2020-09-07

Citate despre oameni și ale lor


  • Nu te enerva că nu-i poţi face pe alţii aşa cum îţi place ţie! La urma umei nici tu nu eşti chiar aşa cum ai dori. (Thomas a Kempis)
  • Savanţii ajung să creadă că ei inventează ceea ce descoperă. (Gilbert Cesbron)
  • Omul la care nu se vede bunătatea e un nor fără ploaie. (Naser Khusraw)
  • Nu mori pentru că eşti bolnav, mori pentru că eşti viu. (Michel de Montaigne)
  • Cel mai mare rău e deprinderea cu răul. (Al.Vlahuţă)
  • Analfabetul de mâine nu va fi cel care nu ştie să citească, ci va fi cel care nu ştie să înveţe (Alvin Toffler)
  • Fiecare om posedă un anumit orizont. Când se îngustează şi devine infinit de mic, el se transformă în punct şi atunci omul zice: „Acesta este punctul meu de vedere”.(David Hilbert)
  • Principalul obstacol în calea progresului rasei umane este … rasa umană. (Don Marquis)
  • Istoria omenirii devine tot mai mult o cursă între educaţie şi catastrofă. (H. G. Wells)
  • Problemele care există acum în lume nu pot fi rezolvate de minţile care le-au creat. (Albert Einstein)
  • Păstrează-ţi temerile pentru tine, dar împarte-ţi curajul cu ceilalţi. (Robert L. Stevenson)
Nu e ziua Citatelor favorite, dar e o zi potrivită pentru citate, ca oricare alta. Așa crede și Suzana.


8 comentarii:

  1. Foarte bune alegerile de azi si fiecare in parte este o adevarata lectie.
    Insa voi puncta citatul lui Vlahuta:
    "Cel mai mare rău e deprinderea cu răul", pentru ca in zilele astea suntem in el pana in gat si mai avem putin si ne inecam, daca nu suntem atenti!
    Multumesc pentru colectia excelenta, Diana draga! Pupici si o zi faina. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E destul de teribil gandul ca oamenii se obisnuiesc cu raul... Cand vad masti "personalizate" ma intristez. Am fost tentata sa fac acelasi lucru dar mi-am data seama ca asta inseamna, practic, acceptarea unui mod de viata pe care nu vreau sa-l accept. Vorba unei vecine (are 90 de ani, valva schimbata la inima si deloc resemnata): "Omul, daca e nevoit, se obisnuieste si spanzurat".

      Cu drag!
      Multumesc, Suzana draga! Zi faina iti doresc sa ai si tu! Pupici! ❤️

      Ștergere
  2. Primul mi-a dat mult de gândit. Toate sunt frumoase, dar primul pune oglinda în faţă...
    O zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel mi se pare si mie primul: oglinda (uneori nu am curaj sa privesc in aceasta oglinda) :)
      Multumesc, Potecuta! Zi buna iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Da, deprinderea cu răul...
    Nici nu ne dăm seama că suntem prinşi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a plăcut mult citatul de (Naser khusraw)

    Și eu am un articol cu un citat care de cam mult timp așteaptă deschiderea porților de la "citate favorite".
    Să sperăm că nu se închide acest serial drăguț..
    Numai bine îți doresc, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am citit pe cel de weekend, la tine.
      Banuiesc ca nu se inchide - ar fi anuntat Zina. Mi se pare ca am citit ceva despre vacanta. :)
      Multumesc, Stef! Numai de bine si pentru tine!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.