2022-12-22

Roșu și verde de Advent fotografic 22

fes din fetru - rosu si verde - pe capul soricelului breloc
Șoricelul, în pădure, un fes roșu cu verde a găsit. A privit în jurul lui, poate da de cel care l-a pierdut, dar numai el și brazii se aflau acolo. A zâmbit în sinea lui, gândind c-o fi pentru el – nu l-a găsit întâmplător. 

Poate, dacă-l folosește, va deveni invizibil și atunci nu va mai fugi de frica nimănui. 

Zis și făcut – pe cap l-a așezat. Acum caută un ochi de apă, să afle dacă se oglindește, dar până l-o găsi tot prudent va fi.

Bo devine invizibil atunci când cei care-l privesc au ochii închiși.

În ziua 22 de Adventul fotografic este despre roșu și verde.

14 comentarii:

  1. Ha, ha! Ce faina cipilica! Adica fes!
    Mereu simpatice descoperirile lui Bo!
    Pupici si noapte buna, Diana draga!
    Iti spun de pe acum, Craciun fericit, alaturi de cei dragi.
    Desi poate reiau si maine. Doar ca ziua de maine e cam ciufulita, asa ca,
    sa fiu sigura...😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ciupilica lui Bo! 😊 Poate ca nu i-ar strica sa se imprieteneasca si cu un spiridus! 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Zile frumoase iti doresc! Pupici! 😘

      Am dedus ca ai reusit sa aranjezi ziua cea ciufulita. 😊

      Ștergere
  2. :)))))) nu e corect. Si eu care ma pregateam sa imi fac un fes ca al lui ca sa devin invizibila atunci cand vreau.... mai bine imi fac un tricou si scriu pe el.. va rog inchideti putin ochii :)))))
    Lasand gluma, Bo are un fes adorabil. re si clopotel in varf sau este margica? Imi place tare mult - sper ca este decoratiune facuta de tine si ne povestesti mai multe despre el. Materialul este superb.

    pup cu draaag!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am distrat! :)))) Ideea de a scrie pe tricou "inchideti putin ochii" e tare! :))) Sunt aproape sigura ca unii i-ar inchide! 😊
      E o margica aurie. Da, am confectionat fesul - ce bine ca am ajuns acum aici: uitasem ca l-am lucrat (notat acum, la vedere) si nu as fi venit cu nimic la "grupa 4" din concursul Ornamente de brad (sigur, doar cu un ornament nu ma calific).
      Materialul e fetru. 😊 (voiam catifea, dar am doar rosie si bleumarin; piele am doar vernil, maro si negru (si bucatele prea mici de rosu)... asa ca fetru s-a potrivit cel mai bine)
      Pupici cu drag! ❤️

      Ștergere
    2. Pana pe 31 mai sunt cateva zile si acum de sarbatori poate prinzi putin timp liber pentru mici creatii :D
      E superb fesul. hihih.
      (idee daca ai materiale din culori diferite, ai putea face un tablou la care sa schitezi conturul si sa lipesti materiale diferite ca sa faci scena nativitatii. am senzatia ca tie ti-ar iesi fenomenal!! Si poti lipi si hartie in unele zone ale decoratiunii.. sau ambalaj de la bomboane.. cred ca o decoratiunea ca un fel de glob plat, de genul acesta ar fi superba.
      Puuuuup cu drag!!!

      Ștergere
    3. Multumesc pentru idee, Rux! Si pentru compliment iti multumesc - mi-ar iesi fenomenal?! 😊 Mi-ar placea sa ai dreptate. Acum, ca mi-ai sugerat o idee, imi tot "schitez" in minte cum sa fac...!!! :)) Poate incerc. 😊
      La cum decurg "evenimentele" nu pare sa am cum reusi cateva ornamente in plus...
      Pupici cu drag! 💕

      Ștergere
  3. Foarte frumos fes a găsit Bo. Cred că rebuie să găsească frecventa la clopoțel ca să devină invizibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca-ti place fesul gasit de Bo.
      E o margica in varf... Hm. Deci, un clopotel l-ar fi ajutat sa-si indeplineasca dorinta. 😊

      Ștergere
  4. What a beautiful ornament!
    I wish you and all your loved ones a Merry Christmas and a Happy New Year
    best wishes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Maria!
      Merry Christmas and a Happy New Year!
      Best wishes for you and your loved ones!

      Ștergere
  5. Linda historia me gusto mucho el rantocinto. Te deseo una feliz navidad para ti y tu familia. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias, J. P.!
      Feliz Navidad para ti y tus seres queridos!
      Te mando un beso.

      Ștergere
  6. Ha, ha ! Bo cel iluzionist 😃👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.