2021-02-03

Kalico. Miercurea fără cuvinte

pisica e pe gard si mai apoi sare de pe gard; kalico pisica
Fotografie pentru
Miercurea fără cuvinte, joc preluat de Zina de la Carmen.

20 de comentarii:

  1. Wow! Ce nume fain are!
    Imi plac tare mult pisicile de "scortisoara" si chiar daca sunt numai putin pudrate cu ea! Pis, pis, pis .... 😺
    O zi placuta, draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e numele pisicutei. Am aflat ieri, cand am descoperit fotografia pe FB, ca asa se numesc pisicile care au cele trei culori: alb, portocaliu si negru (nu e rasa, e doar denumire). Cica in engleza se scrie cu "k" macar scris sa arate altel decat "calico" pe romaneste. 😊
      Si mie-mi plac "scortisoarele". Pufitica era portocaliu cu pete albe, Johnny e alb cu pete portocalii. In copilarie am mai avut doi motani care aveau aceleasi culori ca cei de mai tarziu (ca si cum s-ar fi intors timpul - si atunci, cel mai portocaliu era grasun si cel cu mai mult alb slab - oricat ar manca nu se ingrasa! e sanatos, l-a verificat veterinarul. Diferenta esentiala intre cei doi din copilarie si cei de mai tarziu: personalitatile s-au "inversat")
      Multumesc, Ella draga! ❤️ Zi minunata iti doresc sa ai si tu!
      Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  2. Pare gata de atac. Dar câtă graţie are. :)
    Să ai o zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles (din comentariile la poza de pe FB) ca fusese chemata. 😊
      Daaa! Nu degeaba se mai zice si "gratie de pisica".
      Multumesc, Potecuta! Zi buna iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa și dulce! Eu o vad grațioasă, coborând cu atenție, ca orice pisicuța! Îmi place foarte mult, Kalico. Mulțumesc! O zi buna Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa... Sunt extrardinar de atente pisicile, desi par perfect aeriene. Pot fi si agresive - cu aceeasi gratie. 😊 Dupa cum isi tin mustatile imi cam dau seama care le sunt intentiile. Banuiesc - spre sunt sigura - ca stii si tu. 😊
      Cu drag!
      Multumesc, Ina! Zi buna iti doresc sa ai si tu! ❤️

      Ștergere
  4. Frumoasă pisică! Dar pisicile Kalico au cele trei culori în proporții egale, la asta parcă predomină albul. Ceea ce nu o face mai puțin iubibilă! ☺

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu numai ce-am citit de curand - nici nu stiam ca au o denumire specifica. 😊
      Dar, da, toate sunt iubibile.
      Multumesc, Zina draga! ❤️ Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  5. Hai c-am reusit sa ajung azi! 😊
    Faine pozele! Genul acesta de pufoase il vad mai rar.
    Fotograful a reusit sa o prinda la fix, mai ales in a doua poza.
    Dar imi place mult fundalul albastru si crengile acelea rasfirate. Mult echilibru in imagine.
    Pupici, draga Diana! Happy WW! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere fotograful e super! Si spirit de observatie si reflexe si "ochi de artist". 😊
      Observatia ta despre echilibru ma duce cu gandul la faptul ca totul (aproape) e echilibrat in natura - si nu numai - doar ca ori nu observam ori distrugem echilibrul (chiar si fara intentie).
      Multumesc, Suzana draga! Zi frumoasa iti doresc. ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Beautiful colors and a good looking cat. They can scale a fence so easily.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is sweet! For me, all cats are beautiful - it would be hard for me if I had to choose only one out of 10, for example.
      The pleasure is mine. Thanks for hosting.
      Thank you! Have a fabulous day too, Sandee! ❤️

      Ștergere
  7. She is beautiful, and the blue of the sky shows her off so well.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Like all cats, it is photogenic; blue is a very suitable colored background. 😊

      Ștergere
  8. Ah, deci de aia se numesc kalico... Hmmm. Cred ca era un motanel de gen intr-un serial cu detectivi (japonez). ;)) Holmes. Pisica se numea asa.

    Imi plac fotografiile. Cat de frumos :D.
    Pupici cu mult drag
    Happy ww

    :D

    ps: Da chiar... mai Calico, sa stai si tu doar la doua poze? Si ea sa zica.. Mi-auuuu dat prea putine recompense. Si e cu K ... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca da. Denumirea aceasta n-o voi uita! 😊 😊
      Fain de tot p.s.-ul! 😊 😊 😊

      Prin zona blocului erau cateva pisicute de gen - in ultimul timp am vazut mai multe alb cu negru, in diferite proportii (mai mult negru)
      Multumesc, Rux! Pupici cu drag-drag! ❤️

      Ștergere
  9. What a cute kitty!

    Happy Thursday, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  10. Such a gorgeous cat!

    Thank you for being a part of 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.