2019-07-31

Decor ghiveci din pălărie de soare. Provocări verzi iulie 2019

Am trecut cu bine de provocarea cu sticla - cu bine, mai ales in sensul că am reuşit să duc la capăt proba. Proba trei la Provocările verii - iulie 2019 este “pălării de soare”. Pălăria de soare a fost o provocare şi mai mare. De încălţăminte (proba unu) nu mai zic!
Aşadar, am reuşit să găsesc vechea pălărie a mamei.
I-am desfăcut decoraţiunea, panglica şi floarea, am spălat-o şi am pictat-o (sau vopsit-o). Pe clop am desenat flori şi doar am “şters” pensula de vopsea verde - borul l-am vopsit mai accentuat cu verde.
O frunză s-a “accidentat” când am dezlipit floarea dar am dres-o oarecum, când (după ce am colorat-o) am lipit-o pe borul pălăriei (unde era cam jerpelit).
Am aşezat in pălărie un ghiveci cu o plantă care nu ştiu cum se numeşte, dar care ar fi trebuit la acest moment să aibă nişte floricele mici, albe, adunate ca într-un buchet învelit.
Verdele borului nu se prea vede de sub frunze, dar arată destul de drăguţ decorul pentru ghiveci, chiar dacă nu prea iese in evidenţă in balconul care, de vreo şase luni, e mai mult depozit.

10 comentarii:

  1. Nu imi spune de balcon depozit ca la mine e jungla si nu mai reusesc sa ii dau de cap. Dar in august.... ah sper sa reusesc. Nu de alta dar trebuie sa salvez plantele care mai pot fi salvate si ultima data m-a piscat o gaza de am o urma deloc draguta pe picior :O.

    Ideea e geniala!! Stii ca eu am cosulete impletite din panusi de porumb in care am pus ghivecele cu orhidee? :O. Bine am si farfurii puse sa nu strice fundul cosului, disigur. Cat de bine arata cu palarii!! ;)) Super tare! Si imi place mult cum ai decorat de vesel palaria <3.
    O palarie fericita! Ca de altfel orice lucru pensionat care isi gaseste si apoi o utilitate. <3

    Tin pumnii la tema cu incaltamintea. Sunt tare curioasa care sunt candidatii/datele si ce li se va intampla ;)))).

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-mi mai propun sa rezolv cu balconul! Daca nu-mi propun, poate ca reusesc! :))

      Nu, nu stiam, sau poate ca am uitat de cosuletele impletite pentru orhidee - cred ca arata tare frumos. (am lasat si eu farfurioara ghiveciului - e in palarie) :)
      Chiar ca e vesela! :) De cand am scos-o la vedere s-a colorat, s-a inviorat! :) Ma tot gadisem de-a lungul timpului sa fac din ea ceva de genul (e motivul pentru care nu am aruncat-o) dar abia acum s-a ivit ocazia.

      Pfuuuu!!! Multumesc! Ce li se va intampla, inca nu stiu! :))
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  2. Geniala idee! Si rezista si la apa, daca se uda!
    Imi place teribil! Nu stiu denumirea plantei, chiar daca am mai vazut-o! :(
    Mereu le uit denumirile!
    Sa te bucuri de noua decoratiune, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, rezista, dar numai daca cine uda florile are grija sa nu curga prea multa apa si sa musteasca. :)
      Si eu uit denumirea celor mai mult plante.
      Multumesc, Suzana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  3. WoooW ce bine-i stă la pălărie ghiveci ???
    O idee Superbă, dar și pictatul a fost pe măsură..

    O Zi Bună să Aveți !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare-mi place cum ai exprimat ideea! :))) Amuzant foarte!

      Multumesc! Si voi sa aveti zile senine!

      Ștergere
  4. Ce veselă e, ai trezit-o la viaţă! Foarte frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am gandit si eu: ca s-a trezit la viata! :) Imi place cum stralucesc culorile (mai ales verdele).
      Multumesc, Potecuta!

      Ștergere
  5. Ce idee...arătoasă! Foarte fain arată pălăria cu flori!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.