2019-10-16

Mici și mari in alb. Miercurea fără cuvinte


 
 
Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani. Sursa foto: pixabay.
Happy WW!

22 de comentarii:

  1. Ce colectie frumoasa de puritate. Tare frumosi sunt toti. Cuti si pisu si vulpita imi plac rau. O zi buna! :P Pupiciiii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis: puritate! :) Greu m-am abtinut sa nu postez mai multe!
      Banuiesc ca stii: siamezele sunt extrem de vorbarete! Mereu au ceva de comentat. :))
      Multumesc, la fel! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Chiar te nduioseaza cu frumusetea lor. Nu stiu daca e siameza, pisu'. Ma gandesc ca exista si pisicute albe si zicese ca cele ce au ochii albastrii nu aud. Eu asa stiam. :(

      Ștergere
    3. E siameza (scria si pe foto) si e pui. Sunt si siameze albe (culoare au foarte putina, pe urechi, pe labute si pe coada). Asa se zice, ca cele albe cu ochi albastri nu aud, dar nu e regula - pisica de Angora, de exemplu, poate avea un ochi de o culoare si unul albastru si exista nesansa sa nu auda cu urechea "aferenta" ochiului albastru.
      Surde sau ba sunt dragalase. :)

      Ștergere
  2. M-au topit de drag pufoşeniile astea albe! Sunt dulci de nu se poate!
    Să ai o zi bună, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine! :) Greu m-am oprit din a alege si altele, si altele... :))
      Iti multumesc, Potecuta draga! La fel!

      Ștergere
  3. Alb, albicios, alb stralucitor! :)
    Pisicuta alba este tare frumoasa ... ♥
    Sa ai o zi imaculata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisoiasul are alura de adult! :) Siameza care tace numai in poze cred ca putem vedea. :) In poza aceasta pare ca tocmai are de spus ceva. :)
      Multumesc, Ella draga! Senina si ziua ta sa fie! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Este incredibil cum arata animalutele in... alb!
    Vin si eu sa ma joc! :) Se poate?
    Pupici si Happy WW, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au "halate de medic" - intr-un fel, sunt "doctori pentru suflet". :)
      Vinoooo! Mai multi, mai bine!
      Multumesc, Suzana draga! Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  5. ooooo... mi s au umplut ochii de lacrimi. ce fotografii duioase 🤗 Catelandrul si puitul de leu i as lua la mine acasa 😅😜
    Pupici si imbratisari de la trio pentru trio. Happy WW Diana draga 🐾😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super cuvantul "duioase". :) Si eu as lua un leu acasa. :) Si-un catel, si-un iepuras... :)
      Acum vreo 15 ani m-a batut gandul sa merg in Africa, voluntar (timp de o luna) la o rezervatie de lei, dar cand am aflat ca voluntariatul ma costa zece mii de dolari am zis pas! :)) Trebuia sa-mi platesc transport, cazare, masa si toate celelalte... De-as fi putut aduna acesti bani as fi plecat, dar ar fi trebuit sa adun atatia bani in trei luni!
      Multumesc, Carmen draga! Happy WW!
      Imbratisari si pupici, cu drag, si de la noi pentru voi! <3 <3

      Ștergere
  6. Mici și mari și... scumpi! E o plăcere să-i privești! Așa m-au înduioșat că, după ce am privit pozele, am căutat pisica prin casă, s-o iubesc un pic! ☺

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Cand am cautat poze am vazut multi pisoi si catei; exact ca tine am facut: am dragalit blanosii din casa. :)
      Multumesc, Zina draga! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  7. Toate sunt frumoase dar parcă cățelușu și iepurele mi-a plăcut cel mai mult..
    O Seară Plăcută îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Par cei mai mirati! :)
      Multumesc. Ziua buna sa iti fie!

      Ștergere
  8. Regret ca nu stau la casa, in apartament pot tine doar un pisoi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca nu degeaba, pentru cei ca noi s-a "nimerit" sa stam la bloc - sa nu ne scandalizam vecinii. :)

      Ștergere
  9. Faine!
    Am citit despre voluntariatul in Africa si mi se pare escroquerie...
    Mi-am luat gandul de a vizita Africa, cand am aflat ca trebuie sa ma vaccinez...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil sa fi fost smecherie...
      :) In urma cu 15 ani nu m-am gandit la vaccinare - altfel stau lucrurile azi.
      Multumesc! Zile frumoase iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.