2019-04-03

Curiosul. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Braşov, oraşul sufletului meu.
HAPPY WW!

26 de comentarii:

  1. E dulce foc curiosul ăsta! Sunt tare frumoase fotografiile, m-au înveselit. Mulţumesc, Diana!
    Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere!
      Ma bucur sa stiu ca (si pe tine) te-a inveselir imaginea "lunganului" alb. :)
      Multumesc, Potecuta. Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  2. Un geam intre ea si libertate!
    Doua 'tablouri' din viata, deosebite!
    Happy WW, draga Diana! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Libertatea vine la pachet cu riscuri, si cand riscul se numeste "om rau" e mai bine, pentru minunea alba, sa fie acolo unde este. :)
      Multumesc, Suzana draga! Weekend minunat iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Desigur ca nu am niciun merit, dar iau ca pe un minunat compliment afirmatia ta. :) Multumesc! Zile senine!

      Ștergere
  4. Atenta Mitzi. Eu cred ca si ea te-a fotografiat si apoi voia sa stati de vorba... Tare frumos ai gasit subiectul foto. Si eu am un pisic, Ghita si doi caini, Albus si Corbu, deci sunt sensibila rau la ''subiect''.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile sunt facute de fotograful care are pagina de FB "Brasov, orasul sufletului meu" - dar ceva de genul acesta a scris la postarea respectiva. :)
      Mi-l amintesc pe Ghita! L-am vazut in poze! De Albus si Codru acum aflu! <3 Sa fie sanatosi! <3 Se pare ca amandoua avem sensibilitate la acest "subiect". :)

      Ștergere
  5. Ce motănel drăguț!
    Mi-a înveselit seara.
    Sa-ți fie zilele pline de imagini hazlii, Diana dragă! 😊❤🐈

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un pisic "de zapada" la inceput de primavara. :)
      Multumesc, Dana draga! :) De veselie iti doresc sa ai si tu parte, zilnic! <3

      Ștergere
  6. Micuta vedeta în alb ☺ ce pe faza a fost fotograful! Superbe imagini ☺
    Happy WW, Diana draga! pupici si imbratisari de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! E mereu pe faza! Are un spirit de obesrvatie si o viteza de reactie de invidiat! :)
      Multumesc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Weekend frumos va doresc! <3

      Ștergere
  7. Cred ca astepta stapanul sa-i dea drumul afara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil! Toti pisoii vor afara, mai ales cand au la dispozitie o fereastra. :)

      Ștergere
  8. Ei, dragul de el, vrea afară, la soare! Ce frumușel este!

    Zi superbă, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa dovedeste atitudinea lui, in foto doi, dar am sentimentul ca nu este dintre cei lasati sa zburde de capul lor, nesupravegheati. :)
      Multumesc, Zina draga! Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  9. Bună Diana!
    E drăguț/ă pufoșenia,îmi plac felinele!
    O zi minunată îți doresc,Diana dragă!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Si mie imi plac felinele!
      Multumesc. Iti doresc sa ai un weekend minunat!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  10. Hahahahahahahaha - vaaaaaaaaaaaai! Adorabil puf alb ;))).. Cum se joaca el pe geam <3... la geam :D.
    Lui Dodo ii placea tare mult sa mearga la geam. S-a invatat de mic ... si cum pleca cineva din casa ma chema sa il iau in brate sa ne uitam pe geam. Mare branza nu vedea dar el voia acolo :P.

    Pupici cu drag <3 si happy sa fim!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum a observat ca e bagata in seama, pufosenia a inceput sa se dea in spectacol! :)
      Oh! Un pisoi la fereastra pare obisnuit, dar un catel la fereastra este... este... super-adorabil! :)
      Gasea el, Dodo, ce sa vada! Un varf de copac, un nor alergand pe cer, o pasare in zbor! Cine stie cate vad ei!? <3
      Happy sa fim! Multumesc, Rux! Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  11. Unde l-ai vazut?? Ce faain e!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am vazut doar in poze. Fotograful care are pagina de FB "Brasov, orasul sufletului meu" mi-a permis sa ma bucur de fotografiile pe care le face si sa le postez aici. Profit acum, si-i multumesc din nou. :)
      P.S. Are foarte multe fotografii inedite, din orasul vechi si din orasul nou, din cartiere care abia incepeau sa se contureze cand eu nici nu eram in proiect, cu cladiri care acum nu mai exista s.a.m.d.. :) Foarte faine albumele!

      Ștergere
  12. Cred ca asa stau si eu la geam ... am o gripa oribila!
    Imi plac tare mult pisicutele albe. Cand aveam 15 ani am avut o pisicuta alba care o chema Coca. O vecina "binevoitoare" sa hotarat sa mi-o otraveasca! :((
    Pupici! Weekend placut! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aflat la pranz (cred!) ca s-a gripat motorasul! Si iti doresc sa te vindeci cat mai repede! Ma ingrozesc numai cand imi imaginez simptomele! :(
      :(( Ce fiinta!!! Din pacate, nu e singura! Evit sa scriu despre astfel de indivizi, dar tot trebuie sa-mi iau inima-n dinti si s-o fac. Prea multi oameni au impresia ca nu exista in apropierea lor ucigasi de fiinte necuvantatoare.
      Multumesc, Ella draga! Weekend placut - cu vindecare! - iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  13. Ce simpatic este pisoiul din fereastră! Normal că este curios să vadă ce mai e pe afară, doar e bine știut ce curioase sunt pisicile. A venit primăvara, vrăbiuțele și alte păsărele dau târcoale pe lângă ferestrele oamenilor, iar asta este ceva foarte interesant pentru mustăcioasele miorlăitoare.
    Foarte frumoase poze. Numai bine îți doresc, dragă Diana și zile minunate! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da! Zburatoarele de afara le atrag atentia mustaciosilor care fac miau! :) Motanelul nostru, cand vede vreo musca pe afara bate cu labuta in geam (sau in plasa de la fereastra) de numa'-numa'! :)
      Multumesc, Alex draga! Zile senine iti doresc! Saptamana minunata sa ai! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.