2019-04-17

Salcia in iarnă şi in primăvară. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Braşov, oraşul sufletului meu.     
HAPPY WW!                            

28 de comentarii:

  1. ce imagini interesante! in prima fotografie, pare ca cerul s-a unit cu pamantul prin salcie si ramurile uscate curg spre iarba inalta uscata, imbratisand-o.
    A doua fotografie are o linie de simetrie la baza salciei, padurea se oglindeste in apa ; si aici, cerul are o legatura cu salcia, prin valul de ceata ce invaluie salcia.... Foarte interesante imagini.
    Multumim mult, Diana draga! pupici si imbratisari, de la trio pentru trio.
    Happy WW! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare aceeasi salcie (am crezut si scris initial ca este aceeasi!!), fotografiata de la alta distanta si alt unghi, pe malul lacului Noua. Cea din prima foto chiar ca pare sa uneasca cerul cu pamantul!
      Imi plac si mie foarte mult fotografiile! Si imi place forma salciei - si imi plac salciile, in general. :)
      Cu placere, Carmen draga! :)
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Ohhh <3! Vai ce frumoasa este!!
    am o poza absolut geniala facuta de Ralu la o salcie in Herastrau. Mai ca am fost si geloasa ca ii iesise atat de bine :)))).
    De cate ori vad salcii imi amintesc :)).

    Pupici cu draaaaag!!
    Muah si happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbi arborii acestia! N-am mai avut ocazia sa ajung la Noua de cativa ani - poate voi avea ocazia si le voi cauta (pe malul lacului pe undeva); poate daca ma hotarasc sa merg la gradina zoo - au adus un panda rosu! o minune! (urmeaza sa ii aduca si perechea domnului panda). :)
      Dada! Sigur ai fost geloasa! :))
      Pupici cu drag! <3 Happy WW! <3

      Ștergere
  3. E un copac care imi place tare mult, asa cum se revarsa pletos, deasupra unei ape. Si are si multe efecte terapeutice.
    Reflexia este superba, dar si prima imagine este plina de farmec cu asa o 'ciufuleala'! :D
    Multumesc, Diana draga! Happy WW! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Am sentimentul ca ofera un fel de adapost. :) Si-mi place si "freza" lor ciufulita! In foto doi se oglindeste in apa lacului sa vada cum e coafura de primavara. :)
      Cu placere, Suzana draga! Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Bună Diana!
    Frumoase fotografii,îmi plac mult sălciile,am avut și eu în fața blocului și după toaletare a ciuntit-o de tot!
    O zi minunată îți doresc,Diana dragă!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      La noi au fost trei (atatea imi amintesc, cel putin) si mai e una, care a rezistat dupa ce niste "mesteri" care ingropau cabluri i-au taiat radacinile - apoi a fost taiata aproape de tot dar acum e o frumusete inalta si pletoasa. :)
      Multumesc. Zile senine iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  5. Frumos prinse, in alte anotimpuri. Frumos oglindita de lac, salcia. Multumim. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se inalta spre cer dar vrea sa imbratiseze si pamantul. :)
      Cu placere. Numai bine!

      Ștergere
  6. Imi place mult salcia de primavara, pe fundalul cetii disipate printre profilele copacilor, oglindita intr-o imaginea usor tremurata pe suprafata apei...
    Happy WW, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dimineata, pe racoare :) isi admira coafura.
      Multumesc, Gina draga! Happy WW!

      Ștergere
  7. Ce transformare.
    O prefer pe cea verde.
    Să-ți fie ziua luminoasă dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna si iarna poarta auriu, primavara si vara ii place verdele. :) Si mie imi place verde mai mult.
      Multumesc, Dana draga! Zile senine iti doresc! <3

      Ștergere
  8. "De-ai fi tu salcie la mal ..." :)))
    Unde am locuit înainte era o salcie imensa la marginea lacului. Mare pacat ca acesti pomi sunt tare "plangatori"! Un pic mai mult vant si mai puternic si gata ... plang de numa, numa!:) Si-si mai pierd si din podoaba capilara ... adica li se rup din crengi! :)
    Zile cu soare si fericire îti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi plac acesti pomi si pentru ca sunt pletosi. :) Doar anul acesta am observat ca si-a pierdut mult din podoaba "capilara" salcia care a mai ramas langa bloc - au fost si in alti ani vanturi puternice, dar nu am observat asa de multe "biciuri" imprastiate. :)
      Multumesc, Ella draga! Fericire si zile senine iti doresc si eu tie! Pupici! <3

      Ștergere
  9. Ce poze frumoase. Și atât de interesant contrastul dintre iarnă și primăvară. În curând totul va fi atât de verde și strălucitor. O încântare pentru suflet.
    Numai bine, dragă Diana și zile fericite! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Acest verde care deja se arata e tare frumos! :) Iarna face, si ea, ce poate. :)
      Multumesc, Alex draga! Zile fericite iti doresc si eu tie! :)

      Ștergere
  10. Salcia e preferata mea! Poate si pentru ca am crescut la curte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si a mea - nu m-am gandit cu adevarat ce arbore imi place cel mai mult. :) Hm. Eu mi-am inceput viata la curte. :)

      Ștergere
  11. Salciile sunt printre copacii mei preferați, aproape tot timpul îmi vine să le pieptăn :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult! Au un aspect... tineresc, chiar si cand nu mai au frunze. :) Le pieptanam, le facem codite impletite... :)
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Foarte frumos. Salutari!
    Am si eu dealuri fotografiate in diferite anotimpuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mutumesc. Salutari!
      Ideea fotografierii aceluiasi loc in diferite anotimpuri mi se pare tare faina! Neavand un aparat foto ok - si nici talent!!! - am incercat asa ceva cu mestecenii din faţa blocului, dar nu m-a multumit cum au iesit fotografiile.

      Ștergere
  13. Foarte frumoasa zona si eu mi-am "rezervat" niste poze de pe acolo:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, dar tare rar ajung acolo si cand se intampla sunt mai mult in viteza.
      Poate vei reusi sa postezi fotografiile (doar in poze ce-am mai vazut zona in ultimii ani).

      Ștergere
  14. În faţa blocului meu, unde am crescut şi unde mi-e acasă, e un lac. Era înconjurat de sălcii aşa că pentru mine înseamnă acasă o salcie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfoaaa! Ce loc frumos trebuie sa fie (sa fi fost?!) acolo! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.