2022-12-17

Bo și Moș Crăciun. Advent 17

Cred că șoricelul Bo s-a prins – a înțeles, mai altfel spus – că e purtat prin calendar hai-hui.

El se-ntreabă - și cu sens! - poate e în vreun joc anume...? În „Sus-jos”? Copiii aruncă zarul, el e unul dintre pioni și ba urcă, ba coboară! Sau o fi în „Piticot”, unde tot așa se-ntamplă: sus, jos, înainte, înapoi, stai o tură sau mai multe sau trebuie să ieși din joc – după cum norocu-ți este.

Dar nu-i supărat! Oh, nu, pentru că se distrează! Acum a făcut ce a făcut și pe sania lui Moș Crăciun a urcat.

decoratiune mos Craciun in sania trasa de reni si soricelul breloc

Moșul se preface că nu-l vede, dar Bo știe – chiar foarte bine! - că nimic nu-i scapă lui Moș Crăciun, dar
pentru  are suflet bun acum îl plimbă – măcar un pic – și pe el.

În Adventul fotografic, pentru fila 17, este tema „Moș Crăciun” și-am venit la timp și eu, după nu știu câte zile. Nu se pune c-am sărit câteva zile, să ajung în prezent – mai am timp pentru trecut.

7 comentarii:

  1. Keep up the great stories you've already written, but posting a comment gave me some trouble as I was in a different location. Came today visit you too and wish hereby all your friends and loved ones pleasnt christmas days and a happy new year. And also wish you beautiful bright spots for every day. Greetings, Tine NL

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu are de ce sa se supere! Se joaca cu atatea personaje si descopera atatea situatii. Nu cred ca e relevanta succesiunea evenimentelor.
    Acum este mai importanta calatoria cu sania Mosului! Si mie mi-ar placea...
    Pupici si un final de saptamana placut, Diana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos!!!! Bo s-a plimbat cu sania lui Mos Craciun !!! Cred ca a fost o experienta deosebita! Uite cu avionul nu am fost, dar cu sania lui Mos Craciun... recunosc ca mi-ar placea sa ma plimb :D! Si evident ca l-as lua si pe Kouki cu mine (ce e dupa el... imi iau morcovi la mine si sa il vezi cum nici nu comenteaza :)))).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oare ce copil nu ar vrea să facă acea plimbare cu sania moșului. Bo e foate norocos cu o asemenea ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit mereu. Ultimele postări m-au mobilizat să și scriu. Ești formidabilă. Cu dedicarea pentru adventul fotografic, cu poveștile, cu imaginile, Bravo, bravo. Oare să îți urez de pe-acum? Zic așa: să primești tot ce-ți dorești și să mai scrii alte povești. Voi reveni. Grijă.

    RăspundețiȘtergere
  6. S-a spus strategic acolo Bo, ştie ce face :D Potecuţa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Năzdrăvanul de Bo, îi place mult joaca 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.