2019-07-26

Născut la oraş. Provocare muzicală

Cântecul “You Belong To The City” (!985) face parte din coloana sonoră a serialului “Miami Vice”, derulat între anii 1984-1989; in 1990 au fost difuzate episoadele care au fost omise din sezonul unu.

Glenn Frey - You Belong To The City
https://www.youtube.com/watch?v=H-QCKnlD0R0 (de copiat link si lipit in "bara de cautare")

Mi-a plăcut serialul in care a jucat Don Johnson in rolul detectivului James “Sonny” Crokett, rol pentru care a căştigat Globul de Aur. Detectivul James Crokett şi partenerul său lucrau sub acoperire pentru a prinde bandele de infractori şi traficanţi de droguri din sudul Floridei.


Friendship Friday!
Provocarea muzicală lansată de Carmen pe blogul ei, Între vis şi realitate.

Îmi place şi cântecul, din care transcriu aici căteva versuri:
Nobody knows where you're goin'
Nobody cares where you've been
[...]
You were born in the city
Concrete under your feet
It's in your moves, it's in your blood
You're a man of the street

12 comentarii:

  1. Intr-o alta lume aturnurilor gemene.....
    Stii ca acesta-i unul dintre serialele despre care stiu dar pe care nu le-am vazut? :))) Sau poate am zirit fragmente asa...
    Poate candva am sa caut un episod..

    Doamne dar ce directa era plasarea de produse in perioada aceea in filme. :)) Deloc subtila. Stii ca nici nu ma gandeam foarte tare la acest aspect pana cand am vazut filmul asta? E un film absolut genial (si cand te gandesti ca initial nu voiam sa il vad... lol)! "Poanta" cea mai tare e la final... si are legatura cu tehnologia mobila.
    La noi tocmai s-a blocat tubulatura de la ghena (posibil la nivelul nostru) yup - iar au iesit nocturnistii care arunca sticle si alte cele pe tubulatura.

    Cred ca mai ascult o data piesa ca sa ma ia din nou somnul. Mi lau speriat zgomotele :))).

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau ani (si) mai nebuni pe atunci, in unele state din SUA. :)
      Mie mi-a placut - azi nu sunt sigura ca l-as mai putea urmari (chiar daca Don J. inca imi place). :) Am gasit numai secvente - mai scurte sau mai lungi) "Miami Vice" (film, 2006) e pe undeva dar nu m-am gandit sa-l vizonez, desi joaca cativa actori care-mi plac.

      Mi se pare cunoscut filmul "Va multumim ca fumati" - habar nu am daca l-am vazut (am vazut acum trailer, dar... e la finalul secventelor ceva in legatura cu tehnologia mobila? daca e, pe mine m-au pierdut de musteriu, pentru ca nu m-am prins).
      Am aflat despre cum se face reclama unor produse, in filme, am aflat cu nu foarte multi ani in urma, dar m-am gandit adesea ca, sigur, anumite imagini erau speciale pentru reclama - deh, si asa se aduna bani pentru un film si, in unele cazuri, produsele ajung sa se vanda mama-mama! :)

      Groaznic! Voi chiar nu aveti un administrator / presedinte de asociatie care sa se impuna? :( Nu exista banuiala cu privire la cine face de-astea?

      Asculta, asculta! :)) Iti doresc sa ai un somn bun! Pupici cu drag! <3

      P.S. La noi tocmai s-a "declansat" duhoarea noctura care se simte deja prea des! Si nu pot identifica sursa... :((

      Ștergere
    2. Se impune cum sa nu! M-am trezit odata de Craciun cand faceam sarmale cu adm in bucatarie ca sa verifice tevile .... ce pot sa zic. Era inundatie si cu "siguranta" de la noi era (bineinteles ca nu dar na... pe cine sa streseze de sarbatori?). Acum nu mai stiu ca a fost aceeasi treaba si de Paste (odata a fost ca era inundatie - noi aveam tencuiala cazuta in sufra mult deasupra locului unde ar fi trebuit ca teava de la noi sa fie problema - si alta data ca venea apa calda pe coloana la apa rece si cu siguranta era de la noi si centrala noastra, stai ca trebuie sa rad acum un pic. Ha Ha Ha)
      Acum nu mai stiu exact cred ca de Craciun a fost cu apa calda, totusi, ca parca Tati a spart peretele (cu faianta cu tot ca deh... de ce sa isi strice altii bucataria) primavara.. Si de Paste a spart acolo sa vada ca deja erau mai mult decat agasanti.
      Ah nu iti imagina ca atunci cand am avut si noi vreo pretentie nesimtita - de ex. cand am stat cateva luni pline cu usa sparta la ghena si cu gunoiul vesnic infundat si revarsat la noi au fost asa de promti nu. :)))

      Ma amuz acum. In plus ma ajuta si lucrarile de prin bloc... asa ca zi de sambata, de sarbatoare... Ia mai gauriti/spargeti/baraiti mai!! (ca la plugusor) :)))


      In alta ordine de idei!!! De vreo cateva zile cand ies iar la 66 cu K (in ideea ca at e mai putina lume, aer respirabil etc. trece in viteza o cisterna care uda marginea soselei cu ceva ce banuiesc ca ar trebui sa fie apa, in mod normal. Totusi... in perioada aia e o duhoare absolut (apropo de duhoare) oribila. Nu vad ce scrie mic mic pe masina dar ma gandesc ca or pune ceva detergent, dezinfectant sau alt chimical... sau poate e doar apa imputita... hahahah.. Dar e oribil. Azi ne-ami scurtat rapid plimbarea ca nu se mai putea.. :( Nici nu stiu cand sa mai ies: la 6 stropesc, deja de la 6.30 -7 incepe lumea sa iasa din bloc inclusiv ceilalti catei la plimbare deci nu pot ca ar iesi circ...lol (al meu vrea la joaca ailalti latra, le raspunde.. na. Evitam situatiile de gen daca nu avem cu cine.
      De pe la 9 mai ales acum ca s-au eliberat doua ap pot avea surpriza sa se execute lucrari si de la 11 in sus se poate spala cu solutii pe hol. deci de la 9 in sus risc sa raman pe afara (mi s-a intamplat si am stat o data vreo 3 ore nemancata si fara apa pe afara (s-a spalat cu petroxin si amestec floral de mirosea din parcare... norocul meu ca erau parintii atunci in oras, ca pe cand traia Dodo, am ramas odata blocati afara de la 3 dupa amiaza pana seara la 7 si ceva aproape 8. Si abia reusisem la trei sa ies cu el ca facusera o pauza de vopsit (probabil ceva vopsea industriala).


      Pupic cu drag <3!!!

      ps: sper sa identifici cat mai repede sursa :( si sa se rezolve.

      Ștergere
    3. Rux!! Ce citesc aici e de domeniul groazei!
      Sora mea, la garso, a avut parte de vecini agasanti: se udase peretele de pe coridor exact pe peretele garsonierei ei; toti ii trageau ca e de la ea desi le arata ca vine de la et superior (se vedea unde incepe urma apei - cei de acolo mai avusesera probleme cu tevile nu o data. Aia nu si nu, ca e la imbinare, la et ei si trebuie spart plafonul la ea (ala de sus isi redecorase baia pentru a nu stiu cata oara si nu voia sa mai sparga!) Au adus instalator care a zis ca trebuie spart la ea; sor'mea nu si nu. A adus si ea un instalator si acesta a pus lumina lanternei pe "culoarul" unde erau tevi, le-a zis alora de sus sa dea drumul la apa sa curga in cada si... piuuuuu dai cu jetul de apa, chiar in dreptul podea/tavan, e drept, dar buba era sus, la scurgerea apei din cada! N-au avut de ales si au spart in baia aluia.

      Poate parea exagerat, dar de ce nu iti cumperi masti din acelea utilizate pentru protectia respiratiei impotriva substantelor toxice, a prafului etc.? Nu sunt foarte mici, dar nici foarte mari, si o iei cu tine - cand simti mirosurile o pui si gata. Micutul, nefiind atat de sensibil la aceste substante n-o sa fie afectat - la fel ca in cazul oamenilor care nu au aceasta sensibilitate. E doar o idee, pentru ca in astfel de conditii pierzi placerea plimbarilor cu boticut. Sau inavata-l sa faca "la olita" - pe scutecele acelea speciale (pentru caini adulti) - si in zile din acestea complicate se va descurca asa.
      Trei oameni am vazut la noi prin oras cu astfel de masti: un biciclist pe care il vad destul de des si doi cetateni (unul tanar si unul varstnic).

      Pupici cu drag! <3 Sa ai parte de liniste iti doresc!

      Ștergere
    4. Da si la noi tot de mai sus era inundatia :)). Si apa calda de mai jos... In fine.

      Sa stii ca eu caut masti din alea. Au luat ai mei una, am incercat sa o pun odata in caz de forta majora dar pur si simplu nu puteam respira prin ea
      :)))). Mai caut.

      Mai sa stii ca.... si K e afectat. Sa vezi saracul de cate ori mergem la baie sa il spal pe labute cum se retrage cand deschid robinetul si vine apa. Si Dodo facea la fel (de la clor si ce mai baga in apa :().
      Zici ca stau prin nu stiu ce zona decrepita.. Nup. E centru :)) Ultracentral. Si ar putea avea un potential nemaipomenit dar ... chiar nu inteleg. Ma depaseste. :P

      Pup cu drag :D

      ps: Sa stii ca nici ai mei nu au cedat usor la faza cu spartul peretelui dar devenisera agasanti in insistenta lor. Si nu, nici macar nu si-au cerut scuze.

      Ștergere
    5. Rux, dar l-ai invatat cu jetul de apa? (mai ales ca nu stii ce spaime o fi avut el inainte sa vina la voi). Te intreb pentru ca si cu Bony si cu Boby am avut "probleme" cand am vrut sa le face duş prima data! Nu stateau nici legati! :)) Bony isi ferea labutele si de apa de la robinet, asa ca foloseam un lighean - pana s-a obisnuit cu duşul si atunci statea si la spalat pe labute. Dupa ce i-am obisnuit cu duşul erau voiosi, nu se mai agitau ca disperatii, pentru ca stiau despre ce e vorba (le faceam duş o data pe an, ca regula, in rest ii periam si le spalam / stergeam labutele, in principal, pentru ca boxerii au par scurt si se curata usor si in zilele ploioase - reguli de baza). Pentru Miki folosesc servetele antibacteriene, pentru ca are labute mititele-mititele si parul il are tot foarte scurt.
      Vezi cum reactioneaza K daca il speli cu apa pusa in intr-un vas.

      O fi vreo "tehnica de respirat" cu mastile acelea? :( Oamenii pe care i-am vazut nu pareau sa aiba vreo problema.

      Si pe sora mea au hartuit-o cateva luni - i-au zis si ca o vor da in judecata!! Si le-a zis s-o dea... :) N-au dat-o - ar fi pierdut. :) Am sentimentul ca aia toti care dadeau cu gura cam stiuau care e problema, dar voiau sa-i scuteasca pe cei de la et superior de a mai sparge gresia abia pusa. Si cand au reparat, mesterul a privit in baia noastra - se pare ca, in timp, betonul sau ce-o fi fost, s-a "macinat" si cand a intervenit cu lucrarea a cazut cu totul o bucata!! :))

      Zona poate fi ultracentrala, problema e la oameni. :(

      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
    6. Da, da... nu are treaba cu jetul de apa indiferent daca e de la robinetul de la chiuveta sau para de dus (oricum la noi s-a defectat ceva la cea din urma si acum jetul e atat de incet ca nu ar putea speria nici o musca :D).
      Treaba asta cu fugitul de apa e de cand baga iar f mult clor si ce or mai baga. Am patit exact la fel si la Dodo... intorcea capul intr-o parte cum deschideam apa. Altfel, era primul care voia la apa (am fost cu el odata la un parau si ia placut enorm si cand era f mic mergeam pe langa fantanile arteziene).

      Kouki a intrat initial pe spalat la chiuveta si nu a avut niciun fel de teama sau ceva. A inceput sa se fereasca in iarna cand au bagat prima data clor la greu. Acum il spal in cada pentru ca instalatorul care a venit si ne-a schimbat la cada a stricat chiuveta :)))) si pana cand se repara nah, nu am ce face. Nici de cada nu ii e frica. Nici de dus (il potrivesc mereu pe cel mai bland jet si nu am avut prb). Dar in ultima perioada dupa cum iti ziceam baga f multe porcarii si mai vine si miros de chimicale pe la scurgerea cazii de pe canal ... cred ca e iar undeva pe la subsol sau mezanine ceva problema, inundat sau ceva, pentru ca, desi merge aproape non stop ventilatorul centrifugal, e foarte umed si "aburos" ca sa zic asa, totul in baie. daca nu am avea ventilatorul nu s-ar putea intra.)

      Noi sa fim sanatosi. Abia astept sa se rezolve.
      (am sa incerc sa incalzesc un pic apa de la izvor si pentru el ca sa il spal - nu de alta dar i s-au colorat labutele si pe unde vine in contact cu apa. e clar ca nu e ok - catelul seamana cu stapana.. haha )

      ps: nu stiu daca e o tehnica de respirat cu masca aia. s-ar putea sa nu fie potrivita pentru asa ceva... trebuie sa studiez (dar stiu ca am citit ca daca nu se poate respira prin ea sa se inlature rapid.. lol. o fi defecta. :)))

      Ștergere
    7. Of, of, of! Mereu trebuie sa fie cate ceva! Nu se rezolva una si - hop! - alta! Sa nu ne obisnuim cu binele! :)) Tare mesterul care a fost la voi! :(

      Si la noi, din cand in cand, apa miroase a clor si nu-ti vine nici sa faci dus, dar nu tine mult (intre o zi si trei). Poate ca e ceva defect la instalatiile companiei de apa... Scrie-le un mail, sa semnalezi problema din blocul vostru (din zona) - poate ca nu raspund, dar poate ca verifica, totusi, cineva). Pentru ca e tare nasol. Ceilalti vecini nu au nimic de zis?! Daca scrieti mai multi are mai multa forta sesizarea. Sau... i-a un esantion de apa si du-te cu el la "sanepid", sa ii faca un test si sa iti spuna ce contine (am inteles ca nu sunt exagerat de scumpe aceste teste) - o matusa de-a mea a facut asta pentru apa plata - vara-mea bea numai apa plata la acel moment - si cand a primit buletinul... vara-mea n-a mai dat bani pe apa plata. :) (acum cativa ani a facut asta).

      Aoleu... cu umezeala - cu sau fara mirosuri dubioase - e tare nasol, pentru ca devine mediul numai bun pentru ciuperci si mucegaiuri (mai ales). Nu poti acoperi acea gaura pe unde se simt mirosurile?

      Dragul de Kouki! Cum i s-au colorat labutele?!

      Ar putea fi defecta... Azi, 'ca am vorbit de astfel de masti dupa ce ti-am scris tie, mi-a zis cineva ca la Ikea ar fi niste masti care au doua "butoane" (n-a vazut, a auzit, deci nu lua de bun ce zic). :)

      Iti doresc sa se rezolve cat mai repede! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Ce faină e, nu o ştiam :oops: Nici filmul nu l-am văzut deci...
    O zi frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si tie! :)
      Serialul a fost fain, pentru "vremea aceea". :)
      Multumesc, Potecuta! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. o ce imi place cum suna saxul la inceputul melodiei! apoi ritmul alert al melodiei creaza o buna dispozitie deosebita. Am urmarit si eu mult timp serialul, a fost unul din preferatele mele, dar melodia nu mi-o amintesc :-) Multumesc pentru amintire!
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro <3
    PS: ma bucur ca a ajuns vederea din concediu! cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sunetul saxofonului, in general. :)
      Am vazut serialul si nu-mi amintesc melodia. Cantecul, ritmul, imaginile imi fac dor de "viata de noapte". :))
      Cu multa placere, Carmen draga! Provocarea muzicala e chiar provocare, pentru mine - descopar cantece noi, interpreti pe care nu-i stiu, dar si multe amintiri vin pe valuri de muzica! :)
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3
      P.S. Azi, Miki merge la "mama" ei. O sa mai vina la noi peste o luna sau doua. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.