2019-10-23

Imi plac, ȋntre multe altele. Miercurea fără cuvinte


Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani. Sursa foto: pixabay.
Happy WW!

20 de comentarii:

  1. Sa ne bucuram de toamna...cat se mai poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada; apoi de irna, de primavara, de vara sa ne bucuram. :)

      Ștergere
  2. Superbe succesiuni de imagini. Eu rezonez cel mai mult cu penultima. Imi place atmmosfera de acolo, ceata aceea laptoasa ce nvaluie. :) O Miercuri frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atmosfera cetoasa, pentru mine, are ceva fascinant - spre fantastic. :)
      Multumesc, Ina! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Aici am observat toate anotimpurile intr-un buchet de imagini, Foarte Faine, mai puțin ultima, sar dacă zici ca in sania aceea sunt cadourile moșului, atunci mai am o speranță :)))
    O zii Liniștită să ai !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anotimpuri si fenomene ale naturii.
      Intr-o sanie, pe undeva, sunt si darurile Mosului - eu sper sa aiba in sacul lui si zapada! :)
      Multumesc, Stef! Linistita zi sa ai si tu!

      Ștergere
  4. vaaai ce mult imi plac fotografiile... fiecare exprima alta emotie. Superbe!
    happy WW Diana draga. Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘😘😘🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelenta observatia ta! :) Ai dreptate, acum, ca ma gandesc in acest fel - buna iedee! :)
      Multumesc, Carmen draga!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Și mie îmi plac ! Deșertul, doar pentru culori, n-aș pune piciorul acolo! ☺

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deșertul are doza lui de fascinatie. :)
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Ștergere
  6. Sunt minunate toate, are fiecare ceva special!
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fin observator esti. :) Cum altfel ai putea fi cand scrii poezii minunate?
      Multumesc! Zile senine!

      Ștergere
  7. Superbe imagini ai ales. De toate felurile, culorile și pentru toate gusturile.
    Plină de culoare și veselie să-ți fie ziua, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mai multe stari - ale vremii si ale oamenilor. :)
      Multumesc, Dana draga! La fel iti doresc si eu tie!

      Ștergere
    2. Da, sunt imagini care pot descrie stari sufletesti: pustiu, liniste, furtuna, speranta, relaxare...
      Happy WW!

      Ștergere
    3. Exact! Carmen mi-a indreptat atentia asupra starilor sufletesti care ar putea fi ilustrate prin aceste imagini. Le-am ales ca peisaje, fenomene naturale... :) Pustiul sigur nu-mi place ca stare emotionala. :)
      Multumesc! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  8. Superbe fotografii. Una mai spectaculoasă ca cealaltă. Deșertul este fascinant prin nemărginirea sa de nisip. Asemeni unei... mări. Cel mai mult mi-a plăcut lacul de munte, învăluit în ceață. Iar poza cu fulgerul este... strălucitoare!
    Toate cele bune, dragă Diana și zile cât mai frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O maaare de nisip, da! Oare chiar o fi adevarat ca in Sahara a fost, candva, mare? :)
      Cata liniste trebuie sa fie pe malul acelui lac! :)
      Multumesc, Alex draga! Zile senine iti doresc sa ai! Numai de bine! :)

      Ștergere
  9. Fascinante "tablouri" din natură! Adevărate spectacole ce încântă privirea și sufletul :)
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-mi plac indiferent de dispozitia de moment. :)
      Multumesc! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.