2020-09-29

Cred că omul nu s-a născut cu cravată

Premierul Ro a comentat în 16 septembrie a.c., într-o conferință (Împreuna protejăm România”), în legătură (și) cu purtarea măștii, despre care mulți au spus că e greu:
Cred că omul nu s-a născut cu cravată la gât, de exemplu. Cu toate acestea, ne-am obișnuit cu cravată la gât. Omul nu s-a născut încălțat, cu toate acestea mă uit și acum pe gazon la pantoful cu toc cui. Omul s-a obișnuit cu astfel de lucruri și cred că adaptabilitatea noastră e cea care trebuie să genereze resortul de evoluție și de mișcare într-o direcție care mi se pare firească și normală
.
(video pe pagina FB a Guvernului Ro, pe la min. 24:47)

Firesc și normal să trăiești cu masca pe față?!
Doar crede (bănuiește?) că omul nu s-a născut cu cravată la gât?! Văleu!
*
Am auzit azi bazaconia și am căutat-o (am citit pe digi24.ro), s-o notez, pentru că tot am mai scris pe aici despre perlele celor de diferite culori politice. 
*
Omul nu s-a născut nici cu lanțurile sclaviei – ar fi trebuit să se obișnuiască?

Image by Sergei Tokmakov, Esq. from Pixabay

2 comentarii:

  1. Chiar 'valeu'! Sinistru nivelul, sau poate este vorba de cinism. Nu am vazut life, asa ca nu simt nuantele. Mai este o posibilitate care e si mai sinistra decat simpla incompetenta, dar sincer nu o pot enunta, ca ma sperii singura!

    Noapte buna, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, mai e o posibilitate. Cand zicea ce zicea ii fugeau ochii in cap, nu mai "tintea" cu privirea si zau daca nu parea amuzat. 😒
      Refuz sa cred ca asa ceva e... normal - chiar daca nu pot defini "normal" faza cu masca pana la descoperirea unui vaccin (!!!) pentru ceva ce se tot sustine ca nu se cunoaste - nici acum - foarte bine e cam anormala. 🚫

      Intre timp am primit si link video (pe la min 24:47 se da in stamba):
      https://www.facebook.com/304735519648377/videos/334502260940488/?__so__=watchlist&__rv__=video_home_www_playlist_video_list

      (e pagina FB a guvernului RO; pe site-ul guvernului sunt doar poze, fara video).

      Multumesc, Suzana draga! Noapte buna! Pupici! ❤️

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.