2019-04-11

Visul. Jocul cuvintelor (210)

Au înflorit copacii, dar tot cu capsa pusă mă simt, şi fără energie. Parcă aş fi urmărit, absolut in fiecare zi, de o fiinţă ciudată. Teama se simte ca o gheară in pieptul meu, şi ştiu că ceva e greşit pe harta creierului. Parcă aş juca şotron şi numerele sunt scrise acolo până la infinit, sau simt că alunec uşor, ca printr-un tunel alb-argintiu şi n-am habar încotro mă îndrept. Mapa îmi aluncă de sub braţ şi in aer se simte parfumul florilor de cireş. La capătul aleii pe care nu ştiu cum am ajuns se zăreşte poarta unui templu. Pe măsură ce mă apropii simt cum gheara din suflet slăbeşte, cum totul se ordonează pe harta creierului şi răsuflu uşurat, pentru că am ajuns la liman.
Ştiu că e un vis, dar, oare, visele nu sunt răspunsuri la întrebări pe care nu ştim să le punem?
======================================================================
Exerciţiu de imaginaţie - Jocul celor 12 cuvinte, găzduit de Edi.
Cele 12 cuvinte: inflorit, capsa, urmarit, energie, gheara, absolut, harta, mapa, tunel, cires, templu, sotron.

10 comentarii:

  1. Cand am iesit înapoi pe poarta templului, am simtit un mirosul puternic al florilor de cires! De data asta mapa îmi era plina de documente si o tineam sub brat! Trecand prin tunelel alb-argintiu stiam ca ma îndrept spre şotron pentru ca vedeam numerele asezate în ordine inversa .. Acea gheara din piept disparuse si o data cu ea si teama. Fiinta ciudata de care ma simteam urmarit absolut în fiecare zi, era de fapt detectivul Bagdeseama ... deci nu mai îmi pasa! Aveam acum energie cat zece si mi-am zis: Lasa sa li se puna capsa si la altii ... au înflori copacii ...

    Hahahahaha ... m-am distrat grozav ca sa-ti "întorc pe dos" postarea ...
    Pupici Aghata, salutari de la Poiro! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cum ai derulat firul invers! Bag de seama (!) :) ca te pricepi bine la impletit cuvintele. :)
      Bagdeseama a ramas pe dealul unde a avut ultima intalnire! :)) S-ar putea ca seful sa trimita pe cineva sa-l caute.
      Multumesc, Ella draga! Multumesc, Poirot! :) Pupici! <3

      Ștergere
  2. Sotron la infinit, ce idee interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Capsa pusa sper ca a fost doar asa, de dragul jocului... :)
    Imi pare rau ca imi amintesc destul de rar de vreun vis. Cred ca pot fi si raspunsuri la intrebari pe care ni le punem. Si nu am gasit solutia!
    Numai bine si vise frumoase, Diana draga! Un weekend placut! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! :) Imi place expresia "cu capsa pusa"!
      Foarte-foarte rar imi amintesc si eu visele - si de cele mai multe ori doar fragmente. "Medical", asta-i de bine; inseamna ca avem somn sanatos, odihnitor. :) Cand trebuie (cu accent pe trebuie) :) sa primim un raspuns - chiar si la o intrebare pe care nu stim a o pune - cred ca acesta vine cumva, in vis sau altfel.
      Multumesc, la fel, Suzana draga! Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Tu ma minunezi de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
  5. superb textul tau, Diana draga. Admir imaginatia ta literara si talentul in ale scrisului, compozitia ta de azi mi a facut deosebita placere. Ai dezvoltat si lwgat minunat idei captivante, pe baza celor 12 cuvinte date. Cine nu a incercat niciodata sa scrie un asemenea text, nu poate sa aprecieze ideea la adevarata valoare.
    te pup si trimit ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 💕😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Carmen draga! Nici nu stiu ce sa scriu, pentru ca ma simt magulita. "Raspunsul" cel mai scurt si mai cuprinzator este o imbratisare calduroasa (una virtuala, deocamdata) :)
      Zilele senine sa va fie! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.