2021-02-27

Un morcov aproape indecent (actualizare)

Înainte de Crăciun eram pe pilot automat - nu e ca și cum aș fi prea des altfel dar în perioada amintită erau multe de făcut și timpul părea că zboară mai repede ca de obicei.
În febra pregătirilor, între altele, am luat din cutie câțiva morcovi și dă-i și curăță. Când am ajuns la cel din foto am avut senzația că se blochează creierul - nu mi se părea firească operațiunea de curățare obișnuită: ceva nu se potrivea; și atunci îl privesc cu atenție și mă pufnește râsul. Am vrut să-l tai și să continui "operațiunea curățarea” dar nu știu cum, neuronul mi-a semnalat să-i fac o poză morcovului. Și i-am făcut, pe repede înainte.
Mi-am amintit de el când am văzut la Rux cartoful în formă de inimă, așa că am căutat poza și-am „atașat-o” aici.
Foarte rar mi se întâmplă să fotografiez câte o „figură” de gen peste care dau întâmplător pentru că, de regulă, sunt în viteză și nu prea obișnuiesc să mă opresc - dacă nu-i musai! - atunci când am ceva de făcut - vreau să termin cât mai repede, mai ales când fac ceva ce nu-mi place. În mod sigur, să curăț rădăcinoase nu-mi place, dar de data aceasta mă bucur că m-am oprit să-i fac poză. De ce mă bucur? Pentru că forma aceasta de morcov n-o întâlnesc prea des.
Actualizare 27 februarie 2021
Cartoful în formă de inimă l-am descoperit la câteva zile după ce am scris despre morcov.
cartof in forma de inima
Cartoful din poza care urmează nu știu cum să-l numesc (referindu-mă la formă), dar l-am găsit în sac după câteva zile de la descoperirea celui în formă de inimă.
un cartof cu cap
Am ales să nu fac noi postări și am adăugat aici pozele.
(postarea initiala e din 12 februarie 2021)

22 de comentarii:

  1. Elegant. Îmi imaginez că mai sus, într-o mână, ţine un pahar cu o băutură fină :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain imaginat! 😊 Si-a imbracat salopeta mulata, si-a luat de baut ceva fin si astepta sa vina Mos Craciun.

      Ștergere
  2. Foarte fain! Ce poziție! Are ceva insinuant sau mi se pare doar mie? Salopeta, pahar și ascultă o muzica-n surdină. Capul lăsat pe spate și ochii nchisi.
    Zâmbesc larg. Mulțumesc Diana! Pupiciii❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-a parut si mie atitudinea. Acum ma amuz din nou de reactia pe care am avut-o atunci. Priveam, si parca, nu stiam ce vad. :))
      Daaa! Un veritabil "stalp de cafenea". 😊
      Cu drag! Ma bucura ca te-a amuzat. Pupici! ❤️

      Ștergere
  3. De când cu miscarea sexista, si morcovii sunt influentati de om ! Magnifique !
    Un Weekend relaxant, minunat, binecuvântat si luminat, draga Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine mai stie cine, cand, cum, cat, unde mai influenteaza. 😊
      Iti multumesc, Iosif! La fel sa fie si pentru tine!

      Ștergere
  4. Diana eu chiar ma supar rau pe google ... Asta cred ca este al treilea comentariu ... Acum îl salvez inainte sa zic "publicati" barem sa îl am!
    Ziceam ca este foarte "sexy" si stie sa pozeze morcovul!
    A iesit salata de boeuf mai gustoasa? 🤣
    Din gradina cealalta, de la casa de unde ne-am mutat, am scos un morcov, adica doi care erau îmbarligati rau ... chiar obraznici! I-am pozat dar nu stiu unde este fotografia! Am in schimb un cartof si o telina in forma de inima!
    O dupa amiaza placuta draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! Numai aici patesti asa cu mesajele? Pentru ca s-ar putea sa fie de la blogspot... Am patit (de cateva ori in ultimul timp) cand am vrut sa raspund - s-a afisat un mesaj de genul "ups conexiunea s-a intrerupt neasteptat" (nu de net) si aparea un dreptunghi gri in loc de spatiu pentru comentariu.

      La ciorba l-am pus pe domnul morcov (sau doamna - daca o fi morcova/morcoveata. 😊
      E cea mai ciudata forma de legume/fructe etc. de care am dat eu - si abia dupa cateva secunde mi-am dat seama care-i treaba. 😊
      Hahaha! Inteleg ca s-ar putea ca morcovii sa fie... cei mai dezinhibati. 😊
      Am avut o capsuna mare in (aproape) forma de inima - e pe blog foto (pt ca a imortalizat-o altcineva) si o tomata (pe care n-a imortalizat-o nimeni dar eu am mancat-o)
      Iti multumesc, Ella draga! ❤️ Seara frumoasa iti doresc! Pupicios!😘 😘 😘

      Ștergere
  5. 😊😊😊Pierdeam cu totii daca nu-l imortalizai! Asa ceva nu am vazut!
    Poate ca ar fi interesanta o statueta completand geometria picioarelor.
    Cu accesoriile anterioare de care s-a vorbit!
    Mi-a placut mult-mult!
    Un weekend fain, Diana draga si multumesc pentru portia de buna dispozitie! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Efectiv, nu pot descrie senzatia traita cand am vazut ce am in mana. "Soldurile" sunt extra-modelate - priveam si nu intelegeam. Super ciudat! :)))
      Exact in acest moment ma gandesc ca poate ar fi fost bine sa-l fi pastrat, sa vad cum "imbatraneste". Poate ca pastrandu-l m-as fi gandit sa-l "accesorizez". 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Cu drag! Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Da, ai dreptate când spui "aproape". Bine că nu e indecent de-a binelea. Îi mai făceai poză atunci? 😁
    Seară faină să ai, Diana dragă! 🤗❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, da! Dupa ce si-ar fi revenit neuronul din coma. :))
      Iti multumesc, draga Dana! ❤ Seara frumoasa sa fie si pentru tine! 😘

      Ștergere
  7. Ha ha!!! Ce tare este!!;)) Adica era. tare bun si tare interesant ;)).
    Eu curat morcovii cu aparatul acela special (care seamana cu aparatul de ras, haha). Mi-este mult mai usor decat cu cutitul. Am unul portocaliu "simpatic".

    Vreau sa imi fac o mini cultura de morcovi. Dar n-am pamant :)))))

    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc si eu aparatul de "ras" legume, cand imi amintesc ca avem. 😊

      Hahaha! Vrei pamant! :)))
      Habar n-am: oare s-ar dezvolta in jardiniere, in balcon sau... pe undeva?
      Pupici! ❤️

      P.S. Daca nu scriai tu aici uitam ca am fotografii cu un cartof in forma de inima ("descoperit" de curand) si unul in forma de... doua ovaluri unite. Le voi "atasa" aici. 😊

      Ștergere
    2. Vaaaai cartoful e geamanul alui meu ;))).
      Celalalt seamana cu un bebelus ::))). Era o papusica de genul asta candva ;)

      Ștergere
    3. Cand am dat de el, la al tau m-am gandit. 😊 Doua inimi ratacite. 😊
      Ha! Si cu un bebelus infasat seamana! No! Si ma dedeam de-a dura ca nu stiu cum sa-i spun! Cred ca a luat pauza de tot imaginatia mea.
      Pupici!

      Ștergere
  8. Inima nu fi de piatra ... pardon, cartof! 🤣
    Dupa ce ti-a aratat inima ti-a aratat si ... altceva! Ca sa stii ca are! 🤣🤣
    Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Dadada! Inima buna si suflet mare!
      Pupicios! 😘 ❤️ 😘

      Ștergere
  9. Broscuta! Seamana cu o broscuta ultimul cartof gasit!
    Faine descoperiri! Ne-am bucurat cu totii. Acum pot doar sa sper ca i-ai transformat in ceva gustos!
    Pupici si o duminica minunata, Diana draga!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am zis ratusca... i-am zis furnica mutanta... cum nu i-am zis?! La broscuta (testoasa) nu m-am gandit! (are piciorusele retrase in carapace, dar tine capul afara, de curioasa ce-i!) 😊
      Categoric! Inima a fost prajita, broscuta si-a gasit loc in ciorba. 😊
      Multumesc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘 duminica frumoasa in continuare!

      P.S. Ori am inceput sa fiu atenta la formele legumelor ori s-au inghesuit sa mi se arate. 😊

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.