2019-04-26

Asta e viaţa. Provocare muzicală

Keith Emerson, Greg Lake şi Carl Palmer au format trupa engleză de rock progresiv, Emerson, Lake and Palmer (ELP) celebră mai ales in anii 1970. Au cântat, cu unele pauze, până in anul 2010. Keith Emerson a murit in 11 martie 2016 şi Greg Lake in 7 decembrie 2016.

C'est la vie (1977) - Emerson, Lake and Palmer (vizualizare pe YT):

https://www.youtube.com/watch?v=xKvGVVpj9jQ
======================================================================
Friendship Friday!
Provocarea muzicală lansată de Carmen pe blogul ei, Între vis şi realitate.
======================================================================
Johnny Hallyday, pe numele său Jean-Philippe Smet (n. 15.06.1943 - d. 06.12.2017), cântăreţ de muzică rock and roll (credtitat cu popularizarea rockului in Franţa) şi pop, actor, a interpretat şi el o variantă a cântecului, tot in 1977, dar mai târziu: Tant pis c’est la vie
https://www.youtube.com/watch?v=4qzmv_ea7Hw

2 comentarii:

  1. ce melodie superba! mi-a placut intotdeauna si imi place si acum - este un adevarat hit. Numele ELP face parte din istoria rocului mondial.
    Varianta interpretata de Johnny Hallyday este în stil "roch-chanson" ☺ daca pot sa zic asa... are patima, are gravitate., suna un pic teatral. Varianta ELP este mai dulce, mai sincera. Parerea mea :-)
    Multumim pentru superba propunere muzicala din saptamâna aceasta.
    Pupici si imbratisari, cu drag, de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si in cazul meu: mi-a placut si imi place.
      De nu as fi ascultat cantecul celor care forma ELP mi-ar fi placut a lui J.H., dar... altfel stau lucrurile. :)
      Cu ocazia Provocarii muzicale imi reamintesc melodii, descopar unele noi, asa ca si eu iti multumesc pentru idee. :)
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.