2022-12-31

Glob din carton colorat

După cum am mai spus: când piticii (din capul meu) sunt aliniați nu mă pot opune. 😊

Pentru jocul-concurs Ornamente pentru brad MNiko a lucrat un glob din fâșii de carton care mi-a plăcut foarte mult. Și-am făcut și eu unul, doar că eu m-am lăcomit la fâșii (piticii s-au lăcomit, de fapt).

un glob pentru bradul de Craciun, confectionat din fasii de carton colorat si ciucure din ata aurie, lucioasa

Are dimensiunea unei mingi de ping pong (pe o astfel de minge am mulat fâșiile de carton pentru a le curba cât de cât fără cute).

După ce am tăiat fășiile (c-o foarfecă zimțată) le-am lipit la centru.

colaj 4 foto cu asamblarea globului din fasii de carton colorat

Pe fâșia verde am presărat sclipici verde.

Ciucurele e făcut din ață aurie, lucioasă și capătul cu „nod” e introdus într-o mărgea-filigran, argintiu-patinat. Înainte de a uni fâșiile la celălalt capăt am fixat ciucurele.

Agățătoarea este o „șaibă” aurie de la un șirag de mărgele „dezafectat” – e lipită cu silicon, să se fixeze bine și agățătoarea și fășiile de carton.

Globul se încadrează la grupa 4 a jocului amintit la început. Nu actualizez postarea respectivă deoarece s-ar putea să se plictisească cei care ajung acolo pentru a doua oară.

👀 La mulți ani! 2023! 👀

20 de comentarii:

  1. Cât de frumos ți-a ieșit acest globuleț. Ți combinația de culori îmi pplace și elelmentele de legătură cu agățătoarea și ciucurele. Felicitări!
    Happy new year!
    PS:Piticii tăi sunt mai harnici. Ai mei au intrat în hibernare, i deși am zis că recuperez restanțele de craft, am reușit să le trec de tot pe linia moartă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru complmente, M! Si pentru urare! An Nou Fericit si pentru voi!

      Hahaha! Nu ma amuz cu rautate! Stiu cum e cum recuperarile: una vrem noi, altfel hotarasc "astrele". 😊 Sa fie singura noastra paguba! 😊

      Ștergere
  2. Te "joci" cu tine, te depășești de la o zi la alta ❤️👍 este minunat ornamentul 👍
    Pupici ❤️ îți doresc să ai succes în tot ceea ce îți propui să realizezi ❤️
    LA MULȚI ANI 🥂❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, prietena-japoneza! ❤
      Unele obiecte (pe care vreau sa le confectionez) imi plac foarte mult si, cred, ma straduiesc mai mult. 😊
      Succese si pentru tine! Realizari in toate planurile iti doresc! La multi ani!
      Pupici! ❤

      Ștergere
  3. la multi ani, Diana! un an nou mai bun! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Cristi!
      Un an bun spre foarte bun iti doresc! 😊
      La multi ani!

      Ștergere
  4. Foarte fain ți-a ieșit. 🤗
    Un An Nou cu bucurie, sănătate, împlinire și binecuvântări! La mulți ani! 🥂🎉🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Dana draga!
      La fel iti doresc si eu tie! Sa iti fie bine si sa reusesti tot ce-ti propui! 💕
      La multi ani! 🍀

      Ștergere
  5. Sa stii ca si eu as fi facut mai multe fasii, asa ca nu ma surprind piticii tai!
    L-ai pus in bradut? Poate ma voi juca si eu cu modelul, sa vad cum imi iese si mie! Pupici si inca o data La Multi Ani si tot binele posibil, Diana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E in bradut! E langa clopotelul din carton facut cu ocazia Adventului fotografic - par a fi set (dar am observat asta cand l-am asezat pe o crenguta) 😊
      Mi-ar placea sa vad (sa nu zic ca-s curioasa) cum iti iese si tie! 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! 💕 Un an plin de magie iti doresc! 🍀
      Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  6. Draga mea dragă,
    (oare îți amintești telegrama?)
    Îmi tremură mâinile numai când mă uit la poze și la explicații.
    Ai talent și răbdare și te felicit pentru toate minunățiile pe care le faci.
    La mulți ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea draga, ma emotioneaza cuvintele tale. 💕 Iti multumesc! ❤
      Iti doresc sa ai un an bun, bun, bun! Sa fie bine bine. 😊
      Te imbratisez cu drag!
      La multi ani! 🍀

      (nu imi amintesc telegrama) :(

      Ștergere
  7. Olá Diana!
    Que seu 2023 seja repleto de lindos projetos e muita luz em seu caminhar.
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigado!
      Desejo-lhe um Ano Novo mágico! Sucesso em tudo!
      Abraços.

      Ștergere
  8. Ce culori frumoase ai ales :O!! Vai.. exact ca parul uneia dintre papusile mele. Nu stiam de ce imi aminteste :D. Mi se pare super exotic si extraordinar de dragalas!!
    Ma bucur si le multumesc piticilor pentru ca mi-au oferit prilej de bucurie autoentica :).

    Pup cu draaaaaaag !!
    La multi ani :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ales doar verde si galben - cartonul portocaliu era chiar langa acestea si... m-a rugat sa il pun si pe el in glob. 😊
      Exotic l-am considerat si eu - dupa ce l-am terminat m-am gandit la un "lampion" chinezesc. 😊
      Iti multumesc pentru complimente, Rux!
      Imbratisari cu drag! 💕
      Multumesc! La multi ani! 🍀

      Ștergere
  9. Biggest warm hugs to my very precious Di. I wish you love, light, laughter ans so much magic and ease and peace in 2023. Love the arty stuff you always make, that adds a dash of sparkle to our lives.

    May 2023 be kind and may you flow with the tides of life. <3

    Love, and joy to you and yours.

    Big love and kisses my dearmost friend.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Natasha, for your warm words, for your well wishes. 💕
      I wish you a magical New Year and may the waves of life be flowing gentle! Light and joy for you and all your loved ones!
      Warm hugs! Big hugs! ❤
      Big love and kisses! ❤ 😘

      Ștergere
  10. Te quedo genial ideal para despedir el año. Aunque ya estamos en dos de enero. Te deseo un genial año. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias, J.P.!
      Un año mágico te deseo! 🍀
      Te mando un beso

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.