2022-02-03

Felicitare și mărțișor din fetru

Februarie are 28 de zile care vor zbura ca vântul pentru a face loc primăverii – celei calendaristice mai întâi – la 1 martie, când e ziua Mărțișorului, un dintre sărbătorile care marchează trecerea de la iarnă la primăvară, conform mitologiei românești.

Pentru a cincea săptămână din Calendarul ReCreativ de Mărțișor tema este „mărțișoare și felicitări din fetru".

Felicitarea e din carton. Am lipit bucăți de fetru. Vietatea este veveriță, să nu existe confuzii (cineva mi-a zis că nu prea seamănă a... iepure; nici a vulpe, am zis eu, deci rămâne veveriță, ca cea mai potrivită... asem
ănare).
Veverița e simbol al dinamismului, socializării, supleții comportamentale, norocului. Culoarea sa roșie o transformă și într-un simbol al
focului.

Mărțișorul este o pisică din fetru roșu.

N-ați văzut pisici roșii? Nici n-o să vedeți, în realitate – cel puțin, așa cred; zic „cred” pentru că merg pe principiul „ce n-am văzut nu înseamnă că nu există”.

14 comentarii:

  1. Es muy linda y original. Me gusta ardilla y el gato. No conocía esa costumbre. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias por tu apreciación. Es una hermosa tradición celebrar la llegada de la primavera.
      Te mando un beso

      Ștergere
  2. Bestiala pisicuta. Si da ,ai dreptate, felicitarea trebuie s-o vezi ca sa stii ca e felicitare. Bine ca ai pus si poza cu ea deschisa, nu ca nu te0am fi crezut. E genul ala care nu te induri s-o pui intrun sertar ci o inramezi si o faci tablou. Am citit textul asa ca prima vedere clar, mi-e influentata, dar nu pot spune ca m-as fi gandit la iepure cu o asemenea coada, si nici la vulpe , neavand botul lung. Eu chiar o vad veverita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place pisica! Am vrut sa "pictez" felicitarea si sa lipesc veverita, dar arata prea aiurea cum am dat cu pensula asa ca...
      Mi-a cerut-o o nepoata, la prima ora a diminetii; ca semn de carte vrea s-o foloseasca. :)) Bineinteles ca i-am dat-o!
      Asa am zis si eu: se vede ca-i veverita! 😊 Unii vor sa ma necajeasca, in gluma, dar n-ar avea spor nici daca ar fi seriosi - ma supar prea rar si numai din motive temeinice. 😊

      Ștergere
  3. Aşa, Diana! Râmâne ce vrei tu, oricum e tare drăgălaşă şi te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  4. La acelasi lucru m-am gandit si eu. La coada! Asa ca e clar ce este! Veverita! Pisicuta este perfecta pentru a fi pusa pe rever. Tocmai pentru ca e in contrast cu nuante inchise.
    M-am delectat. Ti-a iesit frumos-frumos! Sa fii mandra de tine!
    Spor la tot, Diana draga!
    ps. Stii cu ce gand m-am trezit? Ca mai erau comentarii neraspunse la citate. Si chiar asa era! Imi place cand primesc astfel de trageri de atentie...😊
    Pupici!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mandra nu-s, dar multumita. Chiar si atunci cand unele obiecte nu-mi plac cum le reusesc sunt multumita ca le-am facut. 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Zi frumoasa si spor la tot!

      Buna treaba! E interesant cand se intampla astfel! 😊
      Pupici! 😘

      Ștergere
  5. Garfield era portocaliu, așa că... :D Iar veverița e clar veveriță. Cu coada aia stufoasă n-are cum să fie altceva. :) Bravo! Îmi place ce-a ieșit, dar nu te laud prea tare pentru că am auzit de la Niko că unele animăluțe sunt gata făcute. Așa este? Sau ai făcut tu pisica și veverița?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, da' mai are pana la rosu. 😊 Poate se face rosu cand se infurie.
      A vrut sa ma necajeasca... Nici cel mai "rauvoitor" n-ar putea vedea iepure la asa o coada. :))
      Nu ma lauda, dar nu pentru figurine zic - eu am facut figurinele, pentru ca nu am kit cum are Niko. Le-am copiat cu foaie de calc de pe un asternut de pat :)) si le-am transferat pe carton (pentru tipar) cu indigo. 😊
      Ma bucur sa stiu ca-ti plac "operele" mele. 😊

      Ștergere
  6. ... bine că ai prezentat veverița, pentru că era s-o numesc vulpiță. 😁
    Superbe creațiile tale !
    Seară frumoasă, Diana !

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.