2022-12-14

Bo si oamenii de zapada. Advent 14

Bo acum se plimbă prin grădina gazdelor. Într-un colț mai izolat de niște omuleți a dat. Erau oameni de zăpadă. Pe cei trei îi cunoștea: îi văzuse într-o poză din albumul alor lui. Un pic s-a cam mirat...

Bo e un șoricel care se miră mai mereu, când e cazul și când nu – dar cine poate spune când e da și când e ba cu mirarea de șoricel?

trei oameni de zapada din material textil si un soricel negru breloc

Ei, acum el se miră cum de sunt aici cei trei mititei dintr-un an trecut. Că doar nu putea crede c-au rămas în curtea asta și pe soare și pe ploaie. Se repetă, oare, timpul în fragmente aleatorii sau, cumva, se întrepătrund trecutul cu prezentul? Grele întrebări mai năștea mintea lui de șoricel. Nu mai bine ignora, să se bucure de viață?

În Adventul fotografic am reușit ca în 16 decembrie să introduc pagina din 14, cu tema om de zăpadă. Aici sunt trei, pentru că n-am vrut să despart familia. 😊

4 comentarii:

  1. Foarte bine face ca se mira! Cine stie ce raspunsuri obtine! Si oare nu ne putem si bucura si mira? In cele din urma ne bucuram de ceea ce ne miram si invers... Nu mi-e clar daca e bine, dar si ce daca. Asta a fost ideea. Omuletii tai de zapada sunt simpatici foc si am constatat ca ii vazusem atunci, insa eu nu stiu de nu am impodobit bradul cu voi. Nu am primit nici un raspuns de la neuronii mei... In patru se pot juca foarte frumos! Asa ca spor la tot in cinci, Diana draga! Pupici si weekend placut! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi? Nu mi s-a parut mie ca Mosul a cam suflat un praf de zane, vant al schimbarii. E momentul... intrebarii :D
    E foarte bine - tocmai ca acum isi vede cu adevarat de viata, punandu-si intrebari.
    Dar ce ma bucur sa ii revad pe mosii pufosi!! O bucurie :D.
    ahh vazusem un desen animat cu un om de zapada ce fusese pastrat intr-un frigider... ma intreb daca am scris sau doar am vrut sa scriu despre el...
    :O.
    Constat ca tot mai multe lucruri le-am scris doar in mintea mea :))
    Pupici cu draaag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost si am văzut cum a luat naștere familia oamenilor de zăpadă. Apropo, eu la teme nu am ținut cont niciodată să fie unul singur sau mai mulți. Am pus tema după cum mi s-a părut că suna mai bine, la plural sau singular.
    Îl înțeleg pe Bo. Și eu aș fi nedumerită dacă nu aș fi aflat de zăpada artificială.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunată și fericită întâlnirea lui Bo cu cei trei oameni de zăpadă...este minunat să ai prieteni 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.