2019-10-04

De ziua animalelor. Provocare muzicală


Cȃntecul "Man Gave Names to All the Animals" e scris de Bob Dylan și apare pe un album din 1979, “Slow Train Coming”. Versurile sunt inspirate din Cartea Genezei, capitolul doi, versetele 19 si 20, in care Adam dă nume animalelor și păsărilor. Cȃntecul se termină fără ca Bob Dylan să numească șarpele.
Jason Mraz - Man Gave Names To All The Animals (vizualizare pe YT)
La Provocarea muzicală poate participa oricine inscrie o postare pe blog la Carmen, Intre vis si realitate
Friendship Friday!
Acest cȃntec a fost interpretat de mai mulți artiști, de-a lungul timpului, ȋntre care și Johnny Cash și Tim O’Brien. Am ales cȃntecul in interpretarea lui Jason Mraz și pentru că ȋmi place vocea lui, dar mai ales pentru că in videoclip sunt imagini cu animale - azi, 4 octombrie, este Ziua Internațională a animalelor.
La mulți ani tuturor celor care iubesc animalele (sau, măcar, nu le disprețuiesc sau urăsc)! Bafta animăluțelor, și La mulți ani!

22 de comentarii:

  1. La multi ani necuvantatoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!! animalelor și celor ce le iubesc!!! Deci și pisicuțelor tale. Frumos cântec. Weekend frumos! 😀😚♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Mai avem doar un pisoi. Gardianul Pufitica s-a dus... in raiul raiul animalelor (in 3 ian a.c.) Avem o catelusa (Miki), in "custodie comuna" cu niste prieteni. :)
      Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! <3

      Ștergere
    2. Uff. Sunt acolo, sigur in rai. Avem și-i iubim oricum. Pupiciii ♥️

      Ștergere
    3. Si, cred, fiecare care "pleaca" ne lasa un fel de testament: "luati alt sufletel pe care sa-l iubiti". :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. Ce alegere potrivită şi frumoasă!
    La mulţi ani, Diana! Ştiu că eşti iubitoare de animale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta! Si tie, La multi ani!, pentru ca si tu iesti, chiar daca nu (mai) ai animalute in casa. :)

      Ștergere
  4. Completare .... Hahahaha ...

    He saw an animal as smooth as glass
    Slithering his way through the grass
    Saw him disappear by a tree near a lake
    Ah, think I'll call it a snake ... :))

    Man gave names to all the animals
    In the beginning, in the beginning ... nanana nanana... :)))

    Tare mi-a placut melodia! Nu o stiam, multumesc!

    La multi ani animalutelor ... Mishu nu se prea bucura de ziua asta pentru ca ploua afara de rupe! L-am tratat cu peste ... si mi-a zi s pas! Dupa ce ma scol! Hahahaha ...

    Sa ai un weekend excellent draga mea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, asa ar fi, dar B.D. nu l-a scris, si nici nu l-a cantat. :) Melodia o stiam, dar uitasem de ea si - a fost hazliu! - ascultand-o (cu video aferent):) - asteptam sa spuna ce-i! :)) Si s-a terminat brusc si ciudat - apoi m-am prins ca (probabil) a evitat sa aminteasca sarpele care a tentat-o pe Eva, care l-a "prostit"pe Adam, si asa am ajuns sa ne muncim mult pentru orice vrem.:))
      Cu drag!
      Hahaha! Nici Johnny (motanul) si nici Miki (catelusa) nu au fost impresionati ca a fost ziua lor! :))
      Pufitica se stramba la peshte de ziceai ca-i dam cine stie ce! :))
      Multumesc, Ella draga! Saptamana minunata iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  5. La Mulți Ani tuturor animalelor de pe pământ care ne încântă cu prezența lor în viața noastră, chiar nu știu ce ne-am face fără ele !?

    Ps. Doar avum am văzut postarea de ieri .
    Mi-a plăcut mult cantecul și colajul de imagini și picturi cu și despre animale !
    Un Weekend Superb îți Doresc Diana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca ti-a placut!
      Oh! Nu-ti fa probleme! Fiecare are si altele de facut decat sa stea pe net :) si, in plus, uneori, nici nu se actualizeaza blogroll-ul (la mine se tot intampla) :(( si atunci nu stim cine, cand a postat ceva nou.
      Multumesc, Stef!
      Saptamana minunata iti doresc!

      Ștergere
  6. La multi ani tuturor animalelor, mai ales celor care au capatat statutul de "membru al familiei" in multe case :-) La mulți ani tuturor celor care iubesc animalele!
    Melodia este SUPERBA! eu il iubesc pe Dylan... Muzica lui este naturala, orice text transmite ceva deosebit si orice intonatie este pur si simplu... Bob Dylan a fost nascut sa ajunga in fruntea muzicienilor!
    Superba alegerea ta, Diana draga!
    Un weekend minunat sa ai draga mea. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada! Membri de familie sunt! Unii care nu se supara niciodata pe noi - sau le trece repede! - si care ne incanta zilnic cu ceva! <3 Bucuria cu care cainii - in special - ne intampina cand venim acasa ne face sa lasam neplacutele la usa. :)
      Si mie imi place Bob D. Si-mi plac aceste cantece care transmit ceva, nu sunt o insiruire de cuvinte asezate acolo doar pentru ca rimeaza.
      Iti multumesc, Carmen draga!
      Saptamana minunata va dorim sa aveti! Imbratisari si pupici, cu drag, de le trio pentru trio! <3

      Ștergere
  7. Ah, revin sa te intreb daca ai citit mesajul de pe FB :-) ti-am scris joi... Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am raspuns sambata si am "motivat" :) reactia intarziata.
      Iti multumesc pentru ajutor, Carmen draga! Vineri voi urma pasii. :)
      Computerul meu are de toate! (mai putin viteza) :))
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  8. Oooops ! Dar stai ca l-am serbat un pic pe Kouki si eu. Ca pe 4 oct s-a facut un an de cand au fost ai mei la Adapost ca sa vada cand il putem lua ;)).
    La multi ani inimoaselor :).
    Ce dragut e cantecul <3. Nu il stiam (desi imi pare cunoscut sound-ul.. poate l-am auzit dar nu am dat atentie). :D O sa mi-l salvez ;))) in playlist. Multumesc :*!!

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Rux! <3
      Dragul de Kouki! Nimic nu e intamplator! De Ziua Animalelor Kouki v-a primit pe voi in dar. :)
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  9. Acum ii era mult mai usor:), mii de specii au disparut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee! :)) Noroc cu Adam, pentru ca acum stim ca au disparut unele specii, si stim cum se numesc. :)

      Ștergere
  10. hmmm, nu l-am serbat pe Bijou, eram in drum spre munte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sunt aproape sigura ca pisoiul <3 e sarbatorit in fiecare zi cand sunteti langa el.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.