2021-02-19

O mierla. Natura joi

mierla printre crengi, iarna
Fotografie pentru
Der Natur Donnerstag (DND), joc găzduit de Jutta - tabelul este deschis de miercuri, ora 18:00, până vineri la ora 23:00.
Sursa foto: Brașov, orașul sufletului meu. (februarie 2021)
Fotografia este și la Garden Affair (grădină, natură, păsări...)

22 de comentarii:

  1. Beautiful photo !
    I love the singing in the morning and in the evening, so lovely!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa mierla ascunsa între crengi. Frumos și contrastul culorilor. Mulțumesc, Diana! O zi buna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede ca n-o vede nimeni. 😊
      Cu drag!
      Multumesc, Ina, Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu! ❤️ 😘

      Ștergere
  3. Am venit si eu dupa o zi foarte agitata si m-am bucurat sa vad asa ceva.
    Desi prima impresie a fost de captivitate printre crengile alea, totul este o faina iluzie. Superba alegerea!
    Multumesc, Diana draga! Pupici si un weekend placut.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper - iti doresc - ca lucrurile sa fie (mai) linistite de acum. ❤️
      In colivia ei aparenta cred ca e ferita de eventuali "inamici", desi cred ca doar frigul le-a cam fost inamic pasarilor (in unele zile).
      Cu drag!
      Multumesc. Weekend linistit iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, in numele fotografului.

      Ștergere
  5. Frumos contrastul dintre mierla si zapada!
    Eu am fost in gradina zilele trecute, azi iau o pauza ca am o febra musculara ...
    La mine a venit primavara si pasarile sunt foarte bucuroase!
    Iti doresc un weekend placut Diana draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut pe la tine si am admirat ce-ai vazut tu si ai imortalizat. 😊
      Dupa acel "regim de gimnastica" nici nu-i de mirare febra musculara - cu o carte, un ceai cald, relaxare totala (am senzatia ca nu esti genul care "doar sa stea") 😊 se rezolva.
      Iti multumesc, Ella draga. ❤️ Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!
      Pupicios! 😘 😘 😘

      Ștergere
  6. Such a beautiful photo. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/the-unrivaled-skincare-products-that.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment, in numele fotografului. 😊

      Ștergere
  8. Birdie capture is beautiful, It would be my pleasure if you join my link up party related to Gardening, Nature and birds here at http://jaipurgardening.blogspot.com/2021/02/garden-affair-fungicide-on-plants.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you.
      When I went to you, the table was closed, then I forgot. I am sorry. I'm there now. 😊

      Ștergere
  9. Ce frumoasa este!!!
    Ah... stai ca mi-am amintit ca am citit intr-unul dintre romanele Agathei Christie despre mierle.. Un pumn plinde secara parca? Hmm.. mi-a venit asa in minte amintirea :)))).
    Da... e draguta foc :D

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt frumusele mierlele. Uneori poposesc si in teiul de langa fereastra dar nu au curaj sa se apropie de pervaz nici cand absenteaza porumbeii.

      Nu-mi amintesc de mierle in vreun roman al A.C., dar nici nu le-am citit pe toate sau, poate c-oi fi citit, dar... 😊
      Pupici!

      Ștergere
  10. Thanks for joining in Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.