2019-04-10

Vestitor de pace. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani.
Sursa foto: Braşov, oraşul sufletului meu (martie 2019).            
 HAPYY WW!

30 de comentarii:

  1. Ce minunat a fost suprins! Un adevarat simbol in zbor!
    Asa, ca in tablouri!
    Multumesc, Diana draga, pentru imagine.
    Happy WW! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place poza foarte mult!
      Cu multa placere, Suzana draga!
      Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Foarte frumos imortalizat zborul hulubului alb!✌
    Pace si prosperitate! ☮
    Sa ai o zi frumoasa, Diana draga! ❤️🌷
    Pupici!😘

    ps. daca ma repet ... sorry! Mi-a dat eroare prima data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o viteza de reactie fantastica acest fotograf! :) Dar si un spirit de observatie deosebit!
      Multumesc, Ella draga! Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      (doar acest comentariu a aparut - e tare neplacut cand apare cate un mesaj de eroare) :(

      Ștergere
  3. Ce bine prins in zbor. Frumoasa imagine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! L-ai prins superb, o captură excelentă!

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar am postat fotografia - e facuta de fotograful care are pagina de FB "Brasov, orasul sufletului meu". :)
      Si de-as avea aparatul foto la gat, gata sa apas butonul, nu mi-ar reusi o astfel de poza! :)
      Multumesc. Zile senine iti doresc, Zina draga!

      Ștergere
  5. Bună Diana!
    Wow, ce frumos l-ai surprins,superbă fotografie!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      E surprins de fotograful care are pagina de FB "Brasov, orasul sufletului meu". Eu doar am copiat poza aici.
      Multumesc. Zile minunate iti doresc sa ai si tu!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. wow... adevarat porumbel al pacii! Fundalul bleu, porumbelul alb cu aripile larg deschise... asa o imagine, surprinsa mai rar in realitate. Perfectiune ca in pictura!
    Happy WW Diana draga pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😍❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! am zis si eu cand am vaut fotografia. :) Imi place foarte mult!
      Multumesc, Carmen draga! Zile senine! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  7. 'Cine crede-n zbor e stăpân peste zare.'
    Lucian Blaga

    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele lui Blaga completeaza armonios imaginea. Multumesc.

      Ștergere
  8. Superbă fotografie! Ce frumos a fost surprins în fotografie vestitorul înaripat! Ca să nu mai spun că porumbeii sunt niște păsări superbe.
    O zi minunată și veselă, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac porumbeii! Un porumbel total alb nu am mai vazut de mult in realitate. :)
      Multumesc, Alex draga! Zile minunate iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
  9. Iooi, cât de bine e surprins, parcă s-a oprit o clipă pentru poză. Minunat!
    Să ai o zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar! Pare ca a pus, o clipa, frana! :)
      Multumesc, Potecuta! Zile minunate iti doresc!

      Ștergere
  10. Uau, superb specimen surprins în zbor!
    Să-ți fie ziua minunată, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dana draga!
      Minunate zilele sa-ti fie! :)

      Ștergere
  11. Zborul impetuos,maiestuos și magnific al acestui porumbel este surprins de cameră foto cu excelență!
    O adevărată solie de pace!
    Happy WW, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul care a facut fotografia are o multime de fotografii extraordinar de frumoase. :)
      Multumesc, Gina draga! Zile senine iti doresc!
      Ma bucur sa te regasesc aici! :) Ce emotii mai aveam cand cu desfiintarea conturilor G+ :)

      Ștergere
    2. "Aceeasi Marie cu alta palarie"...mi-am transformat identitatea...cel mai mare regret personal ar fi fost daca imi stergeau toate comentariile de peste cinci ani in urma, cum s-a vehiculat informatia.
      Seara frumoasa si multumiri pentru grija purtata pentru conservarea gandurilor!

      Ștergere
    3. :) Cam asa ceva...
      Pe mine chiar m-a "speriat" informatia ca se vor pierde comentariile celor care s-au conectat cu acel gen de cont! Ma bucur ca au rezolvat-o mai elegant.
      Multumesc. Cu placere. :) E si putin egoism in dorinta de a pastra gandurile celorlalti scrise in comentarii - gandurile bune, cuvintele frumoase imi place sa le pastrez, sa stiu ca sunt semne vizibile undeva, nu doar in minte si in suflet.
      Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
  12. gandurile transparente, oneste, profunde, vehiculate in mediul virtual au aproape aceeasi valoare ca si colectia de scrisori din adolescenta...pastrata intr-un sertar, prafuita de trecerea timpului dar de o valoare crescendo peste ani...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, si cat de mult le creste valoarea peste timp! :) Ai scris atat de frumos incat sunt tentata sa caut scrisorile din... vremea in care se mai scriau scrisori. :) Cu muuuulti-multi ani in urma am aruncat "caietul de amintiri" din scoala generala - n-a trecut mult si mi-a parut tare rau. De ce l-am aruncat? A fost un impuls aiuristic, intr-un moment in care "scuturam prezentul de trecut".

      Ștergere
  13. ai dorit sa cureti spatiul de obiectele vechi, cu prilejul curateniei generale de Paste?...eu inca mai am multe amintiri "antice" printre care si acel carnetel cu amintiri din liceu...plus piese vestimentare de peste 30 ani, care mult timp au stat abandonate in sifonier, pana anul trecut cand am constata ca sunt unicat la timpul asta si le port cu mare drag si mandrie...avantaj ca m-am conservat la kilograme...mai concret e vorba de niste bluze de in topit (original) cu broderie aplicata, una vopsita in degrade...le consider piese de arta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nuuu. :) Aveam vreo 20 si un pic de ani si treceam printr-o faza de genul: "cat de frumos ar fi fost trecutul ramane trecut" - si "am rupt" legaturile cu trecutul. Din fericire, am pastrat multe altele - inclusiv cateva obiecte de vestimentatie pe care le-am avut si in liceu (cu valoare sentimentala, dar fiind in stare buna le pot purta si acum; si eu ma numar printre cei care au ramas constanti in greutate). Bluzele despre care amintesti trebuie sa fie de exceptie! Imi place foarte mult inul - am si fuste, si bluze, si pantaloni din acest material, si un sal brodat la capete, care a ajuns la mine de la strabunica materna si care era, de fapt, un stergar decorativ! :)) E perfect ca sal! :)
      Weekend minunat iti doresc!

      Ștergere
  14. Vai ce porumbel frumooooos! si cum a fost imortalizat de artistic!
    Aveam si eu o figurina micuta cu un porumbel in copilarie... ma intreb daca o mai am. Cedraguta era
    Happy Day :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e foarte faina poza! :)
      Intr-o cutie, pe undeva, avem si noi un bibelou porumbel (de fapt, nu sunt tocmai sigura acum daca e porumbel sau pescarus, dar parca tin minte ca era porumbel) :))
      Multumesc, Rux! Weekend cu bucurii iti doresc! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.