama!
    Pupici si numai bine, Diana draga <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara contur, urechile aratau mult mai scurte (si nici puful cozii nu era lipit, nici mustatile, boticul si ochiul nu erau desenate - in model, singurul "adaos" e codita). La o vedere rapida ar fi putut fi confundat. :))
      Noi mai aveam culori din anul trecut, dar de cand cu Provocarile verzi am mai aflat si alte metode. :)
      Oooo, nu! Nu m-am gandit la pregatiri, dar daca tot am inceput!
      Hahahaha!! Faina calatorie in mini vacanta de Pasti! :)))
      Delimitari cu linii!!! Uau! Abia am avut rabdare sa punctez aiurea, dar sa trag linii... Stii care e culmea rabdarii?! Sa numeri boabe de orez cu manusile de box! :)

      Multumesc, Suzana draga! Spor la tot si tie! Esti o harnica organizata! Eu sunt o lenesa haotica! Am mai inceput o carte: Baraca, despre care am aflat de la @vax-albina (tot online) si am inceput si una "din hartie". Asa faceam... in tinerete! :))
      Multumesc. Saptamana senina sa ai, draga Suzana! Pupici! <3

      Ștergere
  4. La prima vedere parca ar fi un ied dragut... Dar daca te uiti cu atentie vezi si mustatile. E fain oricum. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha! :))))) Ied! Sa stii ca pare! :))
      Multumesc!

      Ștergere
  5. E drăgălaş aşa dezorientat cum e! Nu cred că l-aş fi confundat cu un miel, a ieşit totuşi bine, arată a iepure. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere si incurajare! :)
      Saptamana frumoasa iti doresc, Potecuta!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.