2019-04-24

Curioasa. Miercurea fără cuvinte

Fotografie pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani.
HAPPY WW!                                

34 de comentarii:

  1. ... Si indrazneata! O imagine - idee minunata!
    Iar combinatia de verde crud si acea scoarta cumva gri este minunata!
    Multumesc, Diana draga! Happy WW! Pupicei! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iedera este printre cele mai indraznete plante. :)
      E un punct colorat pe un gard oarecare. Da, e faina combinatia!
      Cu multa placere, Suzana draga!
      Zi frumoasa iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Draguta. Titlul ete asa sugestiv. A trecut peste o bariera... Miltumim :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) N-o fi putut sa ocoleasca, nici sa sara, asa ca si-a facut loc prin. :)
      Multumesc. Numai bine!

      Ștergere
  3. Iubesc verdele! <3
    El revine si rezista, intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc verdele! :)
      Zi frumoasa iti doresc! <3

      Ștergere
  4. Superba fotografia ... atat de expresiva!
    Iti doresc o zi frumoasa, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ella draga!
      Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Bună Diana!
    Frumos ai surprins!
    O zi plăcută să ai!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Nu eu am facut fotografia. :)
      Multumesc, la fel!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. Faaain!!! Happy WW, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Curioasă și surprinzătoare! Îmi place mult compoziția ta :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar am preluat-o, din albumul FB al unui fotograf talentat. :)
      Multumesc. Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  8. o fotografie simpla, cu "WOW" efect 😍
    mie imi inspira puritate si naturalete. Faina idee 👌
    Happy WW Diana draga 😘
    pupici si imbratisari de la trio pentru trio cu drag.
    PS:au mai ramas 30 de zile 😜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am gandit si eu cand am vazut poza: "wow!" :)
      Oh, da! (imagineaza-ti ca bat din palme cu bucurie!) :)) De cand ai zis am inceput numaratoare inversa! <3
      Multumesc, Carmen draga! Zi frumoasa iti doresc!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  9. Hehe, ce frumos! Îţi dai seama ce tentantă a fost lumea de dincolo de gard pentru ea?
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Chiar am scris mai sus ceva de genul! :)
      Multumesc, Potecuta! Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  10. Oooo , ce frumos! Frunza ii da viata lemnului pe care sta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Artistul din tine isi spune cuvantul! Tare frumos ai zis! :)

      Ștergere
  11. Ceva de genu am avut într-un an la mine în pod, la fel ca în imaginea ta, la mine sa furisat printr-o crepatura un vreg de mur și sa întins cred că mai bine de o jumate de metru printre scânduri, și îi plăcea, se simțea ca într-o saună.. atâta că nu avea lumină prea multă, așa că nu au legat florile, că ii faceam vizite mai dese cu potențial rost de rod :)) Seară Plăcută !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain! :) Pentru rod te imbia afara. :)
      In podul casei unui unchi s-a intins cu ani in urma un "fir" de vita-de vie (pisicile care alergasera pe casa se pare ca mutasera putin o tigla si pe acolo si-a facut loc!)
      Multumesc. Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  12. Unele plante,ca si oamenii sunt exesiv de curiosi.Seara buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain suna! :)) Sper ca plantuta aceasta sa nu-si fi pierdut capul! :)
      Multumesc. Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  13. O mică pată de culoare într-o "mare" de gri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa! :)
      Natura stie sa puna in valoare contrastele. :)

      Ștergere
  14. Câtă expresivitate! pe mica și țanțoșa frunză...îi mai lipsesc ochii🙄 A reușit să străbată culoarul îngust dintre cei doi arbori...acu "vede" tot...
    O seară frumoasă și spor în ce îți propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am vazut-o, la ochi m-am gandit si eu - si mi-am imaginat-o un zmeu in miniatura care asteapta sa fie ridicat de vreun copil. :)
      Printre doua sipci de gard si-a strecurat capsorul de curioasa.
      Multumesc, Gina. La fel! Zile senine!

      Ștergere
  15. Am comentat dar nu apare, mai incerc, frumoasa prin simplicitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine zici! :) Cred ca prin simplicitate natura ne fascineaza, uneori.
      *
      Am activat "moderare comentarii", dar numai mesajul de mai sus a ajuns.

      Ștergere
  16. E arta!

    P.s. Am probleme gazda wordpress. Sper sa apara ca a comentat eu, Daurel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut-o si astfel, pentru ca mi-a dat prin minte sa o desenez, dar... "talentul" m-a atentionat ca e mai bine s-o las balta. :)

      Oh, imi pare rau. Inteleg ca acesta e motivul pentru care nu ai mai aparut pe blogul tau - si daca e acesta... e bine, as zice, desi e neplacut. :)

      Multumesc ca esti aici! Paştele cu bucurie sa iti fie, alaturi de cei dragi!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.