2019-10-25

Să fiu viu! Provocare muzicală


Patrick Hernandez este un cȃntăreț francez născut in 6 aprilie 1949; tatăl e spaniol și mama italiancă.
Patrick Hernandez - Born to Be Alive
La Provocarea muzicală poate participa oricine inscrie o postare pe blog la Carmen, Ȋntre vis si realitate. 
Friendship Friday!
Artistul a fost un timp membru in trupa franceză “Gold”, apoi s-a lansat ȋntr-o carieră solo. Cȃntecul ”Born to Be Alive” a fost lansat pe primul album, in 1978, și a avut succes internațional, in 1979 devenind hit la nivel mondial.

14 comentarii:

  1. Mi-a placut clipul mai ales, din anii 80, dar si muzica, clara, ritmata, cu mesaj. Weekend placut! Pupicii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca si tie iti place muzica din anii aceia. :)
      Multumesc! Weekend placut iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Probabil că mama dansa pe hitul ăsta în timp ce-mi schimba scutecele, ha, ha, ha, ha :)))

    Sincer, îmi face plăcere să ascult piesele astea superbe vechi decât comerciantele astea de azi !
    Rithmult mi-a plăcut mult,

    Weekend Plăcut Diana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era vie! :)
      Imi place ritmul, dar si mai mult imi place ideea de a nu exista doar, ca o planta. :)
      Multumesc, Stef! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. imi place tare mult muzica veche, imi amintesc melodia cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeeei, frumos tare! Tot îmi place: vers, imagine, linie melodică! Mulţumesc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Prefer melodiile vechi, dar am descoperit si multe noi care-mi plac.

      Ștergere
  6. Super tare calatorie muzicala :D!!
    Mi-a placut mult - ritmul acela al sfarsitului anilor 70, inceputul anilor 80 ;)) imi este drag.
    Si e bine sa ne reamintim ca ne-am nascut ca sa .. traim, sa fim vii! :P.

    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As zice ca am crescut cu acest stil de muzica. :) In adolescenta mi-a placut "disco" cel mai mult, apoi am regasit si muzica "veche". :)
      Imi place mult cum suna "sa fim vii".
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  7. wow, melodia aceasta este atât de antrenanta, ca si daca tocmai sezi când o asculti, tot iti vine sa topai ☺☺☺ asa cum imi vine mie, acum la ora 2 jumatate noaptea ☺☺☺ Abia acum am ajuns la laptop, de, am "stress de timp liber" ☺☺☺ Dar ma simt excelent! si melodia aceasta imi dubleaza buna dispozitie. Multumesc Diana draga. Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio <3 Pupici si un weekend placut în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! <3
      Si eu consider ritmul inviorator. :) "Stress de timp liber"! Suna hazliu.
      Multumesc, Carmen draga! Saptamana minunata iti doresc sa ai!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.